Snowstar 2011

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä htu, 15/3/11.

  1. JariTapani

    JariTapani Guest

    Vs: Snowstar 2011

    Sieläkö oli harrasteessa kekkuliukot saanu kunnon kyydit naispuoliselta kelkkailijalta??
     
  2. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: Snowstar 2011

    Joo niinhän siinä kävi. Hurjaa vauhtia kyllä ruotsin tyttö paino menemään
     
  3. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Snowstar 2011

    Tuosta nopeesti yksi kuva mestarin kisauran kunniaksi!


    [​IMG]

    Janne Jurvelin
     
  4. Mika Lokka

    Mika Lokka Well-Known Member

    Vs: Snowstar 2011

    Ja komiasti setiä viethinki... :eek: ;D Hienosti ajoi!
     
  5. wolle

    wolle Speedot '15

  6. SV

    SV Well-Known Member

    Vs: Snowstar 2011

    Ihmekkö tuo. Anna Carin on ollu huipputikissä koko kauden.
     
  7. MikaS

    MikaS Member

    Vs: Snowstar 2011

    On nuo ruotsalaiset ihan omassa luokassaan.
     
  8. teamosakaasu

    teamosakaasu Member

    Vs: Snowstar 2011

    Hyvä mäihä ettei se ajanu pro luokassa , olis neljä ensimmäistä sijaa menny ruotsiin..
     
  9. giant

    giant Well-Known Member

    Vs: Snowstar 2011

    Kerrankin oli katsastuksessa laajempi tutkimus, ensiapu laukut ja kypärät ,tais joku crossi kuski olla leimalla puuttu het tuulilasi ja ensiapu laukku jos noita ei löytyny ni ei päässy enska osuudelle. Sääntö aapista kannattais opiskella näemmä enempi ketkä ei ole perillä kisoista.
     
  10. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Snowstar 2011

    Oli myös ihan hauska katella ku se yks ruottalaine pro openissa veti muutaman hypyn "komeammin". Ossaispa itekki
     
  11. Aaa

    Aaa Active Member

    Vs: Snowstar 2011




    Ei kovin hyvä video mut näkyy tässä jotain kummiskin...

    http://www.youtube.com/watch?v=BkuQMaimfeU
     
  12. lupsu

    lupsu Well-Known Member

    Vs: Snowstar 2011

    Kuvaajia taas näky, jos viittitte laittaa, niin kiitokset etukäteen!!

    B/N #202 Valkomusta rr

    Ja jos Koskisen #25 Triplausyritys B-finaalissa jääny jollekkin nauhalle, niin kiitokset myös siitä

    [email protected]
     
  13. Slakki

    Slakki 155 sks

    Vs: Snowstar 2011

    Sattuko kelleen sitä Reinmanin supermania kameraan? ;D
     
  14. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Snowstar 2011

    Sattu tietenki, mutta olen 5m Renheimin alapuolella, eli kuvakulma on aika hassu :) Tuolta minun galleriasta löytyy...
     
  15. nitro

    nitro Lynx RS

    Vs: Snowstar 2011

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    Lisää löytyy http://riksa.kuvat.fi/kuvat/Snow%20Star/
     
  16. 123456789

    123456789 Well-Known Member

    Vs: Snowstar 2011

    Hienot oli karkelot näin katsojan kannalta, lauantain peltipailakka on kyllä hieno kisa ja sitten sunnuntain auringon paiste ja crossit huipensi viikonlopun ja sunnuntain myötä varmaan suurimmalle osalle jäi positiivinen maku :) toki joillakin saattoi aamulla olla jokin muukin maku suussa ;D
     
  17. Toivo

    Toivo Active Member

    Vs: Snowstar 2011

    Icemanin kokonaiskisan harrasteluokan tuloksissa on lapsus, Määtät menny väärinpäin. Masa veti puhtaan 1-1-1 sarjan jos kattoo lajien tulokset.
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Snowstar 2011

    Joo pankaapa linkkiä tuloksiin!
     
  19. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Vs: Snowstar 2011

    Tämä on totta ja huomattiin heti puolisoni/mekaanikkoni kanssa virhe (mulla 1 sijoituspiste liian vähän, Matilla 4 liikaa). Yritin asian jo korjata kisapaikalla kisatoimistossa. Sen jälkeen kuului kuulutus että asia korjattu.

    Sitten palkintojen jaossa olikin taas ilmeisesti väärät laput koska olin muka ykkönen. Koitin palkintojen jaossa sanoa että pisteet pitää tarkistaa. Juttelin asiasta kilpailunjohtajan kanssa ja hän sanoi että oikein se on, vaikka minä useaan otteeseen selitin tilanteen olevan väärin. Ois muka Matin pitäny protesti tehdä? Kävin jutteleen Matin kanssa ja sanoin että tilanne täytyy korjata, mutta ilmeisesti tyytyi tilanteeseen ainakin silloin illalla?

    Minun mieli on että tilanne pitää vielä korjata ja en laita tuota kiulua hyllyyn kun se ei ole minun ansaitsema.
    Harmittava sekaannus pilasi kyllä juhlafiiliksen, sillä ajamalla ajettua kakkossijaa oiski juhlittu kunnolla!!


    Tero Määttä #350
     
  20. Toivo

    Toivo Active Member

    Vs: Snowstar 2011

    Esimerkillisen suoraselkäistä toimintaa sinulta Tero, ja eihän tuo missään nimessä sinun hienoa tulosta himmennä! Virheitä sattuu varmasti tuommosessa sekametelisopassa ku on paljo kuskeja ja luokkia sekasin. Eiköhän tuokin korjata oikeinpäin vielä.
     

Suosittele tätä sivua