Apex 2011->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Slow, 10/1/11.

  1. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Aika kapeat on SLT:t voi olla ettei juurikaan kanna raskasta keulaa umpisessa. Gripperit toimii ja ihan hyvin toimii CA: BX :kin. Molempia olen koittanut. SLT toimii hienosti Phazerissa.
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Minä kokeilin eka mallin xtx:ssä jossa samat sukset kuin warriorissa, 7" slydogit, powderin höylätty ja höyläämätön, slt:t, vakiot vakioraudoilla ja totaltek Racingeilla sekä Vakio+Racing+suksen pohjaan 2cm lisäköli joka oli kaiken paras kun uutta lunta oli reitillä, mutta eniten ajoin vakio+racing kombolla.
     
  3. joulupukki

    joulupukki Active Member

    Kateus iski ja partzilta eilen tilasin tuon uudemman foxin.
     
  4. joulupukki

    joulupukki Active Member

    Vakio suksi+totaltekin racing alla nyt. Slt voi jäädä hieman kaposeksi jos kovin luomu reiteillä päästelee. Fiiberi kehu bladen suksea, ois vielä korteniemellä tarjouksessa 299.
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    On se parempi kuin vakio ja mahtanee saada muualtakin samaan hintaan?
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mutta jos haluat parhaan suksen siihen niin CA MTX, lynxis Apexissa on sellaiset ja kääntyy sekä kantaa!
     
  7. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Niillä s...t..n lankuilla tappaa ittesä, sehän lentää niillä niinku Winderikin, vähänki toiselle sukselle vinossa alas ja ampuu välittömästi suksen suuntaan, kyllä nuo lähti välittömästi alta kun oli vähän oho tilanne, ummella toivoton revittävä leveällä keulalla,mutta tyylillään kukanenkin.
     
    vectoori tykkää tästä.
  8. lynxis

    lynxis Member

    Jep. Partzillan kautta tilasin minäkin. Eilen vähän testiä uudelle foxille ja herkkyyttä ainakin on rauhallisessa ajossa ja tuntuu että kolinaki väheni kun joustaa. Itse kyllä tykänny mtx.stä kun kerrankin kelkki menee sinne minne haluaa. Mutta empä oo muilla suksilla ajanutkaan.
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Giantissa Masterssissa kakkoseksi 2018 Apexilla ja käsittäkseni MTX:t alla edelleen? Pari kertaa olen ajellut kelkalla jossa nuo on olleet niin ei ole itsellä huonoa sanottavaa, toiset oli pätkäraudalla ja toisista ei tietoa mitkä lynxissellä on alla. XTX:t pitkillä raudoilla Winderissä ja eihän niillä ottavalla kelillä ajanut kuin kisaukko, lyhyillä raudoilla hymy huulilla aina, poislukien kaikkein ottavin keli jossa kuori pinnassa niin ei kehdannut kaahata isommin, todella tarkka harituksista joskus oon hypännytkin vahingossa. Bladet ei ole niin suuntavakaat mutta onhan ne kevyemmät ajella toisaalta jarrutuksissa vie enemmän mehuja kun kelkka hakee enemmän Ceetoilla voi vaikka norttia kiskoa toisella kädellä mutkaan mennessä:D mutta silti meinasin hakea Bladet nykyiseen kelkkaan testiin kun on raskas ajella niin ja se on 2T.... Onko hajua onko noita xtx viperin uusia suksia aiemmin ollut missään jammussa, se näyttää lupaavalle...
     
  10. Sxr7 00

    Sxr7 00 Well-Known Member

    Onko porukka laittanu ibc80 kytkintä vakion tilalle?Kaverin vectorissa pelaa mahtavan pehmeästi kyllä
     
  11. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Pitäskö Hemikoo etupukin jousta vähän kirrata jos nuin raskas on 2T-peli?
     
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Noh tässä nyt on "muutama" muuttuja matkassa ehkäpä liikaakin, katotaan kuinka käy ja huomenna viisaampia taas kun bensaa huilaa suuttimista ja kontataan/ryömitään kelkan virustaa, ns. lajin suola (koekaniiniksikin sanoivat:D:D). Ikkään oo oikein tykännyt että oisivat mulle suoraan tehtaalta tehneet noita valmiiksi, eka talvi ja huhtikuussa se tuntuu omalle ja sitten vaihtoon :confused:
     
  13. joulupukki

    joulupukki Active Member

    E8438F00-42E5-4B07-93D0-E19E25A233F2.jpeg
    Singleshottiin parempaa foxia.
     
  14. haka

    haka Member

    Tulipa apex xtx -13 hankittua ja vähäisen tutustumisen perusteella olen kyllä hankintaan enemmänkuin tyytyväinen. On se vaan mahtava paketti .

    Heti alkuun kuitenkin kytkentäkierrosten pudotus ja liikkeellelähdön pehmeys on asioita, jota tekee mieli ruveta säätään.
    Voisko joku jolla on kokemusta aiheesta tehdä pikkuisen referoinnin, mitä kannattaa tehdä?
    Ilmeisesti siis ”porojousi” kytkimeen jo parantaa tilannetta, mutta mitä muuta, jos vain yllä mainitsemani muutokset olisi haussa, muuttamatta toimintaa korkeammilla kierrosalueilla?
    Saako jousia, rullia, yms ihan yamahan tiskiltä?
     
  15. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    @hanski-58 löytyy lääkkeet.
     
  16. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Unohda sellaiset "porojouset", sillä et saa voimansiirtoa pelaamaan normaalikäytössä.
    @hanski-58 :lta kun pyydät neuvoa, niin uskon että saat Apexistasi ulos vieläkin hienomman kokemuksen.
     
  17. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Mihinkä kukin tyytyy.
     
  18. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Mulla hyllyssä yksi pehmämpi jousi. Liikkeelle kyllä lähti pehmeämmin, mutta muut ominaisuudet sitten huononikin. Voima loppuu ummella porojousilla...
     
  19. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Miten se jousen alkujäykkyys vaikuttaa siihen miten jaksaa ummella kulkea?
    Poikkeaako tämä jotenkin muista?
     
  20. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

Suosittele tätä sivua