Pensselin minimountainmod ja sahapukki big bore 9??H.O

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Larska, 25/10/15.

  1. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Pensselin minimountainmod ja sahapukki big bore 9??H.O

    Hupsista keikkaa,kylläpä aika rientää... Pitäs ilmeisesti vissiin pikkusen alkaa ettii sahapukkia rankaläjän alta ja haalata se pajalle. Jotaki dingeldongelia ja digimonia on vielä mielessä ja tulematta,mutta pitäs alkaa suurpiirteisesti olleen suunnitelmat selvillä. Asentaijaa vaan jonku pitäs potkia perseelle... ;D
     
  2. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Sehä lähti tulille. Eli nyt on seuraava setti. 925cc 13 kansilla,pcv,spi piippu,boyesen race läpättimet ja 2deg kiilalla. Nuo palotilat vähän eppäilyttää,kun european versio on 12.5,mutta itte halusin vähä racemman ja tästä syystä kiilasin vähän alkuperästä ajatusta vähemmän. Se on meleko juluma tuommonen 91.5 mäntä tuohon alakertaa...
     
    Wäiski69, d4tis, Plaaf ja 11 muut tykkäävät tästä.
  3. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    No joha on mylly... Jatketaanpa pikkusen monologia. Power commanderilta tuli kolome valamista karttaa,mikkään ei toiminu,veti makiasti 7800rpm ja sen jälkee röötäs jokkaisella kartalla,toki se tuo kannen malliki voi tehhä sellasta. No nyt kuitenki oon pikkusen sääjelly ja hakenu voimalinjaan juttuja,80g kytkimessä ja naulaa 8500-8700rpm. Ihan makian olosesti vetää muutoin,paitsi julumasti kasvanut pakoaukko ja sen tuomat luistien nostot tekkee hallaa alaväännölle,vaikutelma on kuin piikisessä rossissa tai viilatussa suzuki-pv:ssä. Oon koitellu eri heliksejä (42-40,44-42 ja 41-37) näistä mikkään ei oo tuntunu mieleiseltä,nyt oon ladannu torsionaaliin käänteisen prg36-44,pitäs vain koittaa jonaki päivänä... Tämän moottorin max voima 8500-9000rpm ainaki rk-tekin mukkaan. Jos jollai myyä cutler turbo-mag80-90g painoja,nii laitaha koodia jonkilaisilla savumerkeillä.
     
    Mökäre, Seiti, d4tis ja 2 muut tykkäävät tästä.
  4. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Tämä artikatti mennee purkuun nyt keväällä ajojen jälkeen. jos joku tingentangeli kiinnostaa,ni laita yv
     
  5. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    nyt on katti purussa,parraiten saapi kiinni tekstarilla 0405957728
     

Suosittele tätä sivua