Kiinalaiset talviharrastus välineet

Keskustelun 'Muut merkit' on aloittanut käyttäjä päristelijä, 1/11/07.

  1. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Tämmösiä kiinalaisia härveleitä tuli vastaan nettiä selatessa. Hienoja on heh

    http://www.smartmotorcycle.com/snow%20scooter%20&%20snow%20thrower.asp?gclid=CJnnk72Xuo8CFSayEAodv03JXw
     
  2. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Onko vähän! ;D
     
  3. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    voin luvata että ton kiinalaisen mönkijän jälkeen en osta enää mitään kiinalaista moottorilla toimivaa peliä!
    Edit: aika hurjan näköisiä vempeleitä silti on
     
  4. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    On sitä näköjää alla aika hieno kampe verrattuna nuihi!! ;)
     
  5. cooper

    cooper zr 580 efi

    smanlaiset on ajatukset ;D mönkijä tuntu hajoavan ekareissulla, onneks sen kans ei ollu ko yks remontintäyteinen viikko ;D
     
  6. julli82

    julli82 Well-Known Member

    on kyllä tosiaan hienoja ja kestävän näköisiä. ;D
    [​IMG][​IMG]
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Jumankauta, ihanko tuossa ylemmässä olis Yamahan Mono-Sokki kopioitu alustaksi!
     
  8. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Puuttuu vaan pikasäätö ;D
     
  9. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Ja kattilan uus proto alemmassa kuvassa ;D
    huomioikaa suksen kärkien muotoilu, eipä pääse tökkää helposti ;) ja mikä parasta, näyttäis olevan keulassa öhlärit ;D
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Melkoisen karuja laitteita. Tuosta on vielä pitkä matka kelkaksi, pidempi kuin niillä nelipyöräisillä mönkijöiksi.
     
  11. Olli

    Olli Well-Known Member

    Kerrassaan omaperäistä muotoilua. Usein on käynyt viimeisten vuosien aikana, että valtamerkkien uutuusmallien julkisivu vaatii hieman totutteluaikaa näyttääkseen hyvältä. Mulla on silti vahva tunne, että noiden yllä olevien kanssa sitä aikaa vaadittaisiin jopa hieman enempi..
     
  12. JusPi

    JusPi Sir.

    Tuo oranssihan on ilmi selvä crossfire katin ja jammun risteytys entis aikojen lynssin jatkoperän korilla ;D
     
  13. Ilkkahe

    Ilkkahe Lynx 250GL Syncro, Winha 54 ja 35

    Tuon oranssin "firecatin" telamaton kohtauskulumaki näyttää vähän turhan jyrkältä ;D

    Nii, ja ehä minä tosiaan tajunnu etes alussa, että nämä ois niinku "oikeita" kelekkoja, lasten kelekoiksi minä näitä luulin, ja niitähän ne varmasti ovat, tosin kestämättömiä versioita.
     
  14. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Jaa,

    Eikö kellään mulla tule tuosta ylemmästä mieleen vanhat Lynxit? Lähinnä 520.... Tarakka on kuites kopsattu 300 Okkelista  ;D

    [​IMG]

    Kiinalaiset on tainneet herätä tekeen kelkkoja ku nythän sielä on luntaki kohtuu reippaasti. Hoksasivat ettei sillä munamankelilla olekkaan kiva polkea puolimetrisessä kinoksessa...
     
  15. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Offin koffia,

    mikä ylempi kuva, mulla ne ainakin näkyy rinnakkain.
     
  16. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Päällekäin ne on T-Cat on hyvä ja kääntää päätä tai näyttöä ;D
     
  17. julli82

    julli82 Well-Known Member

    on näitä näköjään jo suomessakin ollut ainakin taustan mukaan.
    http://tycentre.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC01609499&product_id=CA01609512&product_nm=300cc_Snowmobile
     
  18. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Ei kovin katu-uskottava kuvamanipulaatio ;D
     
  19. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Hemmetti, jakkarastaki on otettu mallia foorumin projektistiikajakkarapallinmurkauspenkkitekeleistä.
     
  20. n.k

    n.k Well-Known Member

    No on kyllä kapistuksia :eek: :D
     

Suosittele tätä sivua