Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Mulla on omassa 10-74 painot, 46/42 .33 helix ja 18 piikkinen yläratas. Vähäsillä lumilla kun testas niin tuntu toimivan tosi hyvin mut kun meni kunnon lumille niin ei jaksa kunnolla enään kiertää. Pitää kokeilla 11-72 punttia tai naksun jäykempää jousta kytkimeen.
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    [Edit, jaa en hoksannu että jäpälä kirjotteli 74 puntin kans jäykemmästä saikarasta]
    Mulla 11 72 painolla lopusta löysempi jousi. Alku on sama. Syy on se että 72 painon proofiliero keventää 11 sarjalaista kärjestä suhteessa 10 sarjaan.

    Niin ja tosiaan tää 850 moottorin tuenta ja voimansiirto kestää ainaki näillä lumilla vaikka ja mitä. Ihan sama missä ajon vaiheesa puristeli remmiä, oli lämpö abt 40c
     
  3. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kuulostaa hyvältä tulevaa ajatellen. Onko näissä 850:ssä moottorin tuenta paljon erinlainen kuin vanhoissa? Saitko vanhaa pysyyn yhtä viileänä?
     
  4. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Kyllä ne on vanhatkin pysyneet yhtä viileinä ;) kun saanu vaan voimalinjan jiiriin
     
  5. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    En kyllä epäile. Jos lynxin sain pysyyn tarpeeksi viileänä niin tämä on luultavasti helppo siihen verrattuna. Kysyin vaan sillä että onko tuennassa jotain isompia muutoksia. Ei käynyt niin kuin brp:llä :D
     
  6. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Remmivetoinen 2,6" matolla ei myöskään lämmitä remmiä juuri kättä lämpimämmäksi. Ja kiertää 8200 vakiona kunnon lumilla 500m merenpinnan yläpuolella.
    Tehtaalta valmis:)
     
    Janme tykkää tästä.
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vanha mulla pelas kans iha okei mutta tää 850 on selvästi kylmempi. Semmonen vittumaisuus oli tänään että voimansiirtoon vetää puuterilumipölyä aika vitusti ja kytkimem puolen ääliöinnissä remmi hirmuu tyhjää. En tiä oisko se jalkakotelon reikä vai mikä.

    Muuten ei raportoitavaa. Hyvin rokkaa ja 2/2 rmk selvisi tästä reissusta kotiin.
     
  8. J.I.J.

    J.I.J. BD3700RE 3900GL REV X-RS

    Kannattaa kattoa sitä kytkimen alla olevaa muovia joka tulee siihen eturunkoon kiinni.

    Kaverilla samanlainen peli kun sulla niin siitä ainaki päivä paisto läpi muovin ja rungon välistä.
    Sikaflexiä väliin niin oli paljon tiiviimpi.
     
    Hemmo tykkää tästä.
  9. Hth85

    Hth85 Pro Rmk 850 155"

    Eka reissu sisäänajoa tehty reitillä 5h ja 150km. Ihan mukavan tuntuinen kampe ja alustakin pelaa yllättävän hyvin tämmösen kukkakepin alla. Mattoa kirasin heti alkuun kun hyppi yli jarrutuksessa. Mutta ei ihan murheittakaan päässyt ekaa reissua...

    DSC_0818.JPG
    Roiskeläppä jäi jonnekin patikkoon :(
    DSC_0821.JPG

    Liekkö vika vai ominaisuus tuo mittariston jäätyminen sisältäpäin? Pakkasta oli -25
     
  10. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Mulla on -18 mallisessa kans muutaman kerran jäätyny tuolleen tuo mittaristo että liekkö ominaisuus..?:rolleyes:
     
  11. Rman

    Rman Member

    Mullakin kesti tuo roiskeläppä tasan sen verran ku kerran pakitin kärrystä ulos niin halki.

    Maahantuoja on ohjeistanu ajamaan etanoli asetuksilla nyt tätä uutta. Kuulemma käy liian laihalla non etanoli asetuksilla.
     
  12. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Suomen ohjekirja kertoo huippukierrosten olevan 8500 kun tuo ns alkuperäinen kertoo niiden olevan 8250.

    Suomen opuksen mukaan myös sks 850 mallissa on eri moottori kuin muissa 850 malleissa.

    Ei sillä että mahoton nyt kiinnostas, lähinnä ihmettelen että nuinko ne juuri muuttuu kun tulevat rajojen yli. :)
     
    Korbimotors ja pezq^ tykkäävät tästä.
  13. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Muistaakseni edellisessä rassissakin (2016 sks) katsoin että oli yhen ko kahen merkin ero moottorin mallissa. Onkohan siinä joku erilainen kiinnike jossaki kohtaa vai onko se vain huvin vuoksi eri koodilla o_O Mulle liikkeessä sanottiin että aja vain sillä non ethanolilla 98 bensala :rolleyes:
     
  14. MMi

    MMi SKS146

    Tän vuotisessa sks 146 remmin lämmöt on murto-osa viime vuotiseen verrattuna.
    Mulla nyt pesässä 10-76, 120-320, 46-42, Musta-purppura. Ei hyvä, vakio vari jousella ois ok. Hyvin kiekuu 8300-8400. Ja remmi viilee. Seuraavaksi muutos 48-44 ja musta-purppura variin. Ja jos kiekuu vieläkin niin kokeilen 120-310 jousta
     
  15. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mistä se ero remmi lämmöissä johtuu?
     
  16. julli

    julli rmk

    tuo uusi mosa on kiinni rungossa eikä heilu irtaimenaan konehuoneessa
     
    pezq^ tykkää tästä.
  17. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Juu ja vanhaan verrattuna huomattavasti enemmän kytkinpainoa tekee huomattavasti enemmän puristusvoimaa remmiin.
     
  18. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Millä tavalla petikumet eroaa uudemmassa?
     
  19. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Samantyyliset ku brbn tuotteissa. Tuntus kyllä että tämä vanhan mallin kiinnitys ois toimivampi ja pitkäikäsempi.
     
  20. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Mie olen tuossa koeajellu säätöjä RideDRT voimalinjakittiin näihin ja sieltä on aika maukas setti tulossa. Saapii monenlaiseen käyttöön/ajomieltymykseen tehtyä yksillä vermeillä.

    Heräsi kyllä 3” 155 eloon ko löysi säädön kohalleen!
     
    Jomppanen, Driver, ProJumi ja 3 muut tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua