F7 ecuboxista tietoa??

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Korbimotors, 19/4/10.

  1. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Onko -03 F7 ja -05 F7 ecuboxeissa mitään eroja? Eri bensakartat tms..?? Eli onko esim. -05:ssa yhtään parempi se ecu kuin -03:ssa??
     
  2. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: F7 ecuboxista tietoa??

    varaosa nro on ainakin eri!! Sen takia kyselen koska olis ecuboxi tiedossa -03 F7:sta. Jos laitan tuohon omaan F6:een seiskan pytyt ja männät+ kannen ja apv-venttiilit niin käviskö tuohon mun kelkkaan se -03:sen seiskan ecu? Tuo mun värkki on -06. Onko sähköissä tai jossain muualla mitä eroja? läppärungoissa,suuttimissa tms...?? Nuo sylinterit+muut hilppeet tulee -05 700cc saberista tuohon mun kelkkaan. Saisin myös sen sabercatin ecunki ostettua jos ilmenee että se olisi parempi vaihtoehto kuin tuo -03 ecu. Se vaan että kun saisin tuon oman ecun vaihdettua siihen -03:n F7 ecuun päittäin. Säästäis rahaa :p
    Antakaa äänenne kumpi kannattaa laittaa tuohon minun projektiin, -03 F7 ecu vai -05 700 sabercatin ecu. Ja mielellään perusteluiden kanssa kumpi kannattaa laittaa..
     
  3. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: F7 ecuboxista tietoa??

    Mun käsityksen mukaan seriskan ECUt on olleet samat fyysisesti koko olemassa olonsa ajan - vain ruiskukartat on muuttuneet ja siitä johtuu tuo eri numero. MUTTA - tää ei oo 100 varma tieto. Sitte mun käsittääkseni -06 on kaikkein laihin ja -03 on kaikkein rikkain ruiskukartta. Mutta uskosin että mikä vain seiskan ECU käy sulle.
     
  4. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: F7 ecuboxista tietoa??

    No niin asiapa selvä. Minä vaihan tuon oman kutosen ecun siihen -03 seiskan ecuun. Haluaako bearcatti antaa omaa kantaansa mistä mulla kannattais hommata uudet männät ja tiivisteet?? Ja missä hinnoissa pyörivät? On kuitenkin ajettu jo 7500km niillä männillä niin laitan kyllä suoriltaan uudet männät.
     
  5. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: F7 ecuboxista tietoa??

    Ite laittasin vakio männät, eli Catti kaupasta. Maksaa noin 350e muistaakseni tappeineen hiluineen päivineen? Jenkeistä saa pari kymppiä halvemmalla, mutta ero on pieni.
     
  6. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: F7 ecuboxista tietoa??

    Alkuperäis männät minä meinasinkin laittaa. Saa nähdä kuinka se muuttuu ens talvena meno kun laittaa nuo seiskan romppeet tuohon upo uusilla männillä ;)
     

Suosittele tätä sivua