Polaris AXYS RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2015 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 11/4/15.

  1. juni87

    juni87 Member

    Kyllä ne mulle liikkeessä väitti että nykyään löytyy varaosia tuohon sarjaan.
     
  2. julli

    julli rmk

    onko kellään porsinu termostaattia tämmösestä? itellä alko lämmöt seilaamaan miten sattuu ja välillä keittää ihan hetkessä vaikka umpista kaivattais. pikkukaasulla kun turraa tienpohjaa niin lämmöt on yli 60c mutta pysyy siinä. kennot lämpiää vaihtelevasti ja niistä on vaikea sanoa mitään
     
  3. IJN

    IJN Guest

    Kannanpa korteni kekoon voimalinjan kans pähkiville.
    Omassa -16vm sks:ssä seuraavat tilpehöörit:
    Kytkin, 10-70 painot ja 120-340 jousi
    Variaattori, 42 suora helix ja 160-260 jousi
    Välitykset, 20-40
    Telana 57 peakki.

    Toimiva ainaki omaan ajoon ja kelkkaan.
    Seuraavana taikinoin välityksien kanssa, että mitäpäs sitten tapahtuu kun välejä hieman lyhennetään.
     
  4. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Mulla lähes sama paitsi 150-340 jousi kytkimessä, 44 suora helixi, 18/42 välitykset ja slp koko putkisto.. ja telana tuo vakio 66mm. Hyvin rokkaa vaan sais olla jäykkälappusempi tuo tela.
     
  5. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Paljonko kiertää tuolla setupilla?
     
  6. IJN

    IJN Guest

    8250-+50
     
  7. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Yllättävän vähän kyllä kiertää vaikka on slp:n putkikin. Tuolla putkella sais kyllä kiekat olla 8400 niin alkaa jotain tapahtumaankin.
     
  8. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Sekoitatko nyt Naasun setuppiin vai onko IJN:lläki slp? Vakio tuntuu ainaki mulla toimivan parhaiten just 8200 kierroksella
     
  9. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Joo varmaanki sekottaa. Mulla repii sen 8350 +50 tuolla putkella. Onko kellään kokemuksia tuosta talonin 67 matosta? Harkinnassa olis vaihtaa, varmaankin vasta ens kaudelle.

    Melko lujan olonen kuiten tuo vakio 66. Yhtään lappua ole irronnu eikä taipunu suuntaan taikka toiseen, ml 2200km ja on annettu runtua isänmaata vasten. Ainoastaan mietityttää nuo jäljet solkien välissä, joku tais laittaakki tänne kuvan samanmoisesta tapauksesta.
     
  10. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Joo sekoilin
     
  11. wilsson

    wilsson PRO RMK

    zbrossin keulaan saa ainakin yksittäisiä osia lake importilta jos tarvetta ei tarvi koko sarjaa ostaa jos joku tukivarsi menee rupelille
     
  12. julli

    julli rmk

    IMG_20180224_165126.jpg
    vika löytyi, termostaatti oli menny poikki
     

    Lisätyt liitteet:

    Plaaf, Rautane ja pagi tykkäävät tästä.
  13. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Tiän vain yhen jolla on ollu se talonin 66.6 matto ja se oli vaihtanu sen pois parin viikon jälkkeen. Ei ollu tykäny yhtään. Sehän on aika paljon raskaampi verrattuna 6.1:en
     
  14. plpl

    plpl Member

    ei saa lake-import:lta yksittäisiä tukivarsia
     
  15. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mikä siinä talonissa oli ollut vikana?
     
  16. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Mulla kävi viimekaudella alla taloni ja siinä oli semmonen vika että jako muuttui 3" 30cm matkalle. Matto oli 2.86 jakoinen. Hivenen ihmettelin ku rolisee alla.. meni hetki rapsutellessa päätä että mikä mättää.

    Myös epätasapainoiseksi olen kuullut noita haukuttavan että tärräisivät isommilla nopeuksilla?
     
    FFoxi ja pezq^ tykkäävät tästä.
  17. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Mulla ei ole sen numeroa tässä puhelimessa mutta muistaakseni se ainaki tykkäsi että mattonopeuet laski ja tärräsi paljon.

    Joo voi tuo vähän häiritä :D Luin ameriikan forumilta että moni ajaa 3" jaolla olevia mattoja 2.86" jaolla olevilla vetopyörillä. Useampi oli ajanu useamman tuhatta mailia ilman ongelmia.
    Mutta tietenki jos se jako on vähän eri siellä täällä niin ei toimi samaan tyyliin :D:D
     
  18. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Niin, tuo talonin malli 67 vissiin tullu vasta tänä talvena? Tuota 66.6 mallia kyllä on ollu jo jonku aikaa tarjolla, liekkö mitä eroa tuossa uudessa sitten on?
     
  19. juni87

    juni87 Member

    Mitäs mieltä porukka tuosta 3" vakiomatosta?
     
  20. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Aivan hyvä, en ite ainakaan alkais tonneja puskemaan telan vaihtoon.
     
    pagi tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua