Lumirallin foorumikasaantuminen!

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 9/11/06.

  1. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Oikein hyvä, ei kivet kolise!
     
  2. Padi78

    Padi78 Well-Known Member

    No vähä meni kuukausi sekasin. ;D Mut ajankohta oli selvillä kuitenkin. Huomenna pitää yrittää ehtii tarkastelemaan reittien kuntoja ku näytti pirun hyvältä tossa kotia päin ajellessa. :)
     
  3. nuse1

    nuse1 n-duro rave 600-06

    Kiitoksia..eipä päässyt enää Bomballe illalla,väsy korjas voiton :( No ensi vuonna uusi ralli ja uudet kujeet !!
     
  4. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Ne on ollu sen verta sissejä, että ovat kairanneet pilkkireiät ja menny niihin piiloon, vähän niinkuin poteroon..
     
  5. Snocross

    Snocross Well-Known Member

    Laittakaahan kuvatuksia nettiin, että saa ihastella. Itse olen ollu alusta asti mukana tapahtumassa ja tänä vuonna jäi väliin. Lumirallissa on aina hieno meininki ja suorastaan harmittaa mitä nyt muutaman kuvan näin miten vähän siellä oli nyt lunta. Varsinkin ensikartalaisille jää varmaan huono kuva mutta ens vuonna uudestaan!! ;) Noh huomenna sitten kotipaikkakunnalle Nurmekseen kolmen viikon lomalle :p

    Toivottavasti oli haaskoo...
     
  6. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Tossapa joitain kuvatuksia. Ite en pahemmin kameran takana viihtynyt, mut kop-O-nen ja N-34a tykkäsivät kuvailla. Osa taitaa näistäkin kyllä olla ehe:n kuvia?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Snocross

    Snocross Well-Known Member

    On se vaan komia tuo AC:n catti :p
     
  8. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Ei taida olla ainuttakaan kuvaa missä mä oisin ruoskani kanssa? :-\
     
  9. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Kyllä yks löyty  ;)

    [​IMG]

    Noniin ja muutkin niitä kuvia nyt tänne!!!
     
  10. aczr600

    aczr600 crossfire

    Tuommonenkin kuva löytyy  ;D ;D
    [​IMG][/URL][/img]
     
  11. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Ei hitto mikä amis patentti...Olisko mun kelkasta kuvia ::) :-*
     
  12. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Kiitti pojat. ;D ;D
     
  13. PSI

    PSI X-ride charged & JD 440 sportfire

    onko kellään videonpätkiä?itsekkään ei taaskaan päässyt paikalle,koitetaan ens vuonna päästä
    miten AC tuo perä meni rupelille?
     
  14. ehe

    ehe zr 136 02 / snopro 440 05

    Doodiii !! joo kiitos kaikille vaan mukavasta reissusta. varsinkin meidän mökin saunan lämmittäjälle!  :) oli niin kuuma sauna että piti naapuri mökillä käyä saunomassa  ;D ;D ;D ;)  :-X  tossa noita mun kuvia onkin jo mut laitanpa lisää...
    Vähän tärähtäny kuva...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    :) :)
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    PSI, on tosa jonkun verran videota, pitäis vaan ottaa ja yrittää saada ne tänne nettiin  ::) Niin ja tuo perä taittu, ko kanttailin jäällä ja sit siitä vähän kerin ::) Noh, ei juuri enää huomaa et ees mutkalla on ollut, onneks oli työkalut mukana reissussa ;D
     
  16. Padi78

    Padi78 Well-Known Member

    Niin siis sauna oli niin kuuma ku lämmitin sen, et joutu lähtee viel seuraavana iltanki vierailulle. 8) No se sauna olikin sit ihan toisesta päästä, paljo hiki siel virrannu. Jäällä kelkkaillessakin tuli lämmimpi. ;D
     
  17. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Jostain kumman syystä mullon vieläki toi kyynärpää kipeenä ::)
     
  18. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Mut tukka ei oo enää kipeenä? ;D
     
  19. Padi78

    Padi78 Well-Known Member

    Kyynäreit kannattas käytellä ain välil vierail reiteil. ;) ;D Sori. :-[
     
  20. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    hehe.Vieläkin vi*uttaa se lauantai ilta :D "elä koponen sammuta niitä valoja mä vaan lepään vähän aikaa" 5 min sen jälkeen meikäläinen täydessä unessa..aamulla 8 seuraavana kerran heräsin :-[
     

Suosittele tätä sivua