Lynx 30 R -70 ajoon

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä TrukkiJukka, 14/12/11.

  1. TrukkiJukka

    TrukkiJukka Lynx 30R

    Kelkkaan on tehty siis aiemmin "entisöintiä" ammattikoulun päättötyönä, itse tein. Loppui aika ja sitten motivaatiokin, paperit sain kumminkin taskuuni :).

    Nyt on mennyt 12 vuotta ja oli aika ottaa projekti uudellen esille. Nyt olen saanut kutakuinkin kaikki osat tosiaan kiinni ja ensimmäiset kojot on otettu. Muuten pelasi aika hyvin paitsi että käy liian rikkaalla kaasarin säädön ja puhdistuksen jälkeenkin. Nyt on kalvot tilattu ja toivotaan onnea. (Nyt pelaa hyvin) Kelkkaan on tehty männän ja telan vaihtoa setäni toimesta joskus 90-luvun alussa jonka jälkeen ei paljoa ajettu. Lähtölohta oli siis hyvä.

    Nyt kelkalla ajellaan sen verran kun ehtii ja katotaan että kaikki pelaa. Kun toiminta on todetu ja aikaa taas tulee sopivasti niin sitten jatketaan ehtaamista jossa sitten laitellaan kaikki viimesen päälle.

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Päästiin itse asiaan! Reitin avausta Juuassa Tapanina. Oli 50km sahvaarissaki ihan tekemistä.

    [​IMG]

    On se vähän muuttunu 41 vuodessa, jokainen päättää itse minne suuntaan :D Ainaki pensan kulutus on tippunu 1/4 osaan ja tehot noin nelin kertastunu. (30R vs. 600ACE)

    Bensaa meni siis lämpimällä kelillä ummessa 12L 25 kilometrillä :eek: Alkaa olla pollemiesten juttuja kohta...

    [​IMG]

    Ja tulomatkalla tuli tietysti jo pikkusen remppaa, tappi ketjukotelon ja variaattorin välistä poikki. Joku tollo oli laittanu joskus jonkun pultin yms hitsillä kiinni.

    [​IMG]
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

  3. TrukkiJukka

    TrukkiJukka Lynx 30R

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    Joo, samaa on perässä/penkissä + jotakin yksityiskohtia mutta en kyllä mee vannomaan mallia niiku ei moni muukaan oo tehny..

    Kuomu on kyllä pöllitty skiidosta.

    Viimeistelyä vaativa arvokalu kumminkin, etenkin erilaisuuden vuoksi :)
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    Kuomu ei ole Elanista minun eikä erään Grand Old Manin mielestä Rovaniemeltä.
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    Kohtuullisen siistikuntoinen lynkerö! Nämä vanhat on kyllä hienoja, joskus laitan itellekin jotain vanhaa ja hienoa.
     
  6. XLT_SPECIAL

    XLT_SPECIAL Polaris XLT SP 1996 & Ariens ARROW 295S

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    Ompas Ilves nätissä kunnossa. :)
     
  7. gm

    gm Well-Known Member

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    Komee laite,jotenkin nää vehkeet enempi kiinnostaa kuin Monster/TribalSkull/MetalMulisha/taimitänäitäon vm-11tarranvaihtoproduktiot :) :). Nimim. tuorein pyörillä/teloilla kulkeva vekotin vm. -94!!
     
  8. moto ski

    moto ski Well-Known Member

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    kaikessa yksinkertaisuudessaan upea :eek:
     
  9. komulatu

    komulatu Well-Known Member

    Vs: Lynx 30 R -70 ajoon

    Vanhushan on kuvissa niin nättinnä :D Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan... samat sillä on varmasti vielä edessä kuin mitä on takanakin.
     

Suosittele tätä sivua