AC MadMule

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Bearcat-97, 6/12/06.

  1. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: AC MadMule

    Ei kai tossa enää hakasia oo, jos pukki on float-kopio. Reaktiotangot kuvassa kai näkyy. Ja kääntöpyörillehän kelkki nousee het, kun liukukiskojen etupää irtoaa tantereesta.. (useimmille riittää, että sukset nousee edes 20cm, niin se on silloin kääntöpyörillä :)
     
  2. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    Näi o - eli mittaustekninen juttu. Noh, mun tappauksessa tassut nousi metrin verran about, eli 3 metriä ois pitäny vielä nousta että ois täysin pystyssä ;D
     
  3. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    Hyvältä näyttää ku alko tässäkin topikissa tapahtuun. Tainnu tulla rovaniemelle lunta vai mistä se innostus iski taas? ;D
    (olin jo huolestunu ku oli niin hiljaista tällä rintamalla... )
     
  4. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    Uuden vuoden suunnitelmat ne tään rojektin sysäs etiä päin - onneksi 8) Tarttis lähtä lappiin ja pitäs olla muorillekki kelekka. Tai siis mulle ;D

    Luntahan täällä roissa oo ku lappi areenan parkkiksella. Prkl.
     
  5. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: AC MadMule

    ai katohan joo kyllä anteeksi, mie en ossaa kattoa ku tottunu kiidon alustaan :(

    itte oon käsittäny aina että sillon ollaan kääntöpyörillä ku kampe on 75-90 asteen kulumassa.

    paljonko keijola kulutus 100km?
     
  6. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    Vähä kato lapin lissää kulumiin niin tulee fiilistä... 8)

    Kulutuksesta on paha sanoa mitään. Tuo 3km matkalla ei vielä saa kauhian tarkkoja lukemia otettua... Mutta luultavasti ei tarvi lähtä sdi vehkeitten kans hippasille ;D
     
  7. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Vs: Re: AC MadMule


    ;D Ja ennen joulua jo ajossa!! hyvinhän se meni.. :D
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: AC MadMule

    Eikös se ollu jo 08 keväällä liikenteessä ekaa kertaa? ???
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    Ei se varsinaisesti ajossa vielä sillon ollu, oli melko pitkä vikalista niin ei uskaltanu napsua kauemmas lähtä ::) Nyt alkaa moottorin puolesta näyttään toooodella asialliselta 8)

    Tuli tuossa käytyä taas rääkkään vekotinta ja digatronikin kans haeskelin seoksia turva-alueen sisään. Nyt on varmaan vähä paksulla, mutta se ei haittaa. Samperin mukavasti se rääkyy 8) Oon ajellu 10" halkaisijaltaan olevalla kakkosvarilla ja 36 asteen heliksillä. Otin koemielessä sitte CF:n 10.4" kakkosen mihin ens talvia varten oon ruuvaillu 48/40 progressiivisen heliksin kiinni ja voipa pojat - täsä joutu variaattori kauppaan! Pienemmällä varilla lähtö on selkeästi hätäsempi, mutta ajaminen on kulmikkaampaa. Tuolla isolla voima tulee tasasemmin ulos mutta silti se repii tosi pätevästi. Hillclimppi asennossa tuossa Attack20:ssä on ihan sairaasti pitoja, kelkka lähtee kyllä ku hauki rannasta ;D Toisaalta pituuttaki telassa on niin sikamaisesti ettei polonen 700cc jaksa sitä holtittomasti tyhjää pyörittää.

    Jos joku kiiharimies/nainen tarvii noita DD:hen sopivia 10" kakkosia, niin pistää viestiä mulle. Satasella lähtee per kappale (ilman jousia/heliksiä) :) Uskosin että talvi/kesä kiihareissa nuo on ku nenä päähän.
     
  10. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: AC MadMule

    Niin ei ajossa mutta liikku kuitenki, eihän rojekteista voi sanoa että ne on ajossa, niitä vain liikutellaan projektihommien(remonttien) välillä.. ;D Hienoa että pelaa!

    Mullaki on motti hakusesa tuohon omaan sexliiteriin, eli exciteriin. Ei vissiin 700 pienempää ainakaan kannate haaveilla.. ::)
     
  11. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    Ei muuta ko vejät sexsaitteriin kunnon modifikaatiot: rautasahalla pari lohkoa poikki ja tiggiliimaa väliin. Tripe sexsaitteri vois olla räyhäkkä? ::)
     
  12. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: AC MadMule

    Triplejä saa valmiinaki, mutta kuutioitahan siihen pitäs saaha.. ::) Joko sulla on sielä 700 lohkoja poikki ja pinossa? ;D Sais sopivasti kahelle kahesta puolikkaasta.. ;)
     
  13. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: AC MadMule

    trippelit on niin nähty jo, tehe quattro
     
  14. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: AC MadMule

    Nelitahti vois mennäkki. Kyllä se iso twini ois nappivalinta mutta triple jotenki kiihottaa enempi. Katoava luonnonvara kuitenki.
     
  15. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Vs: AC MadMule

    Tais Antsa tarkoittaa nelipyttystä. ???
     
  16. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Vs: AC MadMule

    On se hyvä että joillaki on malttia rakennella ajan kans näitä vekottimia, tässäkö kevään hillclimb kunkku sinne foorumin virallisiin kisoihin 8)
     
  17. Muksu

    Muksu Pärrääjä

  18. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

  19. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: AC MadMule

    Mä näin tän viikko sitten myynnissä ja se oli kyllä sillon Posiolla. Vissii uus omistaja laittanu het myyntii?
     
  20. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

Suosittele tätä sivua