Ostetaan Polaris axys tunnelilaukku

Keskustelun 'Myydään, Ostetaan, Vaihdetaan kaikki muu' on aloittanut käyttäjä niilopi, 18/12/25.

  1. niilopi

    niilopi Member

    Tarjoa tunnelilaukkua.
     
  2. Tuomasup2

    Tuomasup2 XLT SP 1995

    Tuollainen löytyy, pienempi malli burandtin mallista. Sisä”lokerikkoa” ei ole.
    Sijaitsee Rovaniemellä.
    IMG_4311.jpeg
    IMG_9038.jpeg
     
  3. nappe74

    nappe74 Polaris 800 Pro RMK LE 163” Axys -16

    Jos aloittaja ei kiinnostu tästä niin minuu kiinnostais ainakin hinta??
     
  4. Tuomasup2

    Tuomasup2 XLT SP 1995

    150€ / tarjous
     
    nappe74 tykkää tästä.
  5. niilopi

    niilopi Member

    Moro kyllä tuo kiinnostais. laitatko sun nron vaikka yvnä tai mulle watsappia/viestiä (040)7631955
     
    Viimeksi muokattu: 19/12/25

Suosittele tätä sivua