Liukujen kestäminen 2017 lynx boondocerit

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä lakape, 8/5/17.

  1. lakape

    lakape Well-Known Member

    Paljonko olette ajaneet liuilla,minulla 2300km alapuolet ok mutta mutkan kohdalta puhki ja koko ajan tuntunut että muovi haisee,huollossa kerrottiin että kuuluu ominaisuutena kelkkaan aikaisemmin vaihdettu vasta 5000km kohdalla.Ajettu oikeasti lumella
     
  2. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    3200km ajettu samoilla muoveilla. Raapijat olleet kovemmalla kelillä yleensä käytössä. Pintaa on vieläkin jäljellä.
     
  3. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Ilman raapijoita varmasti haiseekin kovemmilla keleillä. Ei se aina sentin pari irtolumikaan riitä 64 millisen räpylän kanssa. Ja äkkiä liukumuovit menee, jos paukuttaa pitempää siivua ilman pehmeässä pyörähtelyä ja jäähyttelyä. 2300 km on kyllä hyvä siihen nähden, jos oot ajanu muovinkäry sieraimissa.
     
  4. lakape

    lakape Well-Known Member

    Ei ole kyse liukujen alapinnoista ainoastaan mutkan kohdilta,unohdin kertoa että minulle vaihdettiin ennen kelkan toimittamista 44 matto ja todella ajettu paksussa lumessa
     
  5. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Eihän sulla oo matto liian tiukalla,sekin vaikuttaa.Saapi meinaan olla yllättävän löysällä noitten läpivetävien pyörien kanssa.
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ei ole minulla kulunut. Siinä takapukin korvakossa taitaa olla ohjeet maton kireydelle. Mulla se on tosi löysällä eikä ole ongelmia ollut.
     
  7. lakape

    lakape Well-Known Member

    Ei ole, nytkin laittoivat huollossa,ja aikaisemmin oli mielestäni melko löysällä
     
  8. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Taitaa ainakin 49 Rangerissa olla tuossa takapukin korvakossa ohjeet maton löysyydelle, kaksi eri mittaa muistaakseni.
     

Suosittele tätä sivua