Ski-doo MXZ 800 X -02

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä duce, 15/2/10.

  1. duce

    duce Member

    Morjens. Yritin tuossa etsiskellä juttua kyseisestä Ski-doo:sta mutta ei pistänyt silmään kun muutama lause -01 mallista. Onko kone jotenkin kilahdusherkkä? kun verrataan "normaaliin" mäntien vaihtoväleihin. Kaikki tieto kelkasta kiinnostaa, jos joillakin olisi kamppeesta kokemusta.

    Kiitoksia avusta.
     
  2. Skiiduu

    Skiiduu Ski-Doo MXZ X-RS 850 E-tec 137" 2024

    Vs: Ski-doo MXZ 800 X -02

    Terve. Mulla oli edellinen kelkka 01-mallin vastaava. Itse ajoin reilut 8000 km mittariin ilman mitään ongelmia, variaattorin hihna meni 7500 km paikkeilla ja liukukiskot vaihdoin kertaalleen, nuo taisivat olla suurimmat remontit kelkkaan mun aikana, normaalin perushuollon lisäksi tietysti :D Alustan sopivaksi säätämällä oli mielestäni hyvä ajaa tuon ikäiseksi ja koneessa oli tehoa pirusti. Koneesta oon kuullu monenlaista moitetta, mutta ainakin tuolla mun kelkalla uusi omistaja vielä reilusti yli 10000 km mittariin ajaa ennen mäntäremonttia, luulisin ::)

    Jos on siis hyvin pidetty ja huollettu kampe, on mielestäni erittäin varmatoiminen kelkka.
     
  3. duce

    duce Member

    Vs: Ski-doo MXZ 800 X -02

    Kiitoksia infosta. Kyllä itselläkin on enemmän semmoinen maku suuhun jäänyt että pitäisi olla ihan soiva kampe. Kuhan on kunnon huollolla, eikä hälläväliä käytössä ollut. Voi kun osaisi mennä ajassa taaksepäin ja näkisi kelkan edellisen käytön, olisi vähemmän harmaita hiuksia :)
     

Suosittele tätä sivua