e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.i.x.u, 20/1/12.

  1. M.i.x.u

    M.i.x.u e-tec re lynx -09

    onko kellään tehnyt samaa?? ajettiin eilen 40 km pätkä ja pelas kun unelma. Sitten kahvit marjahaassa ja takaisin kun piti lähteä niin ei kelkka mitään sanonut.... sai nykiä ja kiskoa nii ei millää käyntii. ei lupaillutkaan edes..

    tarkistettiin tutti että on kiinni, tappokatkaisin ja kaikki, mut ei millään...

    sitten vähä ihmeteltiin ja rassattiin mitä voitiin ( yhtä sulaketta käytin irti joka oli öljysäiliön kupeessa ja laitoin takasin) nii lähti het eka nykäisyllä käyntiin. Mutta kaiken huippu että kokeilin sitten heti ottaa sulakkeen irti ja se käynnistyi silti :) joten vika ei ollut siinä :(

    onko kellkään vastaavia kokemuksia?? missä vika olis voinu olla??
     
  2. tertsu

    tertsu Kelkaton

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    Mulla teki viime vkl. saman tempun, paitsi mulla ei ole nykäsymahdollisuutta ollenkaan. Starttinappi ei sanonut mitään, mutta kun aikani hiplasin sulakkeita irti / takaisin ja muita liittimiä akun lähistöllä niin sitten hörähti. Itse vikapaikka jäi mysteeriksi, mutta epäilen kontaktihäiriötä jossain liittimessä.
     
  3. M.i.x.u

    M.i.x.u e-tec re lynx -09

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    tuli vaan pelko ettei joku boxi olisi menossa ???
     
  4. M.i.x.u

    M.i.x.u e-tec re lynx -09

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    tänään käytin kelkkaa konekympissä piuhassa ja mitään vikaa ei ollu ainakaan muistiin jäänyt... joten odotellen rukan reissua jolloin se varmaan taas reistaa :)
     
  5. pooli

    pooli Lynx BD 850

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    Itellä ski doo Etec -10 ja teki saman, työntelin box:ille menevää johtonippua liittimen kohdalta yhteen ja alkoi pelaamaan, ehkä jokin pinni ei ollut perillä asti? Eipä sitä tuntenut, että olisi ollut löysällä tai huonosti kiinni, mutta ei ole tehnyt enää sen jälkeen.
     
  6. calister

    calister Well-Known Member

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    Itellä on jonkun kerran tehnyt 800cc e-tec sen että reitillä ku oon pysähtynyt juttusille yms vähäksi aikaa ja sen jälkeen ruennut kelkkaa käynnistää 5-10min jälkeen niin saa repiä 5-10 krt ja sitten tärähtää pyörimään... Konepistoolissa käytin töpselissä niin ei ollut vikamuistissa mitään mut tulpat oli 3500km ajetuksi ihan mustat.... :eek: kuitenkin vaihto väli taitaa olla 10tkm hujakoilla??? ja kylmänä lähtee aina ekalla käyntiin... oli pakkasta enemmän tai vähemmän....
    Noh pitää ajaa kausi loppuun ja viedä sitten tutkittavaksi ku takuuta vielä jäljellä... ;D
     
  7. janiz78

    janiz78 Lynx Boondocker Ds 3900

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    Mulla tekee kans tota samaa että lämpimänä saa nykiä oikein reippaasti enneku hörähtää käyntiin.
    Kylmänä lähtee aina ekalla.
     
  8. calister

    calister Well-Known Member

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    Onko minkä verran ajettu? Itellä tuli 3500tkm kohdalla maton vaihdon yhteydessä huomattua ketjukotelon ketju, josta oli 4 lamellia poikki, ei ois vissiin kovin pitkään tarvinnu ajaa ku ois rapsahtanu poikki!! :eek: Takuuseen tuli uusi kuten myös telastoon yläpuolelle 2kpl tukirullia mitkä lähti kävelemään ennen aikojaan ;D
     
  9. janiz78

    janiz78 Lynx Boondocker Ds 3900

    Vs: e-tec lynx re -09 ei meinannut käynnistyä???

    Nyt on 2800 kilsaa ajettu.Pari viikkoa sitten tarkisteltiin ketju maton
    vaihon yhteyessä ehjä vielä oli KOP KOP ;D
     

Suosittele tätä sivua