Lynx Rave RE -09 KYTKIN KYSSÄRI

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä turbodiesel, 1/12/13.

  1. turbodiesel

    turbodiesel Member

    Mistäs tuota lähtis säätelemään ku kiertää kaasupohjassa n.7200 kun ajaa? Käsittääkseni pitäs 8100 kiertää. Kytkin nappaa kiinni n.3500 suunnilleen normaali. Kytkimeen laitettu uus käpälä ja jotain puslia? Pitäs olla vakio vakio osilla?
     
  2. Hahamo

    Hahamo re 600 e-tec 2009

    Vs: Lynx Rave RE -09 kierrokset.

    Ykkösessä olevilla kuusiokantaisilla pulteilla säätyy 200 rpm/numeronväli 1-6 nro 1 kiertää vähiten ja 6 eniten.....
     
  3. hemuli

    hemuli Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave RE -09 kierrokset.

    Ennen kuin säädät tarkista että hihna on oikealla kireydellä eikä ole loppuun kulunut.

    Millä nopeuksilla kokeilit huippukierroksia ? Huippunopeuden lähellä kaupansäädöillä olevat kelkat eivät jaksa kiertää täysiä kierroksia. Paljonko kierroksia kelkka ottaa kun painat kaasun pohjaan esim. 40km/h nopeudesta ?
     
  4. turbodiesel

    turbodiesel Member

    Vs: Lynx Rave RE -09 kierrokset.

    Nyt jotain selvis. Ainaki yks käpälä poikki. Jäi vetopäälle. Mistäs osia? Ja mitenaukastaan.
     
  5. karhulahti

    karhulahti Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave RE -09 KYTKIN KYSSÄRI

    tuosa video misä avataan kytkin, ei tietty täysin osix mutta selventää aika paljo http://www.youtube.com/watch?v=_SdnFjcInsA
     

Suosittele tätä sivua