crossilasit ja silmälasit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä turboapc, 14/8/18.

  1. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Elikkäs onko kokemuksia mitkä on hyvät lasit silmälasien kanssa?
    pojalle varusteita katsellaan..
    ja jos olette kokeilleet niin onko huurtumisen kanssa ongelmia?
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Adapterit joilla saa linssit liki laseihin ku laseihin. Lakeuden optiikasya hain omani
     
  3. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    minkäslaiset nuo on ?
    ja näiden kanssa homma toimii?
     
  4. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Aina kun yhdistää ajolasit ja kelkkalasit on huurtumisen kans onglemia. Jonku verran ole seurannu vierestä myös noita adaptereilla olevia laseja. Toisilla ne toimii toisilla ei. Jos mitenkään mahdollista, kannattaa miettiä piilarivaihtoehtoa. Tekee elämästä mukavampaa.
    Scottin Prospecteja käytän ite pääasiassa. Joskus ajan lyhyitä reissuja myös lasit päässä, mutta harvemmin. Noissa on suht laaja kehys ja vaikka mulla on leveät Oakleyn silmälasit, mahtuu ne alle ihan ok. Huurtumaan saa silmälasit se on varma, jos ei toimi oikein.
     
    Seiti tykkää tästä.
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    20180814_161900.jpg 20180814_161908.jpg
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tommoset non mun. Piilarit on paremmat, mutta huono vaihtoehto mulle. Sitä Modulaari kypärää mää suunnittelen ens talveksi
     
  7. Mazaa

    Mazaa Lynx rave re 600,800

    Itellä scott lcg hyvin mahtuu lasit alle ja jossain sunnuntai ajossa toimii. Heti ku laitetaan vehkeeseen vauhtia ja alkaa hikoilemaan ni näkyvyys on 0.. eli piilarit silmiin ja kaasua lisää
     
    Viimeksi muokattu: 14/8/18
  8. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Kyllä suosittelen piilolaseja. Vähänkin ku hiki tulee ni on liikaa huurtuvia pintoja
     
  9. S4ms4

    S4ms4 Lynx G-type Lynx RS vm:11 AC Alpha HC

    Joo ääni itseltä kans piilareille. Niin kesällä ku talvella. Liian monesti menny lasit huuruun ku tilanne päällä ja sit ei oo kivaa
     
    vinotintto tykkää tästä.
  10. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    onkos esim tuo Rudy project klonyx malli samanmoinen mitä Jannne tuossa esitteli vai onko niissä optiikka itse lasin muovissa?
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Rudyissa on merkkikohtaiset adapterit ja asennus kiinteämpi
     

Suosittele tätä sivua