Polaris Axys 850 sks 146" 2019->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kaahari, 6/3/18.

  1. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Mikä remmin koodi?
     
  2. member

    member Polaris khaos slash 146 850

    Alkuperäinen 3211215. 470km ajettu, kunnes lähti tuosta päältä tavaraa
     
  3. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Onko jollain ollu koneen kanssa ongelmia. Fb kelkkaryhmässä heppu kirjoittaa että vikoja olisi ollut. Minulla ei mutta mites muut. Ja kyse on siis patriot koneista.
     
  4. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Minulla indy 850 eikä ole ollut ongelmia. Mittarissa joku 300km.
     
  5. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Ei oo itelläkkään ollut mitään vaikeuksia hienosti pelaa!
     
  6. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Hyvin on kukkunu toistaiseksi. 200km vasta mittarissa, mutta kaikki ajot ollu puuterin puolella eli on päässy välillä jopa käyttämään kaasuvipua kohtalaisen lähellä ohjaustankoa..
     
  7. MMi

    MMi SKS146

    Mutta taas kun on ollu nämä kovat pakkaset non premium pelas ihan ok. Muutamia mooauksia 4000 kieppeillä ja 7000/8000 kieppeillä. 91 asetuksella tuntu menevän laihalle. Mulla 400km takana ja öljyä tuntuu saavan vieläkin ku hanki reilun metrin mustana ku ottaa lähtöjä
     

    Lisätyt liitteet:

  8. keggula

    keggula Member

    Itellä kans booaa lähes tulkoon aina kun lähtee paikaltaan. 430km mittarissa. Ei vikaa löytynyt huollossa... asetus tuolla non premium ja 98 ajan tietenkin. Mites tuo säädetään mfd vai mdf mittarissa mikä onkaan, niin tuo asetus premiumille ja onko siitä haittaa? Mitä se käytännössä koneessa muuttaa jos tuo booaminen loppuisi sillä..
     
  9. rjm

    rjm Pro x 550

    Ne jotka on poistanut kaasukahvan mikrokytkimen, niin booaako teillä?
    Mulla ei ole booannut kertaakaan 12h aikana.
     
  10. keggula

    keggula Member

    Onko sulla kumpi seos asetus päällä?
     
  11. rjm

    rjm Pro x 550

    Non ethanol
     
  12. keggula

    keggula Member

    Mistäs toi vaihdetaan tossa mittaristossa. Kokeilen sillä asetuksella jos loppuis booailu...
     
  13. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Siinä mittaristossa on se tähen kuva keskimmäisessä napissa nii sitä pohjassa ja pääset valikkoon mistä sitten laavat kohdan jossa luki fuel jotain ja valitset sieltä asetuksen ja kelkka sammuksiin ja uudestaan käyntiin nii avot on eri asetus päällänsä... Jos tuosta nyt mitään selvää sai:D
     
  14. keggula

    keggula Member

    Kiitoksia. Yritän näillä
     
  15. MMi

    MMi SKS146

    Mustat vanat hangessa loppu viime testeillä. Sisäänajotunnit alkaa kuulemma väheneen vasta kun koneen kierrokset ylittää 5500rpm. Niimpä se sisään ajo voinee kestää pitempäänkin kuin 3/10h.
     
  16. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member


    Tuosta kirjoittelin tovi sitten jo prormk ketjuun.
     
    Juzi ja vetkulilm tykkäävät tästä.
  17. MMi

    MMi SKS146

    No mutta sehän on hyvä. Minulla se on mennyt ohi silmien vaikka sitäkin topiccia oon koittanut selailla..
     
  18. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    Onko näihin kukaan asennellut liukiskomallin raapijoita? Brp mallit tuli ostettua, mutta näkyy olevan nuo hakasjouset tiellä parhaimmassa asennuskohdassa.
     
  19. MMi

    MMi SKS146

    Aika huonosti on tilaa. Ite käytän vakaajan pultin alle laitettuja vaijereita joissa kotkan kynnet päissä.
     
  20. MMi

    MMi SKS146

    Kävästiin kokeileen rideDRT:n kytkin kittiä 146:seen sks:ään ja hyvinhän tuo naulas


     
    Maisemakaahaaja, member, Naasu ja 4 muut tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua