Lumirallin foorumikasaantuminen!

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 9/11/06.

  1. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Elikkä, olemme tuolla Tahkon miittitopikissa suunnitelleet Lumiralliin kasaantumista, ja nyt on mökkikin jo varattu.
    Tänne siis saa ilmoittautua kaikki jotka on tulossa Lumiralliin ni sovitaan taas jonkunnäkönen kokoontuminen ja esim. makkaranpaistotapahtuma?

    Meidän mökkikuntaan kuuluu itseni lisäksi: Rsu,Mr Dragon,frosty,N-34a ja AC440.

    Mökkikunnan ruokailusta oli puhetta aikaisemmin, mielestäni fiksuinta on se että jokainen järkkää omat sapuskansa.
    Eiköhän siellä joku kauppa ole mistä saa safkaa haettua jääkaappiin.
     
  2. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    jes..just koposen kanssa tosta ruokailusta juteltiin...että jokainen itse toisi sapuskanssa..mitäs mieltä loput on?
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Mulle piisaa jos sieltä pystyy jostain jotain purtavaa ostamaan.
    Mites, toivon mukaan siellä ei mitään ryyppäjäisiä pidetä?
     
  4. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Eikös ollu puhetta että kelkkaillaan siellä..? ::) Jos kerta tollanen järkätään kerran talveen niin mukavampihan siellä on selvinpäin olla ajelemassa ku kännissä/krapuloissa mökissä? ;) Ite oon kans sil kannal et jokainen hommaa omat syömisensä niin ei tarvii sen enempää niitä miettiä. :)
     
  5. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Kertokaas pojat millasilla kelkoilla reissuun sitten oikeen lähdette. ::) Ite lähen Yamahan RS Phazer FX:llä... :)

    Ja sit jos kuvia olis niin lisäilkää? ::)
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Hienoa, mukava saada tollanen samaan matkaan.

    Minä lähden tällä...

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=3705.0


    Edit. En minä tuolla kelkalla lähde, vaan autolla, mutta tuon kelkan ota mukaan. :D
     
  7. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Nätti kisu, pakko myöntää... ::) Eikö muuten viima käy järvellä ajellessa? :)
     
  8. frosty

    frosty Well-Known Member

    Äh, ei tunnu missään. ;D

    Noh, ei voi aina kaikkea saada.
     
  9. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Mikäs kelkka N-34a.lla on alla?

    Itse tulen Re.llä, tosin se varmaankin ehtii jonkinverran muokkaantumaan ennen tuota reissua.

    Edit: Oho, tuollahan se lukikin.. :eek:
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tuossahan se vähän ylempänä... Phazer FX
     
  11. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Tällä hetkellä itseasiassa on vielä Polaris XC 500 SP -01. ;) Mut Phazeri on jo Jokikoneelta tilattu. :D Lupasivat sen viikolle 43 mut ei oo kyl vieläkään näkyny. :-\ Tavallaan kyllä ihan hyväkin niin ei ehdi sitä vähillä lumilla särkemään. :D
     
  12. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Eiköhän sitä tuolla F7:lla sinne tulla... http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=2773.0
    Eikä mtn ryyppäjäisiä siellä tartte pitää... Pietään sit ko parsitaan taas kamppeita kasaan ;D
     
  13. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Mukana ollaan :D Toivon mukaan tuolla F 5.sella ajellaan jos vaan kestää sinne asti.Jos joku haluaa ryyppäjäisiä niin Bomballahan on perinteiset Lumiralli-bileet silloin lauantai-iltana
     
  14. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Mites nyt tehään kun eilen sovitiin että porukka on täynnä? ???
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    No kyl sinne minusta voi porukkaa ottaa sen max. 8... jkomukin ois vissiin lähdössä ja sit skiidu?
     
  16. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    hmm.osa maksanut jo :D
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    No eikait siinä, laskimellahan siitä selviää.
     
  18. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    jep,kysästääs vielä ragonin ja koposen mielipide...toivottavasti ei sitten tule liian ahdasta
     
  19. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    No minä lähen reissuun ja sunnuntaina koneelle pistäkääpäs asiat kuntoon ;)
     
  20. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Mulle on ihan sama et monta tulee. ::) Mut maksimissaan se 8 henkeä et mökkiin mahdutaan. ;) Asiast kuudenteen... Tänään sain Phazerin. ::)
     

Suosittele tätä sivua