Hardcore Alpha

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä IleKarkkainen, 10/9/18.

  1. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Eikai tämä mikään liikkeiden myyntipalsta vissiin ole?
     
    IleKarkkainen tykkää tästä.
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Mielensäpahoittaja:)
     
    jtek, IleKarkkainen ja pezq^ tykkäävät tästä.
  3. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Vaikka sitten niin, mutta eikai näitä kukaan jaksa lukea, jos myyjät kehuu ja kauppaa kilpaa kelkkojaan. Menee puurot ja vellit sekaisin. Tuolla on vartavasten myyntipalsta yrityksiä varten, joka taitaa muuten olla maksullinen palvelu.
     
    Viimeksi muokattu: 23/11/18
  4. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Niinpä, on menny villiksi tämä touhu...
     
    Kortelaine ja pezq^ tykkäävät tästä.
  5. rehto

    rehto Well-Known Member

    On kyllä villiä!

    Mukava kuitenkin että merkin edustaja esiintyy ihan livenä palstalla. Ei kai se suuri synti ole jos siinä samalla auttaa palstalaisia löytämään uuden kelkan. Ei toista ilman toista.
     
    Jii.Pee, Hemikoo, M.E.A ja 2 muut tykkäävät tästä.
  6. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Minusta kai jokaisen lajista kiinnostuneen kauppiaan ois syytä seurata näitä keskusteluja ja en minä nyt näe haittaa jos keskustelun lomassa vinkkaa että vaihtorivistöstä löytyy kyseistä kelkkaa jota tässä oli etsimässä.
     
    Vanahanaama, zzracing, Bete ja 3 muut tykkäävät tästä.
  7. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    Pietä ippe varastossa kyllä niille talvella ottajia löytyy
     
    IleKarkkainen ja Fudge tykkäävät tästä.
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Kyynel
    :D
     
    Fudge tykkää tästä.
  9. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kyynel kenelle? Mulla ei oo penniäkään kiinni, joillain tuntuu olevan.
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Toinen kyynel. Ei oo kuule mullakaan yhtään markkaa/euroa kiinni, kelkat talossa 1968? - 2003, Klonks ja Catti x muutama kpl.
     
  11. S4ms4

    S4ms4 Lynx G-type Lynx RS vm:11 AC Alpha HC

    Kyllähän se ois mukava kuulla muunkin merkin myyjiltä omansa merkin kuulumisista. Ja joo ajan race klonksilla ja jos talous antaisi periksi oisin Ylivieskassa kissasta kauppoja varmasti tekemässä ku oisin kuullu et ihan tarjolla ois :p
     
    IleKarkkainen ja pezq^ tykkäävät tästä.
  12. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Minun mielestä ihan hyvä että kauppiaatkin kirjoittelevat. Tai en tiedä onko siitä mulle mitään hyötyä, mutta ei kyllä haittaakkaan. Eikä häiritse jos välillä kelkkojaan kauppaavat. Eipä se minun kelkan osto päätöksiin vaikuta mitään. Nyt kun kattia olen miettinyt niin tietysti tätä kautta helppo kysyä Kärkkäisen kelkoista tarjouksia tai muita juttuja.
     
    Fudge tykkää tästä.
  13. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Kyllähän se on vain rikkaus mitä enemmän porukkaa tämmöisellä keskustelupalstalla viihtyy.
    Ja hyvä että myös jonkun merkin edustajaa kiinnostaa ihan kenttätasolla.kertoo vain suhtautumisesta lajiin ja asiakkaisiin.
     
    Vanahanaama, Vilbur, Hentte ja 3 muut tykkäävät tästä.
  14. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Näin on. Hienoa että myyjäkin osallistuu keskusteluihin, mutta tarviiko laitteita kaupata täällä keskustelun seassa? Yritysnurkkaus on tuolla juuri sitä varten.
     
    janzka tykkää tästä.
  15. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    no mitähän tuo haittaa!
     
  16. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Sehä olis vapaus jättää lukematta jos ei tykkää
     
    Aap, janzka, möykkä ja 5 muut tykkäävät tästä.
  17. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Ite ainakin ihan mieluusti lueskelen kauppiaiden tarjouksia ja jorinoita täällä keskustelun seassa..

    itseasiassa ipen bongasinkin keväällä täältä kun tuli tuo catti hommattua tyhmiin kysymyksiinkin osasi antaa vastauksen nopeasti.

    Paikallinen catti liike kusi mun osatilauksen tässä syksyllä, hermot menetettyä ilarilta tilasin samat kamppeet ja ei tarvinnu kikkailla!! Tulipa samassa suositeltua cattia muutamalle toverillekin ja näinollen pääs osat hakemaan paikanpäältä osien lisäksi matkaan pakattiin pari hardcore evoa ilarilta

    Hyvä että jotain luettavaa tulee.. itse en käytä facebookkia jossa nykyään taidetaan suurinosa keskusteluista käydä joten, eiköhän tänne sopine kauppiaiden tärpit. Saapahan nekin tietää jotka ei käytä näitä muita sosiaalisenmedian hömpötyksiä usko tai älä meitäkin on olemassa.
     
    Viimeksi muokattu: 24/11/18
    ///AJS, jtek, möykkä ja 11 muut tykkäävät tästä.
  18. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    Tuli vaan mieleen ettei tarvi alphalla ajavien syytellä itteänsä tänä talvena jos ei pysty eikä pääse sinne minne 850 kuskit menee. Voipi rauhassa keitellä kahavit ja paistella makkarat samalla kun seuraa 850 kuskien hurjia ajosuorituksia kelkkaretkillä. Vika ei ole kuskissa vaan vaikiasti ajettavassa kelkassa jossa tela ei pyöri riittävästi. Näin mie ainaki postimiehen laatikkoon nakkaamasta lehestä ymmärsin
     
    Arwid Käkivaara, Rautane, T-Cat ja 7 muut tykkäävät tästä.
  19. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Hyvä että selitys on valmiina :D
     
    Kortelaine, pezq^ ja Fudge tykkäävät tästä.
  20. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Snowestin pojilla tuntuu olevan eri mielipiteet.
     
    janzka, pezq^ ja Fudge tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua