POLARIS 2011

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Ike, 23/11/09.

  1. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: POLARIS 2011

    Tätäkö lueskelee ni olipa kyllä vain hyvä ettei tullu laitettua tommosta rmk:ta. Jos kerran Summitti tuntuu kevyeltä vietävältä tämmösen jälkeen ni täytyy kai se olla melko junttura. 146 Summitti oli kankiampi pyöritellä mitä 153 M Catti ku viimeks Ruottin lumilla vertailtiin.
     
  2. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    joo mukava olis kokeilla M8:sia, muutakin kuin myyntihallissa..(mutta jo ajamattakin olen tyytyväisempi RMK:hon ;D), enkä Summitistakaan jaksaisi rakentaa toimivaa.

    M1000 olen kokeillu ja mun mielestä se on tuota ajamaani 146 summittia kankeampi...saakohan noihin Summitteihin säädöillä niin paljon eroa, en tiedä?

    Todennäköisesti tuo RMK vaatii hiukan enemmän otetta kuin nämä muut, mutta helekatin hauska peli se joka tapauksessa on...luonnetta piisaa ja on paketista valmis.
     
  3. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: POLARIS 2011

    Summitin säädöistä en tiedä mut jos tuota äMmäläistä on yritetty saaha pelaamaan reitilläki niin menee umpishommiin huomattavasti kankeammaksi.
    Floattehin pumpattu lisää painetta niin menee niin pintakovaksi ettei jousta umpisessa enää yhtään.
     
  4. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: POLARIS 2011

    Tuo minun kampe on kyllä 155" assault. ei taida olla 144" kun Switchback Assaulti ja IQ RMK
     
  5. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: POLARIS 2011

    Sen verran mitä minä olen M8 ajanu niin ei RMK siitä kankiampi ole. ei niissä mielestäni juuri eroja ole.
     
  6. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: POLARIS 2011

    Pitäis päästä testaamaan rmk:ta ni sais vähän haisua. Kuhan ensin tulis kunnon lumet näille perillekki.
     
  7. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: POLARIS 2011

    Kyllähän se pitempi tela tekee kelkasta aina kankiamman/vakaamman, eli pätkä summitti pitäs ollakki notkeampi.

    Joko mikillä on sisäänajot ajettu? Lähekkö paisteleen magguria tänään iltasella cattimiesten kans? :)
     
  8. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    Tet kuitenki ajatta vaan rinkiä mun ympärillä ja nauratte kun käännän pollea pakin kans vekslaamalla kylän suurimmalla pellolla ;D

    (Joo, ollaanpa yhteydessä.)
     
  9. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: POLARIS 2011

    Tekkeekö noilla rmk:n iskareilla mitään? Eli onko ne jokku mehukepit? Voiko huoltaa?
     
  10. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Vs: POLARIS 2011

    ;D

    Mites oli polle syöny ruottin reissulla? Olekko kerinny tankkaamaan?
     
  11. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: POLARIS 2011

    Tänään reittipaukutuksessa 23l/100km
     
  12. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    öö...kyllä RMK:n iskaritkin vähentävät kelkan heiluntaa ja pehmentävät maaston iskuja kelkan runkoon ;D

    Tarkistin, eli ovat Ryden MPV....huolletaan vaihtamalla uusiin.

    Pexi, pitää käydä tänään tankkaan...olen huolestunut, jos menee alle 35ltr sataselle ;D
     
  13. Rootter

    Rootter XC 500 SP X M-10 '02

    Vs: POLARIS 2011

    Eikös alusta ole sama kuin Assaultissa?
     
  14. JLo

    JLo RMK 800 -11 & XLT Special -94

    Vs: POLARIS 2011

    Assaultissa on Walker Ewansin huollettavat kepit.
     
  15. polaris rush

    polaris rush Member

    Vs: POLARIS 2011

    Kyllä se uus 800cc proR on vaan mahtava peli 43km tuli ajettua ja pakkasta -25 ;D
     
  16. Janson

    Janson Belarus

    Vs: POLARIS 2011

    samma på häär ;D
     
  17. Puppe

    Puppe BackyardKing

  18. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: POLARIS 2011

    Saa nähä meneekö takuuseen :)
     
  19. miki

    miki Guest

    Vs: POLARIS 2011

    Ihan vain mielenkiinnosta...onko muilla suomenkieliset käyttöohjeet ja huoltokirjat tulleet? Vaikka sillä meijän kielen ohjeella mitään tehekkään, niin Suomessa kaupatussa tavarassa käkikellosta kelkkaan ohjeläpyskä pitäis löytyä myös kotimaan kielellä.

    Mie ainakkaan ole saanu...kuulemma jossain painossa tai yms. tukkimettä/selluloosavaiheessa ;D
     
  20. Heka

    Heka ski-doo Renegade XRS 600

    Vs: POLARIS 2011

    Toissapäivänä tuli postissa, ihan asiallinen opus, sisältää RMK ja ASSAULT mallit
     

Suosittele tätä sivua