F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Korbimotors, 1/6/10.

  1. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Tässä on meneillään F6 päivitys seiksaksi. Itsellä toi kutosen putki on pakolämpöanturilla varusteltu. Kaveri kenelle menee nämä kutosen romppeet saisin siltä tilalle seiskan putken mutta kun se on niin kuppasen näköisessä kunnossa niin en viitsis sellaista laittaa.. Olisko sellaisessa mitään järkeä et kaveri tekisi omaan putkeensa sille pakolämpöanturille lähdön ja minä tukkisin vaan tuosta omasta putkesta tuon lähdän tulppaamalla. Toinen vaihtoehto on että olisi myös mahdollista laittaa itselle tuplaputket mutta olen kuullut että tuplat ei toimi täysin seskassa, pitääkö paikkaansa? Ei haluta oikein alkaa laitteleen mitään woondoccereita jne... Onnistuiskohan tuo anturin siirto siihen kaverin omaan putkeen.. onko minkälaiset kierteet olemassa siinä anturissa jne...
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    Lyhyt muisti?
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=63847.0
     
  3. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    Ei ole lyhyestä muistista tällä kertaa kyse :D Siksi tätä asiaa kyselen, koska ajatuksena on että kaveri jolla on lasahtanut oma seiska niin laittaa nuo minun 6 pytyt,apv-luistimet, männät ja kutosen ecun. Putkesta kyselen sen takia koska tältä kaverilta saisin tilalle seiskan putken jossa ei ole sitä anturia mitä en toki tarvikkaan kun laitan nuo seiskan romppeet itselle mutta kun se putki on niin huono kuntoinen että laittaisin mielelläni oman kutosen putken johon olen tehnyt jo putkimodinkin. mutta siinä tulee ongelma eteen kun kaveri laittaa nämä minun vanhat kamat paikoilleen niin tarviiko hän sitten tuon minun kutosen putken koska siinä on sille anturille paikka ja hänen omassa putkessa ei ole sitä!! Vai toimisko nämä kutosen ecu ym.. romppeet hänen omalla seiskan putkella vaikka ei laittaiskaan sitä pakolämpöanturia ollenkaan siihen.. Ja itselle voisin jättää tuon oman kutosen putken ja tulppaisin esim. sen pakolämpöanturin lähdön.. Vaikeasti selvitetty mutta yritystä kuitenkin tähän asiaan mitä yritän sanoa ja kysyä..
    Vai pitääkö mulla ottaa tuosta omasta putkesta pois se pakolämpö anturi ja istuttaa kaverille siihen hänen omaan putkeensa joka on aika rujo ja ruosteinen :( jos nämä kutosen romppeet pelais kaverilla ilman tuota pakolämpöanturia niin sitten asia on harvinaisen selvä. Ei muuta kuin omasta putkesta anturin paikka tulpata ja kaveri vain laittaa oman putkensa ilman anturia!!!
     
  4. Mik@

    Mik@ Well-Known Member

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    No eikös tuo ole ihan sama sinun pitää se kutosen putki itellä ja tulpata se reikä esim. pultilla? Ja sitten hitsata siihen huonoon putkeen anturille kierre? Luulisin että tarvii sen anturin kun eikö se ilman sitä sytytä vikavalon?
     
  5. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    Lisäksi kaveris joutuu johtotöihin. Ku ei siinä seiskasa ole alunperin anturia niin ei ole mitään johtojakaan sille. Miten ne sitten meneekään anturi->ecu tms.
    Sulla taas jää vaan johtosarjaan ylimääräseksi ne anturin johdot.
    Tietenki ne siitä pikkusen selvittämällä saa otettua vaikka sun sarjasta siihen kaverille.

    No se putki on kuiten sama sitä anturin paikkaa lukuunottamatta. Että ihan oman harkinnan mukaan miten teet.
     
  6. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    Mut eikös se johto tule eculle siitä putken kyljestä.. ja kun annan sille oman ecuni niin eikö siinä ole paikka tuolle anturin johdolle?!? Ja minä saan vastaavasti häneltä hänen ecun!! Ite vaan olin siinä luulossa että se pakolämpöanturilta lähtevä johto menee eculle ja sinne ei muita johtoja tule!! ja jos kaverille tulee se mun vanha ecu niin samalla tavalla hän voi laittaa sen anturin johdon siihen ecuun kiinni niinkuin on mullakin ollu!! HUOM!! Jos sinne ei sitten tule muitakin johtoja kuin tuo anturilta eculle tuleva johto..??
     
  7. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    Siis että tä!
    ecuhan on siis se pelkkä musta laatikko... minusta se pako anturin johdot ei kyllä ainakaan suoraan siihen lootan kylkeen tule kiinni. :)
    Sinunhan ei siis omassa tarvi kajota mihinkään johto hommiin... muuta ku se ecu siittä liittimesti irti ja uus paikalleen.

    Sulla on putki jossa on anturi... anturin johto menee liittimeen... liittmestä lähtee johto joka menee kelkan johtosarjaan... johtosarjassa kulkee johto ecun liittimeen ja siittä ecuun.
    Ja kaveriltas nyt sitten puuttuu ne johdot sieltä johtosarjasta sen anturin liittimen ja ecun liittimen väliltä.

    Eri homma sitten tietenki jos vaihatte koko johto helvetit päikseen. Jonka irrotus ei muuten ole ihan pikkuhomma sitten.
     
  8. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: F6 ja F7 putkien eroavaisuudet??

    Jep Jep,asia pihvi!!
     

Suosittele tätä sivua