Apex 2011->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Slow, 10/1/11.

  1. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    8FA niinkö kolmella niitillä?
     
  2. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Joo
     
  3. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Aina oppii uutta, näppääppä kuva ja kerroppa hinta?
     
  4. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Ei ne on 8fs .piti hakee tallista muistin väärin
     
  5. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Ok.
     
  6. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Jos olen niin sokea että ovat nuo 3FA:t.
    No sen verran menee hiustenhalkomiseksi että puran kokonaan painot irti ja tarkistan.
    Kuten hanski sanoi jokainen tekee itselle sellaisen kuin itse tykkää.
    Nuo 17mm rullat on hyvät että saa painon lähemmäs rullaa eikä tapahdu painon lyömistä rullaan. Toki se tekee sen että kärestä painava paino ei jaksa puristaa kun paino jää eri asentoon.
    Kyllä hanski varmaan on testannut Yamahaa paljon enemmän kuin minä, mutta minä teen vain itselle ja omaksi iloksi.
     
  7. haka

    haka Member

    Oisko joutilasta P-BL-P kytkimen jousta kellään ja/tai valkoista varin jousta?
    Laittakaapa yv:tä jos löytyy.

    Sit asiasta toiseen. Minkälaisia kilsoja on kuivanpään laakerit kestäny? Joko 5tkm kohdalla kannattais vaihtaa. Muistelen et warriorissa tai kuulat karata 5-6tkm välissä.
     
  8. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Rasvaa se laakeri
     
  9. haka

    haka Member

    Nippanko laittaneet, ei oo ollu ainakaan edellisissä malleissa? :)
     
  10. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Ei ole nippaa.puukon kärjellä suoja pois ja laita vaseliinia ja suoja takaisin
     
  11. haka

    haka Member

    No eipä oo tuommoinen juolahtanu mieleen. Kiitos vinkistä :D
     
  12. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Nyt painot tarkastettu ja hanskille kiitos kun huomas että tuossa painon painossa jotain outoa. Paino on 8FA 00 ja painaa 74.3g.
    Korjaan ensimmäiseen kirjoitukseen tuon 1.7g virheen ettei jaeta väärää tietoa. Ovat kahdella niitillä.
    Hyvä että paikkarikin pääsi kommentoimaan.
    Pistin hanskille kuvan, muut sitä tuskin tarvii.
     
    Viimeksi muokattu: 25/1/19
  13. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Kaveri otti vuokraamosta Apexin mitä pääsin kans kokeileen. On se motti HIENO:). Tilasin XTX:n mut laittoivat sille kuitenkin SE:n. No alusta siinä ei ole ihan parhaasta päästä mut kiva sillä oli päästellä. Penkkiin laittaisin 10cm korotusta jos olis oma. Winderillä kun ajoi sen jälkeen nii tuntui kuin olis kamelin seljäs :D
     
  14. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Jos sun pitää laittaa vielä apex.ei ole enää hinnan kiroissa
     
  15. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Mammaa koittanu usuttaa vaihtaan Apexiin mut ei toi meinaa syttyäo_O Vois sit lanata välillä:D
     
  16. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Omasta en luovu .ostan ennen lisää kelkkoja niinku olentehnykkin.toivottavasti mamma ei lue tätä...
     
  17. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Juu. Tallissa warre ja apexi. Välillä sideriin kuumetta, mutta nuo kaksi uskollista pysyy tallissa. Ei ole vielä minun käsiin parempaa reitti vehjettä löytynyt. Jotenkin liian häiläköitä nuo muut merkit ja myös sideri ja viperi. Toki huoltovapaat kilometrit myös ollut plussaa. Ja on edelleenkin saaneet kyytiä reitillä ja patikossa, vaikka aina kuulee juttua, että ovat raskaita ja ei voi patissa ajaa. Se on voi voi niille, joilla ei ole ruista ranteessa. Ja ne minun ajoreissut ovat yleensä 150 km ja 300 km välissä. Lähimmälle tankille 35 km, joten 70 km melkein minimi..
     
  18. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Itsekkin tykännyt tuosta XTX Apexista ja mielestäni alustakin pelaa hyvin Ravitecin simmityksellä, toki Float Evolit keulassa.
    Taas huomenna testataan uutta kytkintä ihan vaan mielenkiinnosta
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Itse meinasin jättää Catin vielä vuodeksi ja ostaa kylkeen Apex XTX eläkevuosille, kokeilin kaverin korotetulla penkillä olevaa XTX Singleshottia jossa uudemman mallin iskari sekä CA MTX:t keulilla ja olihan se kuin taikamatolla ois päästellyt verrattuna tuohon ex cattiin jossa olikin liian jämy setuppi silloin. Voin sanoa suoraan että se joka ei ole Apexilla ajanut ei se tiedä värinättämyydestä ja koko kierrosalueen väännöstä mitään sillä puolikaasulla meni sen mitä tuo Catti aka tulpaton mopo kaasu pohjassa vinguttaen :D. Kyllä minä 3500km ihmettelin missä se 800cc haisulin vääntö on mistä ne puhuu. Se on varmaa että jossain vaiheessa Apexin omistan vielä kertaalleen en vaan tiedä milloin.
     
  20. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Ne runko vaimentimet kun laittais niin loppuisi se Soiminen 6000-7000rpm?
     

Suosittele tätä sivua