Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Aina kehitetään ja totta se tehas varmuus maksimoi kun ongelmia tuli kun uusi mylly markkinoille lanseerattiin niitä on kuiten iso määrä kentillä missä ei ongelmia ole ja osa jopa turbolla varustettuja ja ei kun pelaavat vaan...
     
  2. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    En tiedä mitä ja miksi siellä maksimoivat, mutta ilmeisesti jotain syytä oli. Taisi tulla kova hoppu pukata raakile markkinoille, kun berpillä oli jo omansa. Voisivat kyllä laittaa päivitykseen muutaman muunkin asian, jotka tosin ot ja eivät moottoriasioihin kuulu. Suksien petikumet, läpivetävät, kunnon tukivarret, takapuskuri, raapijat, roiskeläppä, voimalinja, kuomun lukot...niin päästäis jo hyvään alkuun hommassa.
     
    Jerppaa ja MattiM tykkäävät tästä.
  3. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Miten se kuulostaisi, että et ole oikein 100% tyytyväinen uuteen vehkeeseen :eek:
     
  4. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ei kai nämä ole ikinä valmiita millään merkillä. Päivityksiä on tehty ja alkaa olla just sitä mitä kelkalta haluan. Selvästi paras laite monelta osin millä olen ajanut. Tulis vaan lunta paljon lisää, niin sais kunnolla vetää ja sais kamppeen voimavarat oikeuksiin.
     
    rts ja Pistin tykkäävät tästä.
  5. Janme

    Janme Well-Known Member

    Harvinaisempi homma kelkkapuolella, että uusien mallien testaus delegoidaan asiakkaalle. :D
     
    FFoxi tykkää tästä.
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Liekkö härmässä yhtään turboa liikenteessä, rapakon takana on näkynyt kyllä
     
    möykkä ja Pistin tykkäävät tästä.
  7. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Kuulostaa hyvältä
     
  8. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Huhuja oon kuullu, että ainaki yks ois testin alla tällä hetkellä.
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Niin minäkin ja kuulemma keulii.
     
    möykkä tykkää tästä.
  10. Pollemies1969

    Pollemies1969 kyl se siitä viimex meni =P

    Tonni ajettu nyt tällä ihmeellisen paljon parjatulla uudella pollen 850 myllyllä. Se vaa ihmetyttää kun mitään vikaa en löydä koko härvelistä? Siis switchback assault 850 (2020) malli. Huomattavasti parempi, tehokkaampi, vääntävämpi ja kevyemmät hyrrävoimat ku vanhassa 800 .
     
    Kattilakuski tykkää tästä.
  11. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Niin ei kai 2020 myllyssä mitään vikaa olekaan..
     
  12. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ei -20 moottoreista ole mitään moitetta kuulunut. Kaikki kehuu.

    Noita hyrrävoimia mietin myös. Tuntuu alle 6500rpm kuin ajaisi 600:lla. Eli pystyy myös ajamaan varsin kevyesti ja itseä rasittamatta.
     
  13. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Jos tonni ajettu niin käyttäsin jo äänenvaimentimen irti ja tutkisin kannatin kumien kunnon, veikkaampa että ovat murentuneet jo siihen malliin että saa uutta tukitankoa tilailla. Samaa kuraa varaosanumeron mukaan kuin viimevuonna. Seuraavaksi alkaa kairaamaan vaimentimeen reikää kun rauta rautaa vasten hankaa.

    Vajaan tonnin pääsin ite per rauta.
     
  14. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Onko lokakuussa ilmestynyt -19 mallin uusin softa toiminut hyvin? Ainakin jenkki foorumilla tuota on kehuttu. Ilmeisesti alhaalle tullut vetoja lisää ja kaasuun vastaavuus parantunut? Toki ei tuossa vanhassa moittimista ole ja hyvin rokkaa.
    Kelkka käy huollossa, niin ajattelin kuitenkin päivittää tuohon uusimpaan.
     
  15. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Mulla ollu tuo uusin muutaman reissun en oikeastaan ole huomanu muuta eroa kun että öljyä ottaa nyt entistäki enemmän
     
    kikoske tykkää tästä.
  16. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Ei tuossa minun kelkassa ole yksikään softa huonosti pelannu eikä muutenkaan mitään ongelmia ollu koko kelkassa muutako ajoa vaatinu
     
    Kattilakuski ja kikoske tykkäävät tästä.
  17. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Itse ajelin vähän alle 3000km vaihdetulla moottorilla viime vuonna enkä kyllä havainnut mitään vikoja.
     
  18. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Tjaa, mikähän se kun mulle sattuu nuo erikoisemmat viat
     
  19. Janme

    Janme Well-Known Member

    Ois kyllä kiva nähä, että minkälaista käyttöä se vaatii paskoa kaikki vehkeet ennen ku muut on päässy ees ladulle. :D
     
    Hemikoo tykkää tästä.
  20. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Voihan se olla erilainen ajotyylikin. Itse pommitan reiteillä kun ei tuolla Indyllä paljon ummelle ole asiaa. En myöskään itse juurikaan kurkkinut konehuoneeseen mutta huolloissa ei mainittu mistään ongelmista.
     

Suosittele tätä sivua