Lynx Cobra -95 paino?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä .bombardier., 12/11/12.

  1. .bombardier.

    .bombardier. Guest

    Tietääkö kukaan paljonko tämmöinen kelkka painaa.
    Yritin etsiä Googlesta, mutta minun etintätaidoilla ei tuottanu tulosta... :)
    Kiitos jo etukäteen vastauksista!
     
  2. Jass0

    Jass0 Member

    Vs: Lynx Cobra -95 paino?

    Tuolta löytyy dataa, sivu 94:
    http://www.teolehtimaki.fi/files/Lynx%20%202000.pdf
     
  3. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Lynx Cobra -95 paino?

    Muistaakseni se oli 220-230kg, tietty riippuen vähän että mikä Cobra, mutta Enduro oli tuota luokkaa.
     
  4. .bombardier.

    .bombardier. Guest

    Vs: Lynx Cobra -95 paino?

    No sitten seuraava kysymys, että käykö Powder Pro, Blade tms. suksien Lynx-kiinnikkeet
    suoraan Cobraan vai tarvihteeko joitain muokkailuja? Tarkoitus olisi ehkä ostaa uuet sukset. :)
     
  5. Juhzi

    Juhzi Active Member

    Vs: Lynx Cobra -95 paino?

    Ihmettelin oman enudron papereita ko siinä oli omamassa merkattu 330kg. Kai niillä on tullu kirjotusvirhe.
     
  6. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Vs: Lynx Cobra -95 paino?

    No minähän en ole läheskään satavarma siitä painosta, eikä sitä linksin käyttöohjekirjakaan kerro vuotta -92 uudempiin..
    92 Cobra painaa speksien mukaan 255/270, eikä minulla ole mitään v*tun hajua että miksi tuo on noin ilmoitettu? Onko tuo 270 nesteet ja öljyt sisällä ilman bensaa ja kuskia ja 255 täysin kuivana?
    Uudemmassa oli telatunneli köykämiiniä ja kuomu erilainen, mutta mulla ei oo mitään hajua että paljonko se keventää?

    Cobra kevenis parhaiten sillä ku tekis kuomun ja tankkikatteen uusiksi puolella ainevahvuudella... ;D
     

Suosittele tätä sivua