ARCTIC CAT 2018

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 17/1/17.

  1. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Nyt pääsi täyskaasu vetoja kokeilee vastaseen ja painoa ehkä vähän saapi lisätä .. 8591 rpm oli paras :D muuten vedoissa oli aina +8400rpm .. vajaan sentin jää remmin nousu kytkimellä lautasen yläpinnasta... mutta remmi kestää, son tärkeintä.... on tuossa 3" lapussa kauhia pito! Ja on se eri keviä viiä ko vertaa -15 malliin. Kavennuksen huomaa ja nyt tullee jo liikaa riuhtastua välillä niin mennäänki eri suuntaan tai ollaan kyljellään :p:p takapukin lukkoasetukselle tullee käyttöä ko rinnettä menee ylös o_O:D Nyt on yli 1300km huilattu ja orggisremmi eikä mitään muutakaan ole menny rikki.. katteet pelaa, alusta toimii. Iskarit on mahtavat! En voi moittia vaikka haluaisitta :D noh tuo ylikiertäminen mutta seki loppuu kohta ;)
     
    Viimeksi muokattu: 27/2/18
  2. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    paljonko catti on ilmottanu tälle 800cc uudelle koneelle, että mitä se saa kiertää? mahtaa olla pikkusen enempi mitä suzukilla:rolleyes:

    Mitkä painot fudgella vakiona? j14-72 vai j14-74. Onko kytkimen jousi 105/255 vai 105/235?
     
  3. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Minun tietääkseni 7900-8100 olis se riittävä.. J14-72 on vakio painot ja vakio jousi on 120-265.
     
  4. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Just ko katto eri tehomittaus tuloksia niin näyttäs 8100 olevan se peak power ;)
     
  5. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    tilaa kilpparilta 105/240 daltonin jousi tai 105/235 oem:cool:

    vaihtoehto B on j14-74 painot
     
  6. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    CPC painosrj. on jo paikoillaan eli kokeilen eka vaihtoehto B :tä ;)
     
  7. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    lähtee niin herkästi jo tuolla 120- alkusella jousella niin sattaa tuolla 105- alkusella liikkua jo ittekseen :eek::D:D
     
  8. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    pyytän anteeksi, siellähän on tosin jo lähtöjään aludta jäykempi paikallaan. paino hommia sitte.
     
  9. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Mä olen tilannu speedwerxiltä oikee revittely jousta 160/255, tuollahan pitäisi vähän kierrokset pudota, mutta mihin lie karkaa kytkentä o_O
    Saisivat vain toimitettua ne...
     
  10. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Ei näissä juuri kytkennät nouse tuolla jousella, Teami kytkimessähä on puntit lähtiessä irti rullasta nii kytkentä tapahtuu käytännössä niillä kierroksilla ku puntit rullia alkaa painaa. Joku 3800 sillä 160 alulla.
     
  11. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vanhassa kytkimessä 160 alku nosti kytkennän 5tonniin.
     
  12. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    tätä samaa mieki olen miettiny että jos kytkennän sais edes tuonne 3800 korville niin olis kyllä mieleisempi. huhut kertois että tuo speedwerksin lukema ei olis ihan suoraan verrannollinen orggis jouseen kuten esim daltonin jousi joka mulla nyt on. kokeilemalla selvinnee sekin. nakkaatko ile yv:llä hinnan siitä speedwerksin jousesta:cool::D
     
  13. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Samalla esalla kaise werx ilmoittaa ne ku catti.
     
  14. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Tuo jousi muute on tupla pituinen vakioon nähden, melko makia asentaa, varsinki jos kytkin paikoillaan
     
  15. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Mä en tiä mikä ihme tuo mun oma kelekka on ku se ottaa 4000 kiinni ja kiertää 8200-8300 joka paikassa.
    Tasan samat osat siellä tuotenumeroiden mukaan kuitenkin on.
    Laitappa @mappe mulle sähköpostia niin muistan vielä huomenna.

    [email protected]
     
  16. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Totta se hc tuli samoilla palikoilla ko mc vai ? ? Mielenkiintoista jos ei...
     
  17. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    aivan lotolla ainaki mulla menny 17 vuoden palikat. mutta kaipa se on kootut teokset sitte mulla:D

    18 hc mitä testasin joulukuussa kytki n. @3000

    Lakelta sain tämän tiedon (tai sitte ymmärsin väärin:oops:), mutta mikäli näin on niin saattaa olla makia jousi nyt ku 74g painot on saapunu:cool:taisit mulle tuota jo aikasemmin ehottaakki...
    kait sen kytkin paikallaan saa paikalleen. ainaki oem ja dalton ei ole ko 5min homma
     
    Fudge tykkää tästä.
  18. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Saa sen paikoilleen, mikäs siinä, mutta näät sitte:D
     
  19. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    tämä ei nyt aivan suunnatonta ostovimmaa aiheuta kyseistä vieteriä kohtaan:D:confused:
     
    pezq^ tykkää tästä.
  20. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    IMG_20180228_150316.jpg
    Oikealla kuvassa olevaa pidempää jammun uutukaisjousta imettelin miten v!t@ssa saa paikoilleen hajottamatta kannen fiiberiä, neljää eri pituutta 6mm pultteja ja niillä hissukseen painatellen paikoilleen ja sama pois, normaalisti kämmenellä painasee ja pultit huulille+kiinni.
     
    mappe, Fudge ja pezq^ tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua