Jumoto???

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Re, 16/2/10.

  1. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Onko tietoa, että onko kyseinen pulju enää pystyssä kun 1kk sitten tilasin tuolta tavaraa ja mitään ei kuulu eikä yhteydenottoihini vastata vaikka olen jo muutamat s-postit tuonne laittanut... ??? ??? ???
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Jumoto???

    On pystyssä just sunnuntain sain ostokseni. Laita YV nimimerkille Solarit
     
  3. TeroK

    TeroK Snouros

    Vs: Jumoto???

    Solaris se kai on
     
  4. hannibal

    hannibal Well-Known Member

    Vs: Jumoto???

    pari päivää sitten sain viimeksi tavaraa. vastannut s-posteihin yleensä alle tunnissa...kumma homma,jos et ole saanut yhteyttä.
     
  5. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Vs: Jumoto???

    joo ei ole kuulunut mitään,ihme touhua.
     
  6. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Jumoto???

    Moi, putiikki pystyssä kyllä,.
    puhelimella ei tosiaan nyt saa kiinni aivan heti eli mailia mielellään myynti@ j.u.m.o.t.o.fi ( poisto pisteen spämmistä) osoitteeseen niin pitäs tulla perille.

    osa maileista on mennyt lähiaikoina suoraan spämmeihin eli tuhottu automaattisesti mutta vika pitäs olla kunnossa joten uudestaan vaan mailia kehiin.

    #Jukkis
     
  7. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Vs: Jumoto???

    Joopa joo, ite tilasin kevättalvella(n 8 kk sitten :eek:) tavaraa ja maksoin ostokset heti , tavaraa vaan ei ole luukkuun kolissut, yhteydenottopyyntoihin ei oikein vastailla ja puhelimella jätkää on turha tavotella :mad: en kyllä suosittele enää ko puljua kenellekkään. paska maistuu suussa ja pahasti, välillä luvataan jotain toimittaa mutta ei vaan tuu mitään , ei oo isoista rahoista (n100ecua) kiinni elämä,mutta vituttaa tämmönen asiakaspalvelu, :mad:

    jospa tämä kelkkalehden armoitettu tukija lukisi tämän postauksen ja alkas tehä oikeesti asioille jotain ,,, niinpä niin varmaan ???

    toivottavasti muut ei jumotosta mitään erehdy tilaamaan...............
     
  8. Sillanpää

    Sillanpää Nordic RMK & GLS 3300 -88

    Vs: Jumoto???

    kaikki on tullu mitä oon tilannu ja jos esim. oikean väristä tuotetta ei oo hyllysä ollu niin siitä on sovittu mailin tai puhelimen välityksellä...
    ei mitään valittamista omalla kohdalla
     
  9. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: Jumoto???

    Mulla kans on kyllä kaikki kaupanteko ollu moitteetonta, ei mittään valittamista.
     
  10. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Jumoto???

    joo, joskus hommat epäonnistuu jostain syystä, anyway pistin yv pruppu kaverille että asia saadaan korjattua.


    #Jukkis
     
  11. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Vs: Jumoto???

    yv :seen vastattu ,toivotaan että homma etenee, tilaus olikin helmikuulta, eikä keväältä ,alkaa näin vanhoissa asioissa muisti tökkimään ;)



    ps eka tilaus meni tosin moitteetta , eli ei heitetä vielä kirvestä kaivoon..........................
     
  12. Dankova

    Dankova Well-Known Member

    Vs: Jumoto???

    Eipä oo valittamista kaupanteossa ollu :)
     
  13. Mustosantti

    Mustosantti Rev 800@151" + Iqr 600

    Vs: Jumoto???

    Minäki oon saanu moitteetonta palvelua, ekassa tilauksessa oli tavarassa valmistus vika(wiseco), ei siis jumoton vika mutta hyvin jukkis hoiti asian! Tulevaisuudessaki tilataan kun vaan tarvista on!
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Jumoto???

    Kypärä on tullut ostettu ale"laarista" ja nopeasti tuli postissa
     
  15. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: Jumoto???

    tulihan tuolta kypäräkamera ostettua ja kyllä kaikki homma pelaa. Jatkossa tilataan lisää tavaraa kuhan vaan tarvetta tulee.
     
  16. Rootter

    Rootter XC 500 SP X M-10 '02

    Vs: Jumoto???

    Tuolta tilasin takin viikko sitte, samalla viikolla oli takki perillä ja pari kymppiä antoivat alennustakin. :-*
     
  17. EsaHH

    EsaHH Polaris Rush 800 Pro R ES LE 2014

    Vs: Jumoto???

    Tuli RR:ään tilattua SLP:n putki. ;)
    Nopeaa toimintaa ja nouto onnistui vaivattomasti paikanpäällä Oulussa.
    Suosittelen... :)
     
  18. @stro

    @stro Polaris 800 RMK Assault -12

    Vs: Jumoto???

    Hyvää palvelua oon itekki saanu. En voi moittia liikettä :)
     
  19. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: Jumoto???

    Kummasti menee ristiin nämä kokemukset!

    En sit tiedä onko allekirjoittaneella pärstäkertoimissa jotain vikaa vai mikä v***u tässä hommassa nyt mättää kun ei vastata puhelimeen, tekstariin tai mailiin?

    Tilauksen tein kaksi viikkoa sitten. Verkkokaupan mukaan tuotetta piti olla varastossa, jolloin olisi edetty tämän kaavan mukaisesti.
    Viikko tilauksen tekopäivästä kyselin tilauksen perään. Sain vastauksen, että tavara ei kauppiaan mielestä ole lähtenyt ja lupasi palata asiaan. Mitään ei kuitenkaan kuulunut!

    Tällä viikolla olen yrittänyt laittaa sähköpostia, tekstaria ja soittaa, mutta mihinkään yhteydenottoihin ei vastata!

    Esimerkillistä asiakaspalvelua? ???
     
  20. osku1

    osku1 Well-Known Member

    Vs: Jumoto???

    Tosta avatarista päätellen pärstäkerroin kunnossa ;D

    Mutta joo, paljon on eriävää kommenttia kuulunut puljusta. Sen takia itse jätin monta tilausta tekemättä tuolta ja tilasin muualta.
    Viime keväänä oli hyviä tarjouksia Jumotolla ja tilasin halvat ajolasit. Paketti oli muistaakseni kolmessa päivässä perillä. Eli se ainokainen tilaus ainakin onnistui "yli odotusten".
     

Suosittele tätä sivua