Mistäs tuota lähtis säätelemään ku kiertää kaasupohjassa n.7200 kun ajaa? Käsittääkseni pitäs 8100 kiertää. Kytkin nappaa kiinni n.3500 suunnilleen normaali. Kytkimeen laitettu uus käpälä ja jotain puslia? Pitäs olla vakio vakio osilla?
Vs: Lynx Rave RE -09 kierrokset. Ykkösessä olevilla kuusiokantaisilla pulteilla säätyy 200 rpm/numeronväli 1-6 nro 1 kiertää vähiten ja 6 eniten.....
Vs: Lynx Rave RE -09 kierrokset. Ennen kuin säädät tarkista että hihna on oikealla kireydellä eikä ole loppuun kulunut. Millä nopeuksilla kokeilit huippukierroksia ? Huippunopeuden lähellä kaupansäädöillä olevat kelkat eivät jaksa kiertää täysiä kierroksia. Paljonko kierroksia kelkka ottaa kun painat kaasun pohjaan esim. 40km/h nopeudesta ?
Vs: Lynx Rave RE -09 kierrokset. Nyt jotain selvis. Ainaki yks käpälä poikki. Jäi vetopäälle. Mistäs osia? Ja mitenaukastaan.
Vs: Lynx Rave RE -09 KYTKIN KYSSÄRI tuosa video misä avataan kytkin, ei tietty täysin osix mutta selventää aika paljo http://www.youtube.com/watch?v=_SdnFjcInsA