PPS alusta Yamahaan

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Tepa73, 25/10/11.

  1. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Minä en kyllä apexissa huomannut vastaavalla nastamatolla ongelmaa. Takapukki kylläkin reilusti alempana verrattuna monon omaan takapukin kiinnitykseen. Screenshot_20210921-213825_Gallery.jpg
     
  2. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    No mulla kyllä ottanut ihan kunnolla kiinni vaikka kiinnityksiä laskin jo kertaalleen viime talvena eikä havaittavaa apua.

    Pyörät kyllä kuluneet, noilla uusilla kokeilla kummeneeko ennenkö muuta muuttaa:rolleyes: IMG_20210918_162123.jpg
    Screenshot_20210921-223857.jpg Screenshot_20210921-224105.jpg
     
  3. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Ainakin kuvan perusteella etupukkikin on eri kohdassa kuin mitä sen pitäisi varmaan olla vai onko joku proto versio?
     
  4. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    En kyllä tiedä missä kohdassa pps pukki pitäisi olla lynxin mitoilla. Minulla etupukki oli samoissa reijissä kuin monon etupukit, mutta en ole liikaa tuohon PPS alustaan syventynyt kun purin pois. Katsoin vähän huonosti tuon Jiikoon kuvan kun eipä tuohon vetorattaan hankaumiin paljon pukin lasku taida auttaa. Liekkö minulla oli astetta matalampi räpylä.
     
  5. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Rohinat katosi vetopyörät uusimalla. Jotensakin alustan säätöki alkaa olla hehtaarilla omiin ajoihin, vähän se sellainen lynximäinen on että vauhtia jos jaksaa pitää niin toimii ok.

    Hiljaa väsyneenä ajellessa epämukava kuten lynssi.

    Seuraavaksi kokeiltava vähän pitempää mattoa kun alkaa tuo 3300 cobra näyttään antautumisen merkkejä pikkuhiljaa. Ummelle en haaveile mutta jos 3500 vähän tasottas ja rauhottas menoa entisestään:rolleyes:
     
  6. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Siitä löytyy etupukin paikka. Kuva xtrimmin alustasta mut etupukki samassa paikassa..
     

    Lisätyt liitteet:

Suosittele tätä sivua