Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Kapital, 17/8/07.

  1. janppa

    janppa Guest

    Vs: Joensuun ympäristö

    On se vain veikeää, että aina täällä jostakin nuristaan. Milloin on reitit liian patilla ja kun ne käsittääkseni tänä vuonna on paremmassa kunnossa kuin koskaan, alkaa kelkkailijoiden keskenäinen sättiminen ja holhoaminen. Lienee selvää, että nykyisen suuntauksen mukaiset matot nykykelkkojen tehoilla möyhentää reitin pintaa ilman erityistä yritystäkin. Ja eikö ne reitit ole kuitenkin ajamista varten olemassa ??? Kenties tänne tiukkapipoisuuden kehtoon asetetaan ensimmäisenä Suomessa tehorajat reittikelkoille. Taulukon yläpäässä olisi 550 fööni ja 380 puhallin saa uraluvan puoleen hintaan. Eikä mielestäni myöskään ole kelkkailijoiden vastuulla jos joku pösilö lähtee jalkapatikassa ylittämään Pielisjokea kelkan jälkeä pitkin. Hohhoijjaa...
     
  2. skiretu

    skiretu Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ajelin tänään Kovero-ILomantsi-Kovero välin,reitti oli hyvässä kunnossa,vaan ei yhtään kelkkaa tullut vastaan,ja näin hienot kelit.
     
  3. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: Joensuun ympäristö

    jos zuumi viittaa tuohon meidän perjantaiseen ajoon. Mielestäni ei kylläkään revitelty reittiä pahaan kuntoon?? Härkönen meni kokoajan mun edellä polvijärvi-ylämylly siitä en huomannu että ois kiville menny.. Itse taas ajoin hihnaa sisään kokomatkan ylämyllylle asti joten, uskoisin että tela ei ole lyönyt suttua kertaakaan jos näin on, olen epäonnistunut pilaamaan 80€ maksavan hihnan :mad: takanani tuli timeless ja uskoisin että 550f:llä ei ihan hirveästi revitellä ;D mene ja tiedä. Timelessin takana tuli jouni ja 110% varmasti jounin tela ei sudi kertaakaan koko kauden aikana sen verran rauhaisa kaveri tuntu olevan myöskin hänellä 550f joten?
     
  4. Jupy

    Jupy Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Mulla ois tää Skiidu myynnissä! ;D
     
  5. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Vs: Joensuun ympäristö

    Imetin lähes koko päivän lauantaina täysillä. Seurassani oli muitakin huligaaneja jotka revittivät myös koko päivän, minulla oli matalin matto vain 44mm yksikään kelkka ei ollut fööni. Olen tyytyväinen ajopäivään ;D

    Rampa kiittää ja kuittaa. 8)
     
  6. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: Joensuun ympäristö

    mie säästelin reittejä, toisesta suksesta puuttuu ohjainrauta ;D
     
  7. Kärppä013

    Kärppä013 Active Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Käytiin tänään 3 kelkan voimin Delta-Koli akselilla ja oli reitit hyvässä kunnossa.Kolilla päästiin näyttämään uralupiakin ja puhaltelemaan.Matka jatkui ja perille päästiin.Porukkaa tuli Delta-kontiolahti välillä vastaan ja osa on varmaan foorumilaisia.Kaiken kaikkiaan mukava reissu taas(n.180km)
     
  8. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Millasella kalustolla olitte liikkeellä ja mihin aikaan? Pidin tupakkatauon kontiolahen satamassa ja siihen tais ajella 3kelekkiä kun mie läksin pelleilemään niille aallonmurtajille ::)
     
  9. MattiL

    MattiL SkiDoo MXZ 600 SDI XRS -07 & AC F6 SnoPro -07

    Vs: Joensuun ympäristö

    Minä ajan ainakin täysillä eli siis omien rajojen mukaan silloin kun en ole emännän kanssa ajamassa! ;D ;D ;D
     
  10. BAD MANN

    BAD MANN YAMAHA VECTOR "Bad Boy"

    Vs: Joensuun ympäristö

    Tulihan tuota käytyä lunta lennättämässä ja tankillinen polttamassa bensaa välille delta-kontiolahti-huhmari-oku ja eikun takasin omia jälkiä pitkin.Okussa paikallinen opas ;D(miksa)järjesti Sightseeing kierroksen,kiitokset.
     
  11. Marzo

    Marzo Ac "The Beast" cf6@800cc 153"

    Vs: Joensuun ympäristö

    Joo mie komppaan janppaa... mutta tuohon lisätäkseni eikö valittamisen määrä ole vakio? aiheet vaan muttuu ::)
     
  12. Kärppä013

    Kärppä013 Active Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Oltiin 2 Ski-doota ja Polaris.Jäätiin sormia sulattelemaan kun ei tuo neopreenitaimikälie oo vielä tuohon jäällä ajoon tehty.Joo sie kikkailit siellä aallonmurtajalla ja komeesti kelkki hyppikin:D
     
  13. timeless

    timeless Yamaha

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ei me kyllä silloin perjantaina revitelty huonoon kuntoon sitä reittiä,ei ainakaan näillä meidän kelkoilla.
    Harvemmin nämä reitit ihan tasasena pysyy kun on niin monta erilaista kelkkailijaa.Hyvä se on kuitenkin että jokainen kelkailija sanoo omat mielipiteensä että miten on taas ajettu ja missä kunnossa on reitit heidän mielestä.

    Toiset on sunnuntai ajelioita ja toiset taas revitteliöitä,meitä on moneen lähtöön ja moni jääpi vielä asemalle. ;)
     
  14. Zuumi

    Zuumi Lynksin Extriim

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ette revitelleet! Timeless, Pagi, Härkönen & kumpp. Teidän jäljiltä ura oli loistokunnossa. Minä puhuin lauantaista.

    Mutta ei tästä enempää.
     
  15. DamagingFallout

    DamagingFallout Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Meneekö reitti iiksenjoen kohalla ihan normaalisti, kun ainakin karsikosta päin sähkölinjan alla on kyltti että "LIIKENNEJÄRJESTELYT MUUTTUNEET! ja kaivinkone näyttäisi olevan siinä penkalla tekemässä jotain? Jäi häiritsemään kun ohi meni :D
     
  16. ChiEf_

    ChiEf_ '07 Adventure 550F

    Vs: Joensuun ympäristö

    Taisitte tulla Deltalle samaan aikaan kun olin lastaamassa tourunkia kärriin siinä pihan reunalla.


    Vissiin olit siinä reitin reunassa tauolla kun läksin ite Deltalle päin köröttelemään siitä sataman suulta?
     
  17. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ei mee, se menee Iiksenjoentien penkkaa pitkin, josta sitten peltoa pitkin takas joelle.
     
  18. DamagingFallout

    DamagingFallout Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Juu, täytyypi siis muistaa kunhan ajelee sielläpäin kelkalla.... Ja eiköhän Reijolasta päin lieneis jonkinnäköiset opasteet ettei sitten eksy, tai ainakaan eksy niin helposti :D
     
  19. aki86

    aki86 Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Vissiin olit siinä reitin reunassa tauolla kun läksin ite Deltalle päin köröttelemään siitä sataman suulta?
    [/quote]

    No minähän se olin ;D Mulla tulee kotipihasta 1km siihen satamaan ja siitä tulee lähettyä sinne sun tänne..
     
  20. Ilvesmies

    Ilvesmies Kelkkaharrastusta vuodesta -93

    Vs: Joensuun ympäristö

    Sunnuntaina ajeltiin Liperistä Uimaharjuun ja takaisin. Itselle tuli 220km. Suurin osa oli hyvää baanaa tykittää. Kivaa oli :D Kiitos kaikille mukana olleille seurasta.
     

Suosittele tätä sivua