Kyllä poliisina on mukavaa..

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä Hansanen, 16/3/07.

  1. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Kaikenlaisia idiootteja poliisit kohtaa töissään. Hyvin kestivät vittuilun, eivätkä lähteneet provoihin mukaan.

    http://www.pleissi.fi/VideoPopup.aspx?MediaID=94a759c9-92ee-4295-9558-a9e400a08ec8
     
  2. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Ei v****tu kaikkea se leipä elättää!!!
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Mut oikeassahan toi hemuli on, kun se ajaa "normi" tiellä.
     
  4. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Tämähän on surullisen kuuluisa Pasi Viheraho. :-[ :-[
    Lisää www.viheraho.com

    Ei oo elämä helppoa...
     
  5. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Kyllä Viheraholla on kieltämättä sana hallussa ja se tietää asioista, mutta pakkoko sitä on päkättää vastaan joka asiassa..
     
  6. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    On siinä äijällä kyllä oikiasti pokkaa meleko reilusti....!

    ;D
     
  7. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    on kyllä melkonen äijä :eek: :D
     
  8. Trey

    Trey Active Member

    IMO aika lapsellista tuommoinen lässyttäminen " en puhalla kun ei oo pakko" tulee mieleen joku murrosiässä oleva teini. Työtäänhän nuo poliisit vain tekevät
     
  9. Motosti

    Motosti Member

    Sai kyllä repeillä ;D ;D ;D....kulkee tää etes 200??ettehän te saa ketään ees kiinni:D
     
  10. Ville Aska

    Ville Aska Well-Known Member

    Ei v...u mikä tampio. Jos itte olis ollu tuossa poliisin asemassa niin olis jätkä saanu pampusta.
     
  11. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Tää on just tätä perus suomalaista liikennekulttuuria josta esim liikenneturvamainoksessa mainostetaan. Minä en väistä, minä en varo... Minä minä minä minä...  :mad:
     
  12. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Taitaa olla kaverilla vaikeata,kun pitää asiat tehä noin vaikeaksi.
     
  13. Jasu_

    Jasu_ mxz600 00 &<3 x-rs <3

    Viheraho pressaks!! Tää on kyl kovin jätkä ikinä, ei olla niitä poliisien palloja vaan on meilläkin oikeutemme, pidetään niistä kiinni. :) Turhan monen mielikuva on sellainen että nyt tehdään pallo suussa niin kuin poliisit sanoo.
     
  14. Grazy

    Grazy Guest

    ;D Nyt repes pankki  ;D ;D On siinä sanavalmis kaveri
     
  15. Pollari

    Pollari Guest

    Jooo! Saahaan Suomeenki Kennedyt!
     
  16. jussi-^^

    jussi-^^ Well-Known Member

    ai pe*kele... :mad: tosi kovis jätkä.. huoh
     
  17. CORRADO

    CORRADO Well-Known Member

    vittu mikä ääliö,sitte itketään kun poliisi käyttää muka liiallista voimaa tollasia vittuilioita kohtaan,aatteleppa ite omalle kohalle.
     
  18. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    mun sympatiat viherahon puolelle ehdottamasti!!
    hyvä että joku uskaltaa sanoa polliisillekkin jotain takas, ei se nimittäin ole poliisi joka on aina oikeassa vaikka niin väittääkin.
    ehkä tämä kaveri menee muutamassa kohdassa hiukan jo yli mut asiallista toimintaa. :)

    itsekkin olen joskus yrittänyt kysyä et miksi näin tai tietääkö herra että laki ei mene näin... niin vastaus on aina tullut äkäisesti että "haluatko putkaan?" tai "kyllä minä tiedän kun olen poliisi jne"... prkl.

    kyllä ne poliisit on kyttiä! :D
     
  19. Dumkopf

    Dumkopf PIQ6HOCFI07121"125HP

    Mikä tuossa Viherahon länkytyksessä meni oikein? Kaveri oli väärässä jo autosta noustessaan..."ei tää oo mikäään moottoriliikennetie,mis pitää ajaa oikealla.." Jos ei osaa autokoulussa opetettavia liikennesääntöjä,niin olisi parempi pysyä pois liikenteestä! Mistä lähtien päänaukominen poliisia/viranomaista kohden on ollut jotenkin sankarillista??
    Jos kokee vääryyttä omalta kohdalta viranomaista kohtaan, niin avaa ihmeessä ensimmäiseksi se oma suu ja kerro mikä meni väärin! Ihmisiä ne ovat poliisitkin... ihan oikeesti!! 
    Kerro toki vielä miten ko. viranomaiset toimivat väärin?!! Oliko Viheraho oikeassa ajaessaan 4km vasemmallla kaistallla?

    Pahoittelen avautumista..mutta vuodessa tulee +50 000km pk-seudun liikenteessä noitten "mä ajan tässä vasemmalla kun on tilaa" -runkkareiden kanssa.... ..santtana sentään!!
     
  20. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    Siis oikeasti ei ole tuota miestä kohtaan mitään sympatioita.
    Menee samaan kastiin kun Matti Käki (ne jotka tietävät niin ymmärtävät varmasti)...

    Olis ollu hiljaa, puhaltanut pilliin ja pyytänyt kohteliaasti vaikka anteeksi.
    Olis ehkä selvinnyt puhuttelulla...
     

Suosittele tätä sivua