KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Värjäri, 26/11/12.

  1. V a N a j A

    V a N a j A Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Nyt kyllä haluan kuulla, missä kelkassa ei riitä bensa 25km matkalle????? Minä en ole vielä semmosta bensa syöppöä nähny :)
    Ja sit järjestäjille kysymys. Olisiko mahdollista ajaa harraste luokassa 2 eri kuskia samalla kelkalla? Säännöissähän kyllä taitaa lukee että ladyt ja legenda luokassa voi ajaa kaksi eri jannua samalla kelkalla, mutta miksi vain näissä luokissa? voisiko joku viisaampi kertoa minulle syyn?
     
  2. pasii

    pasii Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Mennään sääntöjen mukaan, eli ei ole mahdollista. Koittakaa vaikka lainata toiselle kelkka, jotta kaverikin pääsee viivalle.
    T:pasi
     
  3. aisak

    aisak Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Et varmaan paina kaasua tarpeeksi.
     
  4. rtl

    rtl Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Radat normaalisti auki 10.2. saakka. Ma 11.2.-17.2. kaikki radat suljettuina treenikäytöstä. Radat tehdään kisamuotoonsa ja valmistellaan alue muutenkin kisoja varten. Ehdoton treenikelkkailukielto radoilla ko. viikolla. Talkoisiin toki saa tulla, jos ei ole muutakaan tekemistä! Voihan sitä siinäkin opetella rataa! ;) ;D
     
  5. V a N a j A

    V a N a j A Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Ensin itket turhan päivisistä asioista ja sitten jos kysyy tarkennusta asiaan niin vastaus on tämmöinen...:D Ja (yleensä) Pro-luokassa ajavat ei itke/valita radasta eikä yleensä muustakaan, vaan ne ajaa parhaansa olipahan rata/keli mikä tahansa, olosuhteet kun on kaikille samat.
     
  6. aisak

    aisak Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    No minä voin kertoa että kyseessä ei oo etec:si vaan kisamallin kelkka. Itse olen tässä ketjussa jo "itkemiseni" perustellut.
    Ja en vieläkään ymmärrä miks ne radat ei voi olla sääntöjen mittaisia? Mikä siinä pitkässä radassa on nyt niin hyvää?
    Muutenkin mielestäni olisi sama polttaa koko sääntökirja, koska sillä ei ole mitään merkitystä. Vedotaan aina johonkin maalaisjärkeen ym.
     
  7. Slave

    Slave Active Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Kannatan!!Sääntökirjat hanuriin ei niitä oo ennenkää tarvittu(huomattu on)!! :eek:

    P.S ai niin tommonen löyty kuitenkin sieltä säännöistä
    5 REITTI
    Reitin on oltava sopiva kaikissa sääolosuhteissa. Reitin on oltava pääosin vähintään
    3 m:ä leveä ja kilpailumatkan pituus on 4-6 km:ä.
     
  8. V a N a j A

    V a N a j A Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    On noita kaasarivehkeitäkin "kisamallin" kelkkoja tullu ajettuu ihan tarpeeks. Ymmärtäisin jos nyt joku tekisi uuden sprint radan ja se ei olisi sääntöjen mukainen, mutta kiteellä on ajettu jo monta talvea samat radat eikä niistä kuukaan ole valittanut, tai ei ainakaan minun korviin ole sattunut. Päin vastoin, kisoja on kehuttu, radat ja järjestelyt on tehty hyvin. Tämä asia oli minun osalta tässä. Onnea vaan kaikille kisoihin!!
     
  9. rtl

    rtl Well-Known Member

  10. jusse

    jusse Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Mistä suosittelette kyselemään majoitusta kisojen ajaksi???
     
  11. rtl

    rtl Well-Known Member

  12. Lynx 400

    Lynx 400 -14 600 rs,-07 600 X-rs

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    http://www.keski-karjala.fi/Resource.phx/sivut/sivut-keski-karjala/matkailu/majoitus/maatilamajoitus.htx

    Annin kartanossa on ainakin vielä huoneet vapaana. ;)

    Eikä ole pitkän matkan päässä itse kisa-alueesta.
     
  13. rtl

    rtl Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Vielä pari päivää aikaa ilmoittautua! Kilparadat on jo suljettu ja uutta lunta saatiin 15 cm! Hienot baanat luvassa. Tervetuloa kisaamaan! :D
     
  14. V a N a j A

    V a N a j A Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Kerrankin näyttää tulevan hyvät kelit kisoihin :D 5-10 astetta pakkasta, mut kerkiäähän noi ennusteet vielä muuttua.
     
  15. Hessu

    Hessu classic Polle

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Sport 600:ssa 8 kuskia lähössä viivalle. Surkia homma miten tää luokka alkaa näivettymään.. :(
     
  16. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Son motivaatio pula ::)
     
  17. rane

    rane AC Sno Pro 600 CC -11

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    taitaa olla sport 600 ongelmana että työkaluja luokkaan on heikosti tarjolla.....oisko ratkasu 500cc nestekoneet jollakin tehorajalla??
     
  18. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Kalustoa löytyy vaikka kuin paljo mutta kuskeja ei , son niin kova taso tuolla kärjessä et eipä sinne huvita lähtee cruisaileen.
    SM-Sprintit vois olla yhtenä viikon loppuna ,auttaisko se asiaa .
     
  19. giant

    giant Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013


    Mitähän nyt tapahtuu ::)
     
  20. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: KoneHelsinki SM-Sprint Kitee 16-17.02.2013

    Hello Kiteen järjestäjät ,onko tänä vuonna ns lämmittely rataa, et vois tehdä vimoset hmm ::)
     

Suosittele tätä sivua