Ockelbo 200

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä loukusa91, 26/6/08.

  1. 700_Tripled

    700_Tripled Oskebo Poro

    Vs: Ockelbo 200

    Nyt pitää kysyä että onko tänä 200 huskun koneella, niin kutsuttu Orava-Okkeli ?
    Jokunen kuukausi sitten tuli netissä vastan 200 huskun koneella, olikohan kyseisellä pelillä hintaa 2300e. ei näkynyt enään sivuhistoriassakaan kyseisen Ostaa myy vaihtaa varastaa palstan nimeä.
     
  2. Casipari

    Casipari 600 Rave -10

    Vs: Ockelbo 200

    Olisko kenelläkään tietoa minkämoinen variaattorinhihna
    tuommosessa 200:ssa Husqun koneella varustetussa olisi tarkoitus olla?
     
  3. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Ockelbo 200

    Seinänaapurilla oli tuommoinen keksintö joskus vuonna 84-87. Mukava pärisijähän se oli. Muovimatolla joka suti aivan saa....nasti niillä tehoillakin. Sitominen loppui hetkeksi kun vaihtoivat siihen valkoisen "camo"-telan.
     
  4. Larva

    Larva Lynx 49 Ranger Pro 600r

    Vs: Ockelbo 200

    Siin on kyl tunnelmaa tuommosella ku pukkaa sidehilliä menemään. :D
     
  5. Eikka15

    Eikka15 New Member

    Vs: Ockelbo 200

    Itellä on tollanen 200 ookeli hussen 160 koneella, vähän meinaa olla bensan saanninkans ongelmaa.
     
  6. jonessi

    jonessi Well-Known Member

    Vs: Ockelbo 200

    Mulla kaks satanen jatkoperällä ja 250kohlerilla.
     
  7. giuzeppi

    giuzeppi Winha 32, Elan, Indy SKS, Lynx 420, 520, 535, 5900

    Vs: Ockelbo 200

    Mullakin on tuollainen 250 Kohler irrallaan, se on puolikas Kohler 440:stä eli vain 220cc oikeasti. 18 heppaa kuitenkin löytyy, eli pitäisi olla ihan eri maata kuin 160cc motti. Harvinainen kone, ei löydy edes valmistajansa listoilta mistään. Luulin että 250 Kohleria on ollut vaan 300K -mallissa. Elanin varamoottorina on minulla ollut. Viitsitkö vilkaista joskus mikä kaasari siinä koneessa on?
     
  8. vaanantti

    vaanantti Member

    Tuli hommattua tuommonen 200 ockelbo huskun konneella ni minuaki kiinnostas tietää se alkuperänen hihnan malli
     
  9. loukusa91

    loukusa91 Well-Known Member

    Jos on niin olisin kiinnostunut. Suuressa viisaudessani, josta olen tunnettu, myin oman pikku-okkelin Ruotsiin, ja nyttemmin olen tullut isäksi ja lapsetkin alkavat olla siinä iässä että alkavat jo oppia ajamaan. Olisin hyvin kiinnostunut edes 200 okkelin rungosta josta voisi tehdä lapsilleni opettelukelkan. saahan noita kitty katteja toki mutta jotenkin tuntuisi oikealta että opettelisivat okkelilla ajamaan :D hyvinhän tuo noppeli liikkui viikonloppuna :D
     

    Lisätyt liitteet:

    vectoori tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua