halvat kengät

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä mach1, 17/5/06.

  1. mach1

    mach1 ski-doo mach 1 700cc -97

    http://sparewheel.net/?p=p_info&i=MTY5OA==
    tekeeköhän noilla mitään?? ois kohtuu halvat??
     
  2. M.M.K

    M.M.K Well-Known Member

    Itte kerkesin nuilla ajaa viime keväänä noin tuhat kilometriä ja suosittelen... lämmin ja tukeva kenkä irtovuorella. vettäkin tuntuu pitävän vaikka en rehellisesti vedenpitokykyä vedessä testannutkaan. silloin kun sparewheelistä nuot ostin niin siellä ei ollut kuin pieniä kokoja jaljellä. Kenkä on senverran tukeva ja säärenetuosa suojaava että nuita vois varmasti käyttää sulankelin aikana mopo/mönkijä ajeluissa ilman sisävuorta. Joskus nuorempana nuita kenkiä ihailin ja makso silloin aivan hirvittävästi.
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kaverilla on juuri tuommoiset, eikä se ainakaan ole niitä moittinut. Kaippa ne ihan hyvät on. Kaveri nimittäin on aika tarkka kamppeistaan.
     
  4. mach1

    mach1 ski-doo mach 1 700cc -97

    tulipahan tilattua kengät :p ja haettua postista. on kyllä ihan asiallisen näköiset ja muutenkin ihan jees hintaansa nähden ;D sen näkee sitte n. puolen vuoden päästä miten ne toimii tositoimissa ;D 8) kävinpä tos yhdessä motoliikkeessä jossa oli noita kenkiä ja hinta oli 234€!!! itse maksoin n.50€ postikulut mukaan luettuna 8) kerrankin tein omasta mielestäni hyvät kaupat ;D
     
  5. M.M.K

    M.M.K Well-Known Member

    Net kengät tosiaan tais olla joku erikoishalpa poistoerä, niin sillä tuo halpa hinta jotenki selittyy. Itte olen kuiten ollu tosi tyytyväinen kyseisiin kenkiin. Ei niin tukevat ko krossikengät mutta harrastekelkkailuun tarpeeksi tukevat ja suojaavat. Ja niillä myös tarkenee pilkillä ja makkaranpaistossa. Uskon että olet vielä tyytyväinen myös ensi talvena.
     
  6. Zyykka

    Zyykka Member

    Hei Mach, miten sun jalan koko täsmäs valmistajan kokomitoitukseen? Eli, jos mun jalka on kokoa 41, niin mitä luulet mahtuuko heidän tuo 41/42, ilman että rupee ahistamaan?
    Kommentoikaa muutkin tätä koko asiaa, Kiitos!

    Aku
     
  7. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Tuon kengän koosta en tiiä, mutta kun on talvikengästä kyse niin suosittelen ostamaan sen 42/43 jos on 41 jalka, ihan vaan sen takia, että mahtuu sen villasukka sitte jos kovat pakkaset yllättää...
     
  8. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Oudie kirjotti asiaa... ja hyvähän se kengät ois kokeilla jalkaan ennen kuin tilaa.

    BW ois käyttämättömiä vaelluskenkiä myytävänä.... sattui liian pienet ku tilasin, enkä kokeillu etukäteen. Yhet mustat, ja yhet ruskiat

    koko 8,5 ( jaa , ilmeisti ei pohjoismainen lesti )
     
  9. Zyykka

    Zyykka Member

    Jep, jep, juuri niin, kokeiltavahan ne pitäisi. En vaan viitsi täältä asti lähteä niitä kokeilemaan. Ajatukseni on hankkia toiset kengät joihin ei tarvitse tunkea villasukkaa. Kokeilin viimetalvena kelkkailuun tarkoitettuja saappaita kokoa 44, hyvä jos sain edes jalkaan. (oma koko 41).
    Tästä syystä kyselen tuon koon perään. Kiitos tähän astisista kommenteista!

    Aku
     
  10. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Pystykkö kertoo jotain faktoja niistä? Kuinka lähellä rossisaapasta tuo lestin muoto ja missä maassa valmistetut?

    Ainaki nuo mun saappaat jotka on Italialaista mallia (oxtar) on melko kapealla lestillä ja mun normaali kenkä on 44-45 ja nuo on 46 ja pituuden puolesta mahtuis ainaki 5 villasukat mutta lestin puolesta 1-2 sukat normaalien lisäksi. Tahallaan ostin vähän reilummat että riittäis sen pari vuotta ku nuo ei mistään halvimmasta päästä ole.
     

Suosittele tätä sivua