Mistä halvimmat powder prot?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä jam0, 10/12/08.

  1. jokikettu

    jokikettu peltipailakka

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Täytyypä kilauttaa huomenissa ja kysästä tuolta.

    Ei ois kyllä 30 ennää paha kun kysyin yhdestä toisesta kelkkaliikkeestä, niin oli 58e kpl ja pitkälle toista viikkoo toimitus aika ???
     
  2. RRRRMEl

    RRRRMEl Active Member

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Tuollakaan ei ainakaan skiiduuhin ollu hyllys nii joutuivat tilaamaan, mutta meinas että tällä viikolla olis satulat mulla vaikka joutuuvat vielä lähettämäänkin ne mulle. saa nähä kerkeääkö :D
     
  3. Ouzei

    Ouzei Well-Known Member

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Mistä voisi saada pelkät sukset ja lenkit, ilman rautoja ja kiinnikkeitä? Onko hinnoista tietoa?
     
  4. makimikkko

    makimikkko Yamaha nytro rtx

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Mistä löytyis slp suksen satulat nytroon? Halvat slt sukset olis tiedossa mutta ovat lynx/ski-doo satuloilla.
     
  5. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Halvalla myyvät http://www.koneliike.fi/product_info.php?cPath=686&products_id=32186
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Vieläkin jää myyjälle vähän kouraan ;D
     
  7. havini00

    havini00 Yamaha Sidewinder L-tx 137 , ski-doo tundra -88

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    juu no ei nuissa suksissa sentään niin paljon ole katetta, että tuo korteniemikään pystyisi nuita tuolla hintaa myymään, jos olisi ne normaali hinnoilla itselleen ostanut sisään. muistaakseni korteniemelle tuli nuokin sukset tuolta brp:n kautta eli sieltä varmaan ovat ostaneet loppuerän halvalla tiettyjä värejä.
     
  8. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    220€ oon ostanut noita muutamia settejä SLT/PP ja värin oon saanut valita ;D tosin ne ajat on ohi...
     
  9. Petr

    Petr Rene BCX 600

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Näistä Powder-Pro -suksista voi kyllä kiittäen sanoa senkin, että onpa kestävät värkit. Vaihdoin ne aikoinaan heti uuteen
    2007 Reneen ja seuraavaan ja nyt taas seuraavaan... Kovia kilsoja on takana jo yli 30 tkm, ja sukset on vieläkin melekeen
    ku pakasta vedetty.

    Muutamat raudat tieten on vaihdettu, mutta viimeiset Jarlan punaiset enduro-raudat on ihmeesti kestäneet jo kolme talvea.
    Ajettu n. 4 tkm/talvi ja vain pientä kulumaa. Vissiin rouva ajanut pehmeellä lumella ympäri tonttia... ;)
     
  10. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Totta, todella kestävät sukset tuntuu olevan.

    Ei aliohjaa ja menee tasan sinne minne osottaa. Tehny niin jo 5 vuoden ja 3 kelkan ajan ;D Muutamat raudat oon vaihtanu, mutta ei muutako rautaa pohjaan ja seuraavaan kelekkaan kiinni...

    Ainoa "haittapuoli" kait noissa suksissa onse paino, mutta siihenhän se kestävyys varmaan perustuu (eioo heti ekaan kantoon linkussa koko sivakat ;D)
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Sama se on keltä kysyy niin kestävät on! SLT:t menee banaaneiksi kun oikein isoa kovaa ajellaan painavalla nelarilla, PP:t ei taivu ;D
     
  12. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    LAittakaa peltisukset niihin möhköihin niin ei taivu... ? ;D
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Taipuu mutta lopullisesti
     
  14. Glx5900

    Glx5900 TNT 2008

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Minä ku en näistä ymmärrä niin onko tuo hinta parille vai kpl??
     
  15. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Minulle ainakin pari tuli tuolla hintaa:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Mistä halvimmat powder prot?

    Sen verran edullisilta vaikutti että pakko oli soittaa ja varmistaa tuotteen tiedot.
    ja tilatakkin piti samalla vaikkei brp:n satulat itselle käykkään.
     

Suosittele tätä sivua