Lynx Endurot 2001-2004

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä tek, 29/10/06.

  1. crossfox

    crossfox Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Huomasin äsken,että tuos enduros on astinlaudat ratkennu molemminpuolin sieltä aivan takaa.Sieltä missä on se musta koppa,jossa on heijastin.Onko tämä joku tyyppivika,vai mikähän tuonpäälle on käyny?luulis,että jonkunverran tuon pitäs kestää,ku eikös tuos oo ne astinlaudanvahvikkeet?Minkälaine tuo telasto muuten on? tarviiko mitää paikkaa vahvistella?Kyseessä on 03 600 enduro.Jostain luin,että tuo ois oman aikakautensa paras värkki?Sitte vielä semmonen kysymys,että kun tuolla on ajettu jo kymppitonni,eikä oo mitää tietoa onko kytkintä tai variaattoria huollettu,niin onko tietoa minkähintanen tuo operaatio ois liikkeessä.Selviää tietysti kysymällä,mut ois mukava tietää noin suunnillee,ettei ne yritä koijata apinaa ;D onko tuo mitenvaikea homma tehdä ite,ku ei oo noista kelkan voimansiirrosta oikee kokemuksia?
     
  2. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Kytkimen ja varin huolto-ohjeet löytyy tältä foorumilta kun viitsii vähän katsella, ei oo paha nakki tehdä itse.
     
  3. umppa

    umppa Active Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Kellään tietoa mistä löytyis EVOn RCG alustaan puslia? BRP:n kuvaston mukaan siellä ois kahta erilaista puslaa, toisia 4kpl ja toisia 6kpl, näytti kyllä kaikki samanlaisilta ku purin... Tosin olivat aika kuluneitakin. Mut jos joku on noita äskettäin ostellu ni kiinnostas että mistä ja paljon maksoivat.
     
  4. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Eiköhän nuo ole marmoritiskikamaa ellet itse tai joku kaverisi ole näppärä sorvin ääressä. Ainakin G-typeen sai aikoinaan kohtuullisella hinnalla, joskin olivat muovisia (mitähän insinööreillä on noita suunnitellessa päässä pyörinyt! ???)
     
  5. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Vuosi sitte oli ainaki marmoritiskin puoleen käännyttävä ku evo raveen puslia vaihtelin, siinäki rcg. Hintaa en muista mutta ei ne kalliit voinu olla ku meikäläiselläki niihin varaa oli ;)
     
  6. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    9€/kpl, hinta eilen Oulun jälleenmyyjältä tarkistettu...Minusta melko sikahinta pienille muoviputken pätkille...
     
  7. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    9€ kpl, no ei ole kyllä paljon mitään?? Jotenkin tuntuu hölmöltä jos jonkun kelkkailuharrastuksen yhteydessä pidetään 9€:n osaa kalliina. Sehän maksaa jokatapauksessa aina jonkun tonnin kausi tämä kelkkailu laskutavasta riippuen...

    - Ile -
     
  8. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Tein itse ja säästin, sahasin puslasta kyljen auki ja kääräsin ympärille mellapeltiä, ah kun tuli tiukka. Enemmän ajetuissa on kulumaa myös akseleissa jolloin uudellakaan puslalla ei tule kovin timmiä. Mainittakoon vielä että sopivan paksuista peltiä löytyi kaljatölkin kyljestä.
     
  9. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Sitte ku laittaa punaista sitkeää mm metsäkoneisiin tarkotettua tappirasvaa (merkkiä en edelleenkään muista) ja rasvailee vaikka kuukauden välein, niin niitä puslia ei tartte ehkä koko kelkan elinkaaren aikana vaihtaa...
     
  10. F3

    F3 Vaimikäseoli...?

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    ^ Juuri tuota olen itsekkin käyttänyt, punaista väriltään...Tarkoitettu nimenomaan kosteisiin olosuhteisiin ja on melkoista liisteriä...Motonetistäkin saa tuota, taisipa olla Nesteen tuotteita...

    Pienen tinkailun jäläkeen puslille jäi hintaa enään 7,5€, joka on jo hyväksyttävissä rajoissa... ;D
     
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Nesteeltä löytyy sitä punaista mäskiä ja hyväksi on täälläki havaittu.
     
  12. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Mulla oli kyllä joku minulle tuntemattomampi merkki, viininpunanen tuubi hopeisilla teksteillä...tais olla oikeen ameriikasta, mutta vastaavaa kuitenki. Etusormien väliin kun laittaa vähän sitä rasvaa, niin ei rasva nauha katkea vaikka levittää kädet levälleen :eek:
     
  13. Hullu_jukka

    Hullu_jukka Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    tyhmä kysymys :) mut kuinka monta neulaa on männäntapin laakerissa? otin äsken männät pois ja laakerit levis ympäri konetta.. aatelin vaan et löysinkö kaikki ettei niitä jäis koneen sisälle. ja kone on 500 neste eli 493
     
  14. SSMika

    SSMika Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    pikainen kysymys ja kaivattaisiin pikaista vastausta? Telaston iskunvaimentimista pitäis tietää kumpi tulee eteen ja kumpi taakse? Eli siis kumpaan tulee se hiukan pitempi iskunvaimentaja? kiitos
     
  15. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Eteen laihempi jousi ainaki, iskarin pituutta en muista
     
  16. juhissK

    juhissK Freeride 137" -15

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Taitaa olla saman mittasia?
     
  17. JalmariVari

    JalmariVari Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Miten mä muistaisin että se taaempi on himpun pidempi, jos jollakin olis varma tieto. Ei varmaan toimi alusta jos ovat väärin päin, simmitkin on varmaan erilaiset etu- ja takapukissa. :eek:
     
  18. SSMika

    SSMika Well-Known Member

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    on toinen hitusen verran pitempi. Räjäytyskuvissakin iskarit eri numeroilla. Laitoin tosiaan pitemmän (tiheämpi jousi) taakse, sillä suurin liike tapahtuu takapäässä. Näin ainakin sen itse pähkäilin ja päädyin ainoastaan yhteen vaihtoehtoon ::)
     
  19. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Joo engansin luettelokin tarjoaa pitempää taakse, eroa näyttää olevan 25mm, itsellä tosiaan takajousessa paksumpi lanka, onkohan se oikein.
     
  20. Mikkola

    Mikkola Ski-Doo Tundra 550F -10

    Vs: Lynx Endurot 2001-2004

    Onko muilla lämpöjen kans ongelmia? Itellä endurossa lämpövalo syttyy todella helposti palamaan, vaikka lunta olisikin vähintäänkin riittävästi. Pitäis vissiin asentaa erillinen lämpömittari, mistä näkis paljonko lämmöt on oikeasti.
     

Suosittele tätä sivua