Mikä vakuutusyhtyö?

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä Mika_R, 21/2/12.

  1. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Kelkan kun vaihdoin tuossa viikko aikaa nii edellinen oli folksamilla vanhoilla ehdoilla ja nyt kun kysyin uuteen nii tietenki tulee uus tuote ja hinnoittelu siirtyi vuodenaika hinnoitteluun eli hinta nousi n.400e/v

    Ite parhaan tarjouksen sain Pohjantähdestä toiseksi tuli op vakuutus joka oli n.170e kalliimpi kuin Pohjantähti
     
  2. SamiH75

    SamiH75 Active Member

    LähiTapiola nosti uuden sopimuksen liikennevakuutusta 4%, ja kaskoa +4,5%, vanhat sopimukset uusitaan automaattisesti joka vuosi.
    Onko kukaan saanut Fennian suunnalta hyviä tarjouksia, hinnat tuntuvat olevan taas nousussa ?
     
    Viimeksi muokattu: 25/9/19
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mulle sanoivat Fenniasta että samalla hintaa vanhan tarjouksen mukaan kunhan on osakasko ollut kesän ajan.
     
    Viimeksi muokattu: 26/9/19
    SamiH75 tykkää tästä.
  4. Mazaa

    Mazaa Lynx rave re 600,800

    No ei menny mulla vanhalla hinnalla vaikka on ollut 2 kelkan kaskot koko kesän voimassa. Tuplaantu melkein hinta niin vaihdoin pop vakuutukseen 400e/vuos osakaskolla
     
  5. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Jos oikein ymmärsin ni täyskasko pitää laittaa voimaan ennen joulukuuta ni saa vielä ens talven vanhoilla ehdoilla .
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mullehan kävi niin etten olekaan enää vanha folksamin asikas vaan uusi Fennian vaikka toisin piti olla.
     
    Nipademu tykkää tästä.
  7. jam

    jam BRP 2020

    Niin kävi täälläkin....siirsin pohjantähteen winderin vakuutukset liikenne 503e ja kaskovakuutus 298e......ja auton+mönkkärin
     
  8. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Täyskasko 298e ?
     
  9. K9Pro

    K9Pro Lynx Rave RE 3500 600R 2023

    Itselläkin ollut Pohjantähdessä muutaman vuoden. Edullinen, mutta niin vaan niilläkin hinnat nousee koko ajan. Korvauspalvelua jouduin käyttämään kerran, oli positiivinen kokemus. Kolarin sivukulut korvattiin nopeasti ja itse kelkanraadon lunastus kesti vähän kauemmin, mutta hinnasta ja ehdoista päästiin sopuun. Pohjantähti edellyttää ilmeisesti kokonaisasiakkuutta eikä myönnä pelkkiä kelkkavakuutuksia.
     
  10. jam

    jam BRP 2020

    Juu täyskasko
     
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Jaa sehän pitää kysellä tuolta vakuutuspakettia. Kuulostaa niin hyvältä hinnalta että kun tuonne kolme kelkkaa laittaa niin saa muut vakuutukset ollakkin vaikka vähän kalliimpia niin siltikin pärjää.
     
  12. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Eikö enää tarvinnut siirtää kotivakuutusta sinne, että myöntävät kelkkaan kaskon? Viime talveksi kyselin, niin olisi pitänyt olla kotivakuutus sielä, että olisivat myöntäneet muuta kuin liikennevakuutuksen kelkkaan. Jos näin, niin täytyypä kans taas tiedustella. Autovakuutuksia mulla jo sielä onkin ja on ollu kilpailukykyinen ja toimiva yhtiö.
     
  13. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Mikähän tuo on että ovat muka joiltaki sen kotivakuutuksenki vaatineet pohjantähessä:rolleyes: ite otin viime kaudelle sieltä vakuutuksen eikä sanalla mainittu siittä vaanvakuutus tuli kaskon kera kelkkaa ja muita mulla ei sielä sitte olekkaan
     
  14. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Pitäis vissiin olla enemmän tapahtumia vakuutuksissa. :D
     
  15. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Saattaa myös olla konttorikohtaisia eroja ehdoissa. Itse olen asioinut Seinäjoen konttorin kanssa, kun lähin minua oleva. Näissä olisi ilmeisesti hyvä kertoa myös mikä konttori kyseessä, niin osaisivat muutkin kysellä samoista toimivista konttoreista?
     
  16. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No ite soitin johonki yleiseen numeroon...
    Ei mitään käryä minnepäin suomea meni:D
     
  17. Petr

    Petr Rene BCX 600

    Just äskön Pohjantähden palvelunrosta yks täti soitti:
    - Netin vakuutuslaskurilla kelkkavakuutuksia ei ole mahdollista katsoa.
    - Ja kyllä sanoi, että heillä on sääntönä, jotta kelkan kaskovakuutusta ei saa, ellei ole myös kotivakuutus heiltä. Asia jäi sitten siihen...
     
  18. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Eli viimekaudella asiat oli paremmin..vai potkithankohan minut ulos sieltä jos en ota muitaki vakuutuksia
     
  19. teme-

    teme- Well-Known Member

    viime syksynä minulle sanovat myös että ei myönnä muuta kun liikennevakuutuksen kelkkaan kun ei ole kotivakuutusta heillä.
     
  20. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Ensviikolla näkee tuleeko miusta pohjantähen asikas :)
     

Suosittele tätä sivua