Polaris sai uuden jällärin Rovaniemelle, Ouluun ja Ranualle. Jatkaakohan vanha polaris jälleenmyyjä vai siirtyykö koko myynti uudelle?
Pohjosen koneella se vahvuus että osa äijistä ollut vuosia polariksen myyjänä, niin tietää laitteet ja kuviot
Jospa varastoon otettuja laitteita ei saa ovh lla myytyä niin onhan se jotain keksittävä ettei varastot täyty ylivuotisista
Mietin mielessäni, että kyllä tämän maton kohdalla kuitenkin suurin uutuu mahtaa olla Burandtin nimi ja siitä aiheutuva korkea hinta. No pikaisesti katsottuna olin oikeassa ainakin hinnan suhteen. Reilusti kalliimpi kuin tuo 300LX ja hinta amerikassakin lähtönä 2k$.
https://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?threads/burandt-telamatto.150779/ uusi aihe Burandti matosta. Jäi vahingossa perttunin viesti vielä tähä ketjuun.
Ihan normaalia polaris toimintaa.... näin on ollut aina. Ylivuotisia saa "pilkkahinnalla". Käytännössä uuden ajamattoman ylivuoteiden pollen saat samaan hintaa, kuin 1-2 talvea ajetun muun merkin kelkan.
Toi keissi oli kyllä aika outo. Ei varmaan muil kauppiailla paljoa nauratellut, kun yksi myy kalustoo pihalle reilusti alle sen, mitä hyö saa sisään. Jotain sooloilua toi TK siinä kohtaa kyl harrasti. Todella outo veto, ei voi muuta sanoo. Mut mitä tulee Polariksiin. Tollasta Voyager Nordic Prota pitää kyllä päästä kokeileen. Sen mitä olen 650 Polariksilla ajanut, niin olen kyl tykännyt. Esimerkiksi 650 146 Nordic Pro oli todella kiva vehe. Mut tässä olisi nyt vielä enemmän ominaisuuksia. On kyllä kateltu tarkkaan se mitä tääl pohjoismaissa halutaan ja tehty kelkka sen mukaan.
https://www.polaris.com/en-ca/snowmobiles/shop-parts/3212/3212361/ Polaris julkaisi uuden hihnan 9r ja boostille. Mainostavat, et olis elinikäinen takuu remmillä saa nähä tuleeko Suomeen tätä ollenkaan samoilla ehdoilla ja kuinka tyyris on.
Kun ajoimma tuota 2026 Boostia West Yellowstonessa, totesimma, että se vetää niinku hirvi. Kone pelas paremmin, kuin Booosti on koskaan pelannu. Nyt se tuntu siltä miltä sen olis pitäny aina tuntua. Näköjään pienilläkin hieronnoilla saadaan paljon muutoksia aikaan. Nyt se oli turbokelkan tuntunen.