pitpike

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä Agsu, 22/5/08.

  1. racer

    racer mxz competititionioni pakkadede

    Vs: pitpike

    http://www.finnmoto.fi/Polini/XP4_Street_125.htm näillä saa ajaa tiellä, turhan kalliita vaan
     
  2. Jooveli

    Jooveli Ski doo 550f

    Vs: pitpike

    No nytten joku tarjoais Thumpstar pro 125cc -06 piikkiin vaihdossa. Niin onko kellään mitään kokemuksia ko. laitteesta?
    Ja jaksaako näillä pikkuvehkeillä oikeasti pärräillä useaankin otteeseen? Niin ja jos tälläsen hommais se tarkoittais samalla lähes koko crossi varusteiden hankkimista?
     
  3. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Vs: pitpike

    Tuo 125 bse lähti uudelle omistajalle ja kävin hakemassa talliin 140cc MCM:n. Nyt pitäs vaan laittaa outer rotor kit kiinni että pääsis ajaan :p
     
  4. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Vs: pitpike

    Käytiin Ajoksen kans rossailemassa, meinas tulla kylmä ;D

    Etualalla Ajoksen Stomp 140 kzr ja takana minun Mcm 140.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Vs: pitpike

    Muutama pönö ku kävin yksin ajamassa...

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Pumpe

    Pumpe Active Member

    Vs: pitpike

    Hehee mulla on tommonen kilpi peli... Oikeasti siis masai db 125, tekniikkana yx150 tb partsin kannella ja bigborella eli kuutiota on 170... nappula renkaat ja piikit löytyy tietenkin 8)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. julli

    julli rmk

    Vs: pitpike

    mulla 140yx mosa ja molkt kaasari pätkii ja oksentaa kaasarista pensat pihalle tarinästä. pahin on jos konetta kierrättää pienellä kaasulla hiukan alle maksimikierrosten niin kaasarin ylivuotoletkuista lentää soirona bensaa ja vähän ajan päästä hyytyy ja käy hädintuskin tyhjäkäyntiä. hetken odottelun jälkeen alkaa toimiin. saman tekee kun kovalla radalla on paljon pieniä kuoppia ja tärinä tulee sitäkautta, myös isompien hyppyjen jälkeen alkaa ongelmat. kaasarin ja tankin olen putsannu ja pensaletkun vaihtanu, onko jotain mitä tehdä vai pitääkö ajaa tyhjäkäynnillä tasaista rataa?
     
  8. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Vs: pitpike

    mulla oli sama homma. vikana oli kaasarin sisällä olevien kohojen neula, joka ei pitäny.
     
  9. julli

    julli rmk

    Vs: pitpike

    neulaventtiilistä en löytänyt mitään vikaa ja koitin pensapintaa säätää joka suuntaan ja aina sama homma. toisella kopiomikunikaasarilla toimii täysin mutta voimaahan ei ihan kaikkia ole käytössä. kaasari ei ole kuin pari tuntia ajettu niin tuntuu hölmöltä, että neula olis paskana tai kaasari paranis uudella venttiilillä. laitoitko uuden neulaventtiilin vai mitä teit?
     
  10. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Vs: pitpike

    isäntä koitti säätää sitä kohon neulaa, mutta en oo ihan varma että toimiiko vielkään kunnolla ku kaasarin tiiviste vuotaa -.- ettei sulla ole liian iso suutin?
     
  11. GL Jokke

    GL Jokke -15 Nordic RMK

    Vs: pitpike

    Mulla oli tuommonen 140 yx molkitin kaasarilla ja alko pukkaamaan bensaa pihalle ko keula nousi, tästä selevisin ko säädin kaasarin ilmaruuvia kiinipäin, kokeile sieki jos vaikka auttais ???
     
  12. julli

    julli rmk

    Vs: pitpike

    samalla kokoonpanolla toiminut aikaisemmin, joten en usko suutinkokoon.

    pittääpä koittaa
     
  13. nitro

    nitro Lynx RS

    Vs: pitpike

    Tehtiin rataesittelyvideo uudesta minimx radasta, http://www.youtube.com/watch?v=VDckIz0J8xs
    kuvia radalta löytyy https://www.facebook.com/media/set/?set=a.177532812303754.43807.160035897386779

    Rata sijaitsee Tervolassa, joten jos kemi-tornio-rollo alueelta löytyy innokkaita kuskeja niin voitais järjestää jonkinlaiset ajosessarit syksyllä.
     
  14. julli

    julli rmk

    Vs: pitpike

    vois ollakki intoa ajamaan, mutta eilisissä rosseissa tapahtunut pieni kaatuminen lopetti melko varmasti tämän kauden minirossailut...polveen tuli uusi ulottuvuus kun taittuu ~30 astetta sisäänpäin :mad: toisaalta helpompi linkuttaa hypyissä kun voi pitää molemmat polvet kiinni mopedissa suuremmillakin kulmilla ;D

    e:muutama kuva, oli päässy rata vähän pensittymään kun on niin vähällä ajolla:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ja kuvia ei tullut kuin muutama rossien alkupäästä kun piti suunnata LKS:sää kohti
     
  15. AnttiPekka

    AnttiPekka Active Member

    Vs: pitpike


    Lumia odotellessa väännettiin mini mopoihin piikit alle ja eikö lammelle.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. Mäce

    Mäce Well-Known Member

    Vs: pitpike

    Kauhiat rallit oli maureilla ei tohtinu kotkalla yhtäaikaa ratalle ois jääny pian jalakoihin! :)
     
  17. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Vs: pitpike

    Myynnissä olis sitten tommonen Stomp 140YX.. linkkiä kiinnostuneille ---> http://www.nettimoto.com/pitpro/standard/1211541
     
  18. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: pitpike

    onko kellään tietoa mistä sais ainakin nuissa stompeissa ja varmaan muissakin yx moottorisiin missä molkt kaasutin, kaasarin osia? neulaa ja sokkaa huutais
     
  19. GL Jokke

    GL Jokke -15 Nordic RMK

    Vs: pitpike

    http://www.ridestomp.com/dealers/dealerseuro.html#subb3

    Katohan löytyiskö joltaki nuista myyjistä jotaki osia kaasariin :)
     
  20. julli

    julli rmk

    Vs: pitpike

    toimiiko sulla se molkki, mulla lähti järki sen tulvimisen kanssa ja heitin koko kaasarin romukoppaan. Nyt paikallaan joku pieni mikunin kopio ja isompi haussa, ehkä keihinin 28
     

Suosittele tätä sivua