Mistä patti tulee?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Kiertokanki, 28/1/06.

  1. RiejuRace

    RiejuRace Ski-Doo Mxz 500

    ite oon huomannu ku pitää patikos tasakaasun nii menee paljo paremmin! esim. jos ajaa 80km/h nii kelkka menee "ilmassa" patilta patille ja tuntuu oikeen mukavalta 8), mutta jos ajaa vaihteleval kaasul eli "kaasua, kaasu pois, kaasua, kaasu pois, jne, jhe" nii mulla ainaki se keula tökkää siihen vasta pattii ikävästi :-\ siis samalla reitillä tietenki kokeillut ton. samassa patikossa.
     
  2. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Umpinen on umpinen niistä herkuista etelänpoika ei tiedä mitään.Pahimmassakin patikossa missä itse koluaa joka montun pohjan vetää se tosikuski niin kovaa ettei näy kuin lumipölly ja vauhtia on niin paljon ettei omakelkka edes niin kovaa kulje.Tässä ei tietysti ole mitään järkeä mutta kovaa ne menee ja nopeudet ei voisi paljon enempää nousta missään eli ei se patikko kaikkia hidasta.Mutta noiden tosikuskien alla pahimmista pahin patikko näyttää aivan tasaiselta siinä ei kosketeta kuin sitä patin huippua.

    RiejuRace siellä reitillä ei saa ajaa 80km/h
     
  3. lainjy

    lainjy arctic cat XF 800 Snow Pro -14

    ok. en minä mutta ne muut ;D patikosta ja puunkierrosta olen kanssasi samaa mieltä,etelässä ajelen itsekkin,siitä tasaisella ajosta tykkää varmaan muutama tuhat touring kelkkailijaa ;)

    kiertokanki! mihin ne vauhdit nousee? reitillä rajoitus 60 kmh ;D
     
  4. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Kyllähän se niin on että jos on patikkoa+ tasaista baanaa+ umpista sopivasti niin parasta herkkua se on. Ja täälä on nuita kaikkia liian vähän ;D On sitä patikkoa kiva paukuttaa sopivissa määrin ja siitä jos pääsee tasaselle lanatulle pätkälle hetkeksi vauhtia hakemaan ja siitä takas patikkoon niin alkaa keulia muukin kuin kelkka! Ja ennen nuita kun vielä pääsis aamu auringossa puuteriin kikkailemaan :p
     
  5. RiejuRace

    RiejuRace Ski-Doo Mxz 500

    anteeks vaan mut toi oli esimerkki ja reitillähän on se 60rajotus! ja kaikki noudattaa sitä _aina_ eikös?
     
  6. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Kyllä minä mutta ei ne muut. ;D
     
  7. matti.l

    matti.l Well-Known Member

    noudatan nopeusrajoituksia ,ainaski patikossa ku selkä paskana :'(
     
  8. RiejuRace

    RiejuRace Ski-Doo Mxz 500

    juu ;D eipä toi patikos ajo innosta mut ku reitit on vedetty 1000 ja 100kertaa läpi nii se vähän on patikkoa! eipä siel viitti kovaa rymmyyttää menee ku kelkan jousitus on päässy pehmenee. ;D
     
  9. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Tarpeeks ku tekee hauiskääntöä ym. niin johan alkoi pattia tulemaan. ;D
     

Suosittele tätä sivua