epäluotettavat kauppakumppanit

Keskustelun 'Myydään, Ostetaan, Vaihdetaan kaikki muu' on aloittanut käyttäjä Pertti1, 14/12/07.

  1. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Jos näissä lunastuskelkoissa huomaa oikeasti jonkun törkeän kusetuksen, niin kannattaa soittaa vakuutusetsivälle. Saattavat olla ylllättävän kiinnostuneita...
     
  2. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    No maksoikko? Et maksanu ja mitäs et het maksanu,ku kerran kaupan sovit?? Itekki myyn sille joka maksaa heti!! Meikästä solvaat nyt ihan suotta...!!
     
  3. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Tämä on kyllä hyvä ja simppeli tapa ja jos myyjä kertoo tuotteen kunnon tarkasti, ei myyjälläkään ole mitään hävittävää.
     
  4. Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Polaris RR 2010 700km ajettu purkuun. Ilmoitus Myydään palstalla.

    Tilasin kyseiseltä myyjältä telaston pyöriä, ilmoittaen tarkasti oikeat tiedot ko. pyöristä foorumin välityksellä, joten tilauksen oikeellisuus on varmennettavissa. Tuli yksi oikea ja kaksi väärää osaa, kun soitin myyjälle hän sanoi voi voi. Myyjän mukaan lähetyskulut ovat muutaman euron mut todellisuudessa yli 18 euroa. Herää kysymys tahallisesta huijauksesta tai sitten ei ymmärrä kirjoitettua sanaa. Taisi pohjanmaan myyjällä vähän kuohahtaa kun tuli luuria korville. Olkaa tarkkana ostaessanne osia. Mitä tästä opimme, vaatikaa myyjältä suostumus paketin avaamiseen ennen paketin lunastusta joka on mahdollista nykyään postiennakolla tilattaessa.
     
  5. pokkeri

    pokkeri Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    SRX700 sylintereitä hamuaville tiedoksi että tääläki kauppaavat kaverit ei ole aina puhtosia...
     
  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Joo eikä kaikila näemmä kiinnosta ees myyäkkään vaikka ilmotuksen on viittiny laittaa. ???
     
  7. lapinkelkut

    lapinkelkut Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Elikkä Jarkko Alanko Espoosta pääsi epäluotettavat kauppakumppanit listalle.

    lähetin tälle kaverille rex lynx konepeiton ja sovittiin että kun hän on hakenut tavaran matkahuollosta niin maksaa mulle sen tilille.
    nyt tästä on kulunut kuukausi ja eipä näy rahoja tilillä,, ja sitten kun olen kysynyt koska maksat selitykset mitä parhaimpia..
    konepeitto on kyllä noudettu matkahuollosta..


    rikosilmoutuksen tekoon siis.
     
  8. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Seki kuiten turhaa tuo ilmotus. Tai ainaki ite joskus tein mutta ikinä en rahojani takas saanu.
     
  9. lapinkelkut

    lapinkelkut Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    pitäähän se Poliisejaki työlistää että ne ei ihan lopukoko suomesta kun ne niitä koko ajan vähentää :)
     
  10. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Onko tälle Jarkolle nicciä foorumilla
     
  11. Java

    Java BD 3700

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Sehän menee lievänä petoksena, tuomiona sakko ellet sitten halua ilmoittaa syytteeseen pantavaksi, jolloin maksut nousee huomattavasti.
    Jos kyseinen kaveri on töissä niin se maksamaton summa ulosmitataan palkasta korkoineen kunhan muistat ilmoittaa koroista
     
  12. lapinkelkut

    lapinkelkut Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    jarkko85 on foorumilla.
     
  13. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

     
  14. loisteputki

    loisteputki Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit




    Lainaus käyttäjältä: jarkko85 - Joulukuu 08, 2011, 05:52:27
    Salapoliisi puppelle tiedoksi että iskarit on omistajalla takaisin joten asia on kunnossa.
    Täällä foorumilla kun näitä kaiken mailman salapoliiseja on joka lähtöön niin kerrotaan kaikille avoimesti että olin linnassa joten iskari asiaa oli vähän vaikea sieltä hoitaa mutta tosiaan niin kuin sanoin asia kunnossa ja iskarit omistajalla takaisin. Ja sitten herra puppe en tiedä mikä mies olet eikä mua rehellisesti kiinnosta vittuuuuuuakaan mutta sanon tasan tämän ainoan kerran että katso että tämä on viiminen kerta kun sekaannut mun asioihin.
     
  15. lapinkelkut

    lapinkelkut Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    siis myikö ketomoto Jarkko sulle semmoisen punaisen rex keulamuovin vasta??

    Menen huomenna tekeen rikosilmotuksen ja varmasti perin Jarkolta korkojen kera rahani.. onneksi on kaveri poliisina niin eiköhän asiakin mene loppuun asti.
     
  16. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    ei ku laitoin sen nikin hakuun ja sieltä löyty tuommonen..
     
  17. lapinkelkut

    lapinkelkut Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    niinpä näky olevan joku kiittänyt minun hyvästä kuomusta :D reilu kauppias tuo Jarkko :) ihan hymyilyttää ;)
     
  18. loisteputki

    loisteputki Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Nimimerkki Zeta83 on "ryhtynyt varastettuun tavaraan". Pistät poliisit selvittämään kuka nimimerkin takana on ja haet kuomusi pois. Zeta83 joutuu sitten selvittämään välinsä Jarkko85 kanssa, eli taitaa tappio jäädä Zetalle.


    EDIT: selvis helposti kuka on Zeta83. Linkin takana puhno, siitä soitat ja pyydät lähettämään kuomusi:


    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=97702.0;topicseen
     
  19. zeta83

    zeta83 LYNX Rave RE

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Tulipahan tämä hoksattua ja ihmettelen kyllä kummasti et asiaa ei kyseinen alkuperäinen myyjä ole vienyt tätä asiaa aikaisemmin eteenpäin ja nyt sitten kuvittelee että minä lähettäisin kuomut takaisin vaikka rehellisesti ne olen maksamalla hankkinut itselleni. Suosittelen olemaan yhteydessä Jarkko85 nimimerkillä olevaan ihmiseen jos rahoja kaipailee häneltä. Minulta kuomut saa ainoastaan rahalla niin kuin itsekkin ne olen saanut. Minuun voi olla yhteydessä puhelimitse jos asian tiimoilta tulee kysyttävää (ja mielellään numeron kanssa) mutta omalta kohdalta voin sanoa että minua on turha syytellä että tietoisesti mukamas myyn varastettua tavaraa! terveisin Heli


    Ja nimimerkin omistajalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ilmoitus laitettu vain hänen nimimerkillä ja myyjänä olen eri ihminen kuin nikin omistaja!!!
     
  20. loisteputki

    loisteputki Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Sorry jos ymmärsit että väittäisin sinun tietoisesti maksamattoman kuomun ostaneen. Näin en väitä ja näin ei varmasti olekaan. Olet joutunut huijarin uhriksi.

    Suomessa laki vaan menee niin että vaikka tiedostamatta varastettua tavaraa ostaisit niin luopumaan siitä joudut. Tavara palautetaan omistajalleen. Tulkitaanko Jarkko85 toiminta varastamiseksi onkin toinen juttu.
     

Suosittele tätä sivua