Paha homma on myös se, että polttoaineiden hinnannousu valuu pikkuhiljaa kaikkiin muihinkin tuotteisiin... se on pojat inflaatiota ny:rolleyes:
Kuinka hyvin telasetti toimii tehostamattomassa mönkijässä? Aihio olis 660 grizzly vuodelta 2005. Veteleehän se tuo Viikinkikin nuo puut kotiin,...
...sen sijaan ns. tavallisten kelkkailijoiden haastattelut eivät välttämättä aivan ehkä sitä ydinasiaa ole. Toki vain minun mielipide, mutta...
Hyvältä vaikuttaa, vaikka en ole kokonaan vielä ehtinyt edes lukea. Varsinkin tämä juttu kelkkamuotoilijasta oli virkistävä.
Japanissa tosiaan intoilevat tuosta vedystä. Saapa nähdä, miten käy. Olisko lopulta helpompi ajoneuvokäytössä vety kuin akut? Ehkä, ainakin...
Okei, kiitos!
Joko ne julkaistiin? En jaksa googlata.
Kokeilin tuolla 1-koppaisella viikingillä, niin sekin kelasi 100 km/h mittariin. Tosin tämän huimailun jälkeen oli hihnasta parit palaset...
Harmi kun ei enää saaneet tuota uutena myyntiin. Päästörajatko ne tuli vastaan?
Tuossa pojan kanssa käytiin huvin vuoksi Kiiminkijoen törmällä "kelkkoja katselemassa", niin ei perhana yhtään mennyt sen puolen tunnin aikana,...
Itse olen mieltynyt Mobil extra 2t semisynteettiseen. Ei savuta pahasti, haju ei kirvoita vettä silmiin, hinta kohtuullinen. Ainakin näissä...
[ATTACH] Joo, on hinnat nousseet tosiaan. Mikä lie bugi sivustolla...
Huh huh, tässä tallissa tapahtuu vikkelästi!
Näköjään Yamahalla oli vuonna 2018 3,3 miljardin euron liikevaihto vuodessa... ei taida paljon vaikutella Suomen kelkkamyynnit venettä. Hatusta...
Hyvä tietää, tosiaan kaikki konehuoneessa vaikuttikin varsin alkuperäiseltä. Tänään kävin vähän puita kiskomassa, ja kyllä on eri peli 250...
Laadukkaissa työvaloissahan on lasinlämmitys erikseen...ehkä pitäisi kelkoissakin harkita?
Ja vielä kuva konehuoneesta huvin vuoksi. Ihmeen siisti noin paljon ajetuksi.[ATTACH]
Tässä laitteessa on vielä tuoreöljyvoitelu käytössä. Ajattelin varmistaa, että letkujen päästä tosiaan vielä tulee öljyä. Hyvä että ehdin...
Joo, tähän on matto vaihdettu karkeampaan ja mittarissa vasta 18 tkm! Korotusta ei ole tehty, ja on tosiaan varsin maanläheinen olo ajellessa
Kyllä siinä sitten niin kävi, että ykköskoppainen VIIKINKI tulee hoitamaan pöllinajotarpeet täksi talveksi. Katsotaanpa, mihin se pystyy. En...
Erottele nimet pilkuilla.