Light touring -95

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Keke79, 7/4/10.

  1. James Pönde

    James Pönde Kelkaton.

    Vs: Light touring -95

    Onko kellään tietoa mistä malleista käy Lightiin pakillinen ketjukotelo mittojen puolesta?
     
  2. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Light touring -95

    lynexet 93-00 kaikki misä on pakillinen (suorat hampit) g-typeissä on tourinki vehkeissä tms ja muumeissakin samat

    Ski-doo
    92-94 ja 96-99 mzx,tundra,nordik, summit, tms
     
  3. Keke79

    Keke79 Yamahan ku sais..

    Vs: Light touring -95

    Mikäköhan vikana kun jälellä ja kovalla muutenkin toimii unelmasti mut ummessa ei jaksa ottaa kierroksia ??? Menee pintakaasulla mutta kun laittaa kaasua niin mitään ei tapahdu siis kierrokset ei nouse?
     
  4. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Light touring -95

    II variaattori jumissa tai saa lunta kaasareille.
     
  5. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: Light touring -95

    Saattaa olla kelkan ominaisuus 377 koneen teho ei riitä nostamaan kierroksia tarpeeksi umpisessa.
     
  6. Keke79

    Keke79 Yamahan ku sais..

    Vs: Light touring -95

    Kyllä mulla aikoinaan 3300 lynski jakso ihan hyvin ummessakin kiertää.. Ja tämä lihgt ei jaksa nostaa yhtään pintakaasulta eli ummessa kierrokset pysyy siinä millä kierroksilla se just lähtee liikkeelle.
    Et kyl jotain vikaa pitää olla ???
     
  7. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: Light touring -95

    No juu sitten on jotain vialla. Kyllä mulla sentään jonkin verran kierroksia pitää ummellakin vaikka voima alkaa selvästi loppua, ja kierrokset hiipuu
     
  8. Keke79

    Keke79 Yamahan ku sais..

    Vs: Light touring -95

    Miten kyseisestä kelkasta säädetään hihnan korkeutta variaattorilla? Ja pitääkö uudella hihnalla olla tasan se hihnan korkeus?
     
  9. spr75

    spr75 New Member

    Vs: Light touring -95

    Hihnankorkeus säädetään käsittääkseni siitä 2-varin kyljessä olevista kolmesta säätöruuvista. Niissä on kuusiokolokanta ja päällä lukitusmutterit. Näin ainakin -96 mallissa. Taitaa olla liian kireellä jos on tasalla hihna varin kehän kans. Sillai oon laittanu että perä ylhäällä tela ryömii hieman. Perän ku laskee maahan nii ei saa kelkka lähtä liikkeelle itekseen....
     

Suosittele tätä sivua