Käsisuojat

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä frosty, 31/12/05.

  1. Keeloppi

    Keeloppi Well-Known Member

    Noissa Bilteman suojissa mukana tulevat kiinnikkeet on niin olematonta muovia ettei ne ainakaan kelkkakäyttöön passaa ja ne itse suojat on ehkä hieman pienet.
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

  3. Keeloppi

    Keeloppi Well-Known Member

    Mie ostin malliksi ja ovat ihan kelvottomat.
     
  4. Korjari

    Korjari Rave 550 -08

    Vs: Käsisuojat

    On tosiaanki heikot nuo varret brp:n kahvasuojissa. Ei oo ainakaa talvikeleille suunniteltu, -17 asteen kelissä meni varret aika kätevästi poikki...
     
  5. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Käsisuojat

    Mulla on nuo biiilteman käsisuojat paikallaan eikä mitään valittamista, muuten kuin että pienehköt nuo ovat, mutta niin ovat esim. revien orkkis acerbiksetkin. Kiinnitysvarret on tosiaan muovia, mie olen rymynny radalla noilla muutama sata kilometriä ja hyvin on kestäneet. Hinta-laatusuhde on kohdallaan, noita saa hajottaa vaikka kymmenen paria talvessa eikä edes harmita kun on niin edulliset.
     
  6. Korjari

    Korjari Rave 550 -08

    Vs: Käsisuojat

    Pitää varmaan katella jostain alumiinivarret noihin suojiin. Joku tais kirjottaa että 85e maksaa täällä kotomaassa....maailmalla näyttivät pyörivän jotain $50 hinnoissa.
     
  7. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Vs: Käsisuojat

    Elä mee merta edemmäs kalaan.. http://www.ka-mu.fi/index.php?id=16 =bling-factory
     
  8. janneja

    janneja Well-Known Member

    Vs: Käsisuojat

    Mitenkäs tuossa skoodassa saa kiinnitettyä käsisuojat?
    Tanko on mallia Rodeo, eli summit -05
    Tuntuu tuo tangon suora osuus täyttyvän varsinkin tossa vasemmalla jarrupuolella.
     
  9. Aqu

    Aqu IQ RR

    Vs: Käsisuojat

    Itse laitoin sen kiinnikkeen jarrun vasemmalle puolelle... Ja kiinnike menee jarrukahvan alta... Ahdasta on, mutta kyllä siitä ihan toimiva ratkaisu tuli...
     
  10. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Käsisuojat

    Tarvike mallisilla alumiinivarsilla onnistuu käsisuojien asennus , tosin Revin vakio (acerbis) suojat ovat mielestäni varsin hikisen kokoiset joten niitä oon pimpannut teipilla xl-kokoiseksi , rumat mutta toimivat .
     
  11. Koooma

    Koooma Well-Known Member

  12. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Käsisuojat

    Mistä sais hommattua nuita pelkkiä muovilirputtimia, kiinnikkeet löytyy jo !?
     
  13. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

  14. Koooma

    Koooma Well-Known Member

  15. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Käsisuojat

    Powermadissa suojat saa erikseen tai siis pitää ostaa kiinnikkeet ja suojat erikseen.
     
  16. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Käsisuojat

    Okei, hyvä juttu. Myyköhän noita kukaan Rovaniemellä?
     
  17. Harri_82

    Harri_82 Well-Known Member

    Vs: Käsisuojat

    Duelin jälleenmyyjiltä luulis löytyvän. Yamahan ja Lynxin myyjiltä löytyy ainaki Oulusta.
     
  18. ^Jopi^i

    ^Jopi^i Ski-Doo Mxz X rev 600 H.O 04

    Vs: Käsisuojat

    Ajattelin jos täällä kysäsis onko kellään acerbiksen Mx Flag käsisuojiin kiinnikkeitä ylimääräsenä? ja nimen omaan oikean puoleista kaipailisin? ilmoitelkaa jos löytyy! alimiiniset ja muoviset käy
     
  19. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Käsisuojat

    Pane ostoilmotus jota sitte viikon välein nostat ylös ni pitäs tärpätä
     
  20. Kipinä

    Kipinä Member

    Vs: Käsisuojat

    Tuli siinä tilattua tommoset käsisuojat http://www.mc-scatter.com/kasisuojat-polisport-bercy-tribal-musta-p-30701.html Onko kellään kokemusta miten helposti hajoavat?
     

Suosittele tätä sivua