Arctic-Cat 2012

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Bearcat-97, 4/1/11.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Tarkistahan ne polttoainesuodattimen kiinnitykset ettei käy köpelösti.
     
  2. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Alkaa meneen ydinfysiikaksi. Tarvittas lisää lunta...
     
  3. maroach

    maroach RMK800 '14

  4. köpizi

    köpizi PURE jenkki

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Onko muilla tullu muitakin työkaluja kelkan mukana kuin Fox:in pumppu vai onko nämä niin idioottivarmoja vehkeitä ettei muuta tarvi. ???
     
  5. jiiipeee10

    jiiipeee10 Guest

    Vs: Arctic-Cat 2012

    ne on aina yllätyspaikoissa ne työkalut.ohjekirja voi kertoa jotain
     
  6. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Omasta kelkasta työkalut löytyi oikean jalkakotelon päältä, kun taaempaa kuomun sivu katetta ravotti.
     
  7. jiiipeee10

    jiiipeee10 Guest

    Vs: Arctic-Cat 2012

    lukiko made in taiwan.laatuvehkeitä aitoa epämetallia ovh 3markkaa
     
  8. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Kyllä niissä tais lukea made in taiwan. En kyllä kovin suurta remonttia alkais niillä tekemään! ;D
     
  9. köpizi

    köpizi PURE jenkki

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Sielähän ne, kiitti vinkistä.
     
  10. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Tuo sun jaguaari näyttää kyllä hyvälle. Tai siis ex-jagge. Jotenkin näyttää normaalimmalta kun on jatkettu alusta. Tekisi mieli itse käydä vaihtamassa oma jagge tuohon sun, mutta jos ajelis omalla tämän talven ja ensi talvena laittais sitten XF:n mikäli se on niin hyvä kuin haluaisin sen olevan :)
     
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Et aatellu jatkaa sitä omaa, edukkaammaksi varmaan tulis kuin mitä liikkeessä väliä pyytäisivät.
     
  12. rukan weerala

    rukan weerala AC XF 1100 SP Ltd vm- 12

    Vs: Arctic-Cat 2012

    kiitti näin jälkikäteenkin :D se on todentotta että on tasapainoisemman näköinen. Se on hyvässä kunnossa ja kuten tuolla aikaisemminkin taisin sanoa että joku saa siitä hyvän kamppeen--- kun jäi ne Powderitkin sinne paikoilleen, siinähän on myös matkalaukku ja originelli peittokin lisäksi. Niin ja lokilämppäriä. pohjapanssarit , korkea tuulilasi yms. Mulle soitti eilen yks ostajakanditaatti , oli vissiin ARKsta kysellyt omistajan nimen ja sitäkautta numeroni ( tämän keskustelufoorumin lukijat löytävät nimen ja numeroni helposti www.rukanweerala.fi sivuilta :D) ja rupattelin pitkään vaikka kuten sanottua en olekaan Tarvikekeskuksella töissä !! Kommentoin kyllä omasta puolesta tosiaan Xfää perkules kunhan pääsee parin viikon päästä baanalle... jos ei sitten koekilvillä tässä välipäivinä... ::)

    Tuo jatkaminen maksoi mulle aika tasan 1100 euroa että siitä voi laskeskella että ei palijoa kannata vähänkään vanhempaan enää jatkaa , itse jatkoin uutena sen niin tuntui siedettävämmältä se investointi ja saihan siitä vaihdossa kelpo hyvityksen kun oli tosiaan jatkettu valmiiksi.
     
  13. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Jos vähänki pysyy hanskat käpälässä niin tommosen jatkorosessin hinnaksi ei tosiaankaan tuu nelinumeroinen lukema.
     
  14. rukan weerala

    rukan weerala AC XF 1100 SP Ltd vm- 12

    Vs: Arctic-Cat 2012

    matto 600, jatkopalat 180 ja asennukselle jäi hintaa muistaakseni jotain 300 euroa että jotain 1100 euroa maksoi. Just tarkistin Challangerin maton hinnan 673 euroa + rahti. Bytheway mulla ei pysy enää nuo asennushanskat oikein käsissä on mukava ostaa ammattimieheltä ihan palvelua.

    Voishan tuon matonkin varmaan ite tehdä ois vaan oikean lajin kumipuita kasvamassa ja kyllähän pystyvä mies alumiiniharkosta kevyesti nuo jatkopalat ite tekee......
     
  15. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Arctic-Cat 2012

    joo ei kannate ihan käsittämättömiä jengoja ottaa jos tuohon sun älyttömään hintaan kommentoin.

    Kyllä kannattee, jos ite tekee ja myy vanhan maton.
     
  16. rukan weerala

    rukan weerala AC XF 1100 SP Ltd vm- 12

    Vs: Arctic-Cat 2012

    paljonko maksaisit käytetystä sanotaanko 5000 km ajetusta 325/38/32 Cobramatosta--- niistähän on markkinoilla kova kysyntä. Toisille älytön hinta on toisille ihan hankintahinnan sisällä. Täällä keskustelupalstoilla joskus menee näköjään niin että jos sanoo maton koon 325/38/32 niin kohta joku sanoo että ei ku se pitää sanoa ensin leveys sitten korkeus sitten pituus ja heti perään joku että ei ku eka tietenkin korkeus sitten leveys ja lopuksi pituus.... ???
     
  17. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Arctic-Cat 2012

    3 euroa

    joo ihan sama, ei jaksa tyhyjästä veistää jos et pointtia tajua, pahoittelen jos meni pasmat sekasin ;D
     
  18. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Ei tuo jatkaminen ainakaan minun mielestä niin halpaa loppuunsa ole, vaikka itse tekisi.
    Matto maksaa nykyään helposti 600-700€ ja jatkot 150€ . Sitten jos karkeamman ja pitemmän maton myötä joutuu välityksiä tai vetopyöriä muuttamaan niin heti menee vielä satku lisää.
    Sitten kun tuollaisen muutaman tuhat ajetun perusmaton myyminen näkyy olevan melko tuskaista, jos ei suunnilleen ilmaiseksi anna ( vaikka matto ois 90% uudenveroinen) niin ei tuossa loppuunsa kyllä kauas tonnista jää vaikka ite näpräilis.

    Mutta meni niin OT:ksi että jospa muut ei enää tästä innostu kirjoittamaan vaan palataan aiheeseen.

    Itse kuolannu näiden uusien cattien perään tässä. Pitää nyt kuitenkin kausi - kaksi katsoa miten ne näyttää toimivan ja sitten mahdollisesti katella itsellekin uudempaa kalustoa.
     
  19. sdi 1000

    sdi 1000 RR 1100 Turbo '13 x2

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Riita poikki ja Hyvää Joulua Arctic Cat väelle ja miks ei muillekin ;D

    http://www.arcticcat.com/holiday2011/?utm_medium=Email&utm_source=ExactTarget&utm_campaign=
     
  20. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Arctic-Cat 2012

    Kiitos samoin :D
     

Suosittele tätä sivua