Turbo Yamahat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä patsu, 6/4/06.

  1. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Turbo Yamahat

    Nopsasti saat mcx;ltä,moottorimiehiltä tai sarrelta, jos maltat odottaa hiukan pidempään niin minultakin ;)
     
  2. Kawamasa

    Kawamasa Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Mulla on valmiiksi tehty kuva laserleikkaamossa ja on ohjelmoitunakin valmiiksi koneella. Välilevyn hinta on n.60-70e jos tekee haponkestävästä levystä. Pistetäänkö tilaten?
    Onko sulla nyt sitte wisecot vai orkkis männät et tietää minkä vahvuista levyä kyselee ku teetän ittelle uuden levyn myös.
    Orkkistiivisteet muuten maksaa n.45e kpl et ei varmaan tule halvemmaksi pinota niitä eikä se ole edes järkevää.
     
  3. jabakanada

    jabakanada 5900 GLX

    Vs: Turbo Yamahat

    Laitas Kawamasa mulle tuleen 1,1 baaria vakiomännille soppeli levy. Jos sopii?
     
  4. Terry

    Terry Guest

    Vs: Turbo Yamahat

    Lieneekö tuota videon pätkää missään netin syövereissä tallessa?
    Sohjokeleille... vaan huomanneeko tuota +80hv lisäystä käytännössä?
    Vieläkö tuota 3 pyttyseen on saatavissa ???.
     
  5. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: Turbo Yamahat

    Ei taida enää uusia sarjoja 3 pyttyseen ainakaan mc x:ltä saada. Käytetytki näyttää olevan kiven takana.
    Ei sillä, että ite oisin yhtään yrittäny ettiä omaan vectoriin ::) Huonoa ajoseuraa oli Nytro MCX ylläksellä ku tuli kauhee turbo kuume ;D
     
  6. Terry

    Terry Guest

    Vs: Turbo Yamahat

    No voi kerpeeros.
    Tuliko tuo kelkin vaihto nyt? En ainakaan emännän minkkiturkkiin laita veronpalautuksia ;D.
    Miksihän ne ei enää tee,luulis jonkun verran jäävän katettakin Mcx:llä nuista?
    Kestänytkin vissiin ihan hyvin...Mr Coolilla?
     
  7. Locksmith

    Locksmith Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Kattohan Tapsa mullekki Urpo-satsia rx:ään.. tuli semmonen laitettua..
     
  8. jabakanada

    jabakanada 5900 GLX

    Vs: Turbo Yamahat

    Ku nuista pulteista ja niiden kiristämisestä ollunna puhe, ni siinä ne nyt on...

    [​IMG]


    Jospa se kestäis nykiä kannen ihan kiinni asti..
     
  9. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Turbo Yamahat

    No joo just tuontyyppisiä pultteja olen käyttänyt ja suosittelen edelleen muidenkin käyttävän tehokkaissa peleissä.
    Vaan loivaa v.....lua sain osakseni joiltakin tietäviltä kollegoilta ;)
     
  10. taputu

    taputu Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    joko siitä puueccon jammusta vika löyty ihan vaan näin mielenkiinnosta ??? ??? ???
     
  11. Puppe

    Puppe BackyardKing

  12. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    noilla varmaan kestää käyttää kansi irti ja tiukata vielä samoilla takasinki?

    Tahtoo nuo alkup. pultit olla kertakäyttö tavaraa...
     
  13. puuecco

    puuecco RX-1 Warrior GT MCX, Lynx 700 super touring

    Vs: Turbo Yamahat

    No ei löytyny vielä, prkl tarvikeliike kun rassaa vaan muita vehkeitä. Ja kansi on vielä koneistamolla. Saas nähdä selviääkö tuo tänä kesänä ollenkaan.
     
  14. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Vs: Turbo Yamahat

    Mites näiden vectorien laita?? onko näitä kolmemukisia ahdettu? Tuli hommattua ja aihe olis vähintäänkin kiinnostava 8)
     
  15. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Vs: Turbo Yamahat

    Onhan noita ahdettu ja foorumiltaki löytyy. Löytäis vaan jostaki mc x:n sarjan ni pääsis itekki turbon makuun :p

    Tuossa pari vanhaa projektia mitä löyty.
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=3678.0
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=1724.0
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Iski näin kesähelteellä tavaton kuume saada puhallin Fazeriin. Jos jollakulla sattuu olemaan MCX:n settiä ylimääräisenä olen kiinnostunut. Tosin varmaan hakuammuntaa mutta yritetään kumminkin. Lähetin tiedustelun MCX:lle kun ei heidän ruotsin sivuilla ei enää ole kittiä Phazeriin. Olen kiinnostunut jos jollakulla on MCX:n cooleria jäänyt nurkkaan vaikka lunarin tms seurauksena.

    Toisena vaihtoehtona on ahtaa itse ja ton coolerin löytäminen helpottaisi hommaa suuresti mutta ei se esteeksi muodostu jos se jää puuttumaan ja täytyy tehdä itse. Nopeuttaisi kummasti kun saisi valmiin.

    Jos jollakin on muita neuvoja antaa niin voi laittaa YV:tä. Neuvoiksi ei tässä tapauksessa käy normaali "miksi turbottaa Phazer, miksi et laita nytroa" ;)

    EDIT: MCX:ltä tuli vastaus että eivät tee enää kittiä phazeriin. Eli pitää alkaa suunnittelemaan itse.
     
  17. Pazzi.

    Pazzi. Ex. BB Vector Mod. 144" MCX

    Vs: Turbo Yamahat

    Samaa itekki suunnitellu jo sen verran että puhallin hommattu + muutama osa tehtynä imupuolelle. Ruiskun ohjaus on lähinnä aiheuttanut päänvaivaa,
    mutta projekti alkaa kunhan saan auton nippuu ;D
     
  18. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Puhallin itsellä vielä hakusessa. Varmaan mitsun TD04 mallinen.

    Laitan painekoteloon lisäsuuttimet ja siihen kannettavalla ohjelmoitavan ohjainyksikön. Erillisen jäähdytetyn kierron öljylle eli pidän kaikki vakiokamat jotta nakutuksenesto ja muut toimii niin etten hajota koneta. Ohjaan vaan ahtoja ja lisäsuuttimia ohjelmallisesti.

    Millä Pazzi aioit tuottaa paineen? Ja jos uskaltaa kysyä mitä olet imupuolelle tehnyt. Oma kelkka kun on kaukana niin on vaikea ottaa mittoja esim. coolerille jos asentaisin sen tähän missä tässä supercharged versiossa. Jos on ylim aikaa niin olisin erittäin kiitollinen jos joku ehtisi ottaa mitat tuosta aukosta mihin cooler on tässä linkissä asennettu. Voisin jo jussiksi alkaa tilailla osia. Oma kelkka on 490km päässä niin mittaus vaikeaa.

    http://2koolperformance.ca/sled_werx/a%20Mountain%20Performance/Phazer%20Stage%20I%20-%20Front%20View.jpg
     
  19. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Turbo Yamahat

    Mitsun TDO4 on aikapaljon iso patseriin, puolet pienempi ropeli riittää.
    Ihmisillä on erilaisia harrastuksia ja projekteja, eikä niitä voi tai tarvitse järjellä selittää, mutta ehkä jotain kertoo, jos mcx ei enää tee turbosarjoja patsereihin ;)
     
  20. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Joo. Onhan se selvää että Patseri ei oo paras turbotettava. Kaikki ei ole mennyt ihan nappiin ja siksi MCX:kin on luopunut leikistä. Saisin homman pakettiin suht pienellä budjetilla niin se tässä houkuttelee. Broidi sai BMW:n turbotuksen valmiiksi ja sieltä jäi ylim osia ja tietotaitoa niin homma hoituisi sen verran kitkattomasti (niin varmaan kaikki ajattelee projektia aloittaessa) että kiinnostus heräsi.

    Mitä turboa MCX käytti? Tiedän että se oli joku Mitsun mutta mikä malli? Netistä on vaikea löytää tietoa. Sulla Antsu kun on kokemusta ja tietoa niin minkä itse laittaisit tai olet kuullut laitettavan?
     

Suosittele tätä sivua