Ajohanska-topicci

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Kuitu, 11/1/06.

  1. Freeraider

    Freeraider Xterrain -20 kasiviiskymppi rotaxilla

  2. jonskuu

    jonskuu Lynx Boondocker 3700 -22

    Suositelkaa hyviä hanskoja umpishommiin.
     
  3. J.I.J.

    J.I.J. BD3700RE 3900GL REV X-RS

  4. tmylsy

    tmylsy Well-Known Member

    Hestran army leather pro on luotettava, muistaa vaan aika ajoin huoltaa nahkan niin pitää oikeasti vettäkin. Nykysillä rukkasilla taitaa lähteä viides talvi ja on ollu kelkkailun lisäksi kaikessa muussakin mukana.
     
    kaaleppi ja Fudge tykkäävät tästä.
  5. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Hestran army hanskat/kinttaat (3finger) on kyllä kaikista kestävimmät mitä mulla on ollu!! Paksut ne on eli tankoon ei ole ehkä se parhain tuntuma mutta muuten tosi hyvät! 10 vuotta kesti yks pari!! ja ko niistä saa sisävuoren irti niin on nopia kuivata....
     
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Mikä se ois tämän päivän ykköshanska reittipenalle?
     
  7. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Kumihanska?
     
    pezq^ tykkää tästä.
  8. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Perustele?
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Klim Powerxross toiminut ilman rakkoja 0-20pakkasissa jo 40-45tkm kolmannet menossa, ns. 2malli oli todella huonot ja vielä on 1 ja 3 eli nykyinen malli käytössä.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  10. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Hyvä tuntuma/grippi, vaikkakin tosimiehän vettää paljaaltaan.
     
    pezq^ ja T-Cat tykkäävät tästä.
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Täytyypä tutustua.
     
  12. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    M.E.A tykkää tästä.
  13. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Itse tilasin nämä powercrossit ja ainakin kuivaharjoittelussa vaikuttavat erinomaisilta vetää käteen
     
  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ne tulis kyllä ihan kelkkailukäyttöön mulla..
     
    Freeraider, Aap, petes88 ja 5 muut tykkäävät tästä.
  15. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Epäilemättä näin mutta ihan kelkkailukäyttöön tulis..
     
  16. jonskuu

    jonskuu Lynx Boondocker 3700 -22

    Onko kokemuksia Lynxin Stamina hanskoista? Tarkeneeko -20 pakkasilla?
     
  17. tmylsy

    tmylsy Well-Known Member

    Jep, ja nämä on nimenomaan kovemmilla pakkasilla, nollassa hikoilee kädet mahoton.. Nollakelin tuntumassa on ollu sitten tegeran/wurthin karvasisustalla oleva hanska ja paikallisesta krääsäkaupasta löytynyt hofler.
    Tuolla suojan tuntumassa on ainaki ite pärjänny ihan hyvin nuilla halvoilla hanskoilla. Ne kastuu kuiten jos erehtyy kaivamaan niin sama kantaa 2-3 paria mukana.
     
    Fudge tykkää tästä.
  18. JONAKKAL

    JONAKKAL Well-Known Member

    Eihän kukaan tiiä jos jossain sattuis olla vielä myynnissä halvarssonin primus rukkasia? Ilmeisesti poistuva malli mutta paras mitä olen käyttäny. Nuo scotin tundra 2:t kuluu puhki tuhannen kilsan kohdalla...
    nm. Jo yhet tälle talvelle ja haluttas kunnon hanskoja.

    Saa ehdottaa muitakin hyviä rukkas mallisia käsineitä. En usko vieläkään että sormikas mallisilla tarkenee täällä
     
  19. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Katteleppa hestran kintasta. Itte olen käyttäny nuita 3 sormisia. Esim partioaitan sivuilta yms.
     
  20. Jonteri

    Jonteri Well-Known Member

    Oisko kellään suositella sitä kuuluisaa hyvää ja halpaa hanskaa? Tällä hetkellä jotku Coursen hiporakalvoiset hanskat, tarkenee kyllä ajaa kelillä kun kelillä, mutta kun ne eivät hengitä pätkääkään. Jo 10km ajon jälkeen kosteat sisältä ja 100km jälkeen jo aivan litimärät. Haisevat erittäin pahalle :D ja kuivuminen pannuhuoneessakin ottaa monta päivää. Onko kellään kokemuksia Lynxin stamina hanskoista?
     

Suosittele tätä sivua