Mopot ja skootterit

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä Jälli-Eeti, 28/4/06.

  1. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    ei sitä skoottereilla ajeta pojat. kunnon mopot teilekki alle.  ;) mutta tosi son että kootterit saapi paremmin kulkemaan.
    [​IMG]
    raisu pv:n koneella. pisin reissu kokkolassa oulusta. 200 kilsaa. vielä vuos jaksaa tuolla kouluun jurrata ja saapi autola sitte pärrätä.
    paljo on kilsoja tuollekki pelille kertyny.
    runko -79 ja kone ~ -89
     
  2. Vilho

    Vilho freeride

    Re:

    "Ei riemulla rajaa, kun Raisulla ajaa"  :D

    Jos itse korjais PV:eet kuntoo ja laittais toisen rekisterii. Siinä on kesäksi tekemistä.
    Ja rippileiri pitänee käydy.

    Edit.
    Tuohon skootteri juttuu. Eikös se Skootteri ole suosituin tällä hetkellä tytöillä ja pojilla.
    Itseltäni löytyy -03 vuoden Yamaha Aerox . Kulkee pari kymppiä.
     
  3. antti11

    antti11 Guest

    Re:

    ei skoottereissa oo mitään pahaa. tarkoitan sitä, vaikkakin en enää skodella aja. itellä ei ollu hirveesti ongelmia, paitsi ku vedessä ajelin, et kone oli veden alla, nii katkes sähköt, ja lopussa tuli ongelmia ku oli samalla männällä ajettu 16tkm. ja skootterinahan oli isoin 50, pösö elyseo. :D
     
  4. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    Re:

    niin taitaa olla mutta ite en kyllä laittas ikään skootteria.tuolla mopolla oppii paremmin tekeen kaikki huollot ja korjaukset ja mukavampi rämpätä mitä skootteria. varamopona kyllä vois olla jos raisu on rempassa. ;D niinko talvellaki useasti oli. kerranki kotia olin tulossa nii takaratas oli poikittain hypyn jälkeen takana ;)
     
  5. Vilho

    Vilho freeride

    Re:

    Tässä on nyt kuva niistä raukoista, jotka pitäisi rakentaa rekisteri kuntoon.
    [​IMG]

    Jälli: Minähän olen aina korjaamassa noita pv:tä niin että rahat ei meinaa riittää. Skootteri ostettii että pystyy ajamaan kylällä korjaamatta kulkupeliä.  :)
     
  6. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    heh tulee ihan nuoruus mieleen...suki-sukille mitattiin 120kmh ja nyt joskus ku peeveliä kokeillu nii tuntuu 20 jo liian kovalle vauhille...vanhuus ei tuu yksin..
     
  7. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Mulla oli aikoinaan pappatunturi, vuosimallia '71. Sillon 80-luvun alussa oli pensa niin kallista että meikä lantrasi 60% petroolia sekaan, hyvin savutti.
     
  8. juho

    juho Well-Known Member

    ;D
     
  9. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    PeeVeellä mennään

    [​IMG]
     
  10. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Prkl! Mistä oot FREESTYLE ton pevettis ostanu? Ko just samanlainen oli mulla aikanaan... ;D
     
  11. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    tutulta.. ei taida olla sinun entinen!! ;)
     
  12. juho

    juho Well-Known Member

    [​IMG]

    Kyllähän tuo hyvinä aikoina kulki.. n. 100km/h.. virejä oli 80cc läppis power+, malossi tehoputki, 21mm keihin ja jotain muuta..

    [​IMG]
     
  13. jkomu

    jkomu GL360S

    kylläkait tuo itekkin pitäis kesäksi joku peli hommata. ehkä semmonen china-skootteri ;D ei maksa paljoa :D
    mutta peeveellähän tuo olisi kivempi ;)
     
  14. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Suatana PeeVee on ollu perso bensalle kun imenyt tankinkin ruttuun
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Meni meillä peevee joskus 60-40% pöljyä tankkiin ;) Savutti kyllä, mut kunhan etiäpäin pääsi :) Olihan se ihan liikaa tankata 4€ tankki täyteen :eek: Mukavaa aikaa ja nytki tekis mieli laittaa mopo ;D
     
  16. antti11

    antti11 Guest

    ajoin minäkin kerran tankillisen 50% bensalla, toinen osa oli kiisseliä, tai böötä. kylmänä savus, mutta en huomannut mitään eroa ajossa ja tehossa, eikä käynistydessä. kulki hyvin, lämmittää piti ennen ajoa, ettei poliisit huomais ku savutti kylmänä niin hitosti. muistakaa vaa öljyt laitta sekaan ku tommosilla ajelette.
     
  17. juho

    juho Well-Known Member

    joskus tuli oltua niikin pätevä että ajoin raa-alla pensalla pevetillä
    , ku ei muka lötyny kotoa öljyä.. :) ei se kestäny ku tankillisen ajaa raakana, nii sitte meni männärengas ;D
    ;D kyllä se ois voinu mennä pensan syönninki takia ryttyyn se tankki nimittäin.. tankillisella pääs kutakuinkin 50km.. mutta lommohan tuli jonkin hyypiön kateuden nyrkistä ;D
     
  18. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    mulla pääsi jopa 32km tankilla..eihän se oo ees paljoa..
     
  19. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    mullei ny ei ole viriä nii tankillisella mennee se somat ~200 kilsaa. ;)4 litraa. kalajoen särkille oulusta tasan 3.64 litraa. matkaa jotaki 140 kilsaa.
     
  20. arskaw

    arskaw Well-Known Member

    Millähän laitteella tuo 100 on mitattu?
     

Suosittele tätä sivua