ProX 800

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä HooÄr, 31/10/09.

  1. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Eli jos viittisitte laittaa tuomosesta kelkasta kokemuksia, tyyppivikoja ym.
    Olis kiikarissa tuommonen aika edullisesti. Ajettu 4500km, moottorin petikumet vaihettu (tyyppivika vissiin?) ja muutenki ihan ehjän näköinen kampe. Kannattaako hankkia?
     
  2. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    Vs: ProX 800

    löytyy juttua haulla vaikka ja kuin
     
  3. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Vs: ProX 800

    En minä ainakaan löytäny ko ProXR:stä, mutta onko se sama vehe sitte?
     
  4. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Vs: ProX 800

    Sitä moottoria jossakin vaiheessa kritisoitiin mulle kun olin itse laittamassa semmoista. Sitten päädyin 700 samanlaiseen. Itsellä ei ole kyllä kokemusta ko. moottorista, tällä palstalla oli juttua, mutta liekö jo viestit poistettu.
     
  5. Harri.T

    Harri.T lynx

    Vs: ProX 800

    Sama homma mulla, ei tuota 800 oikeen kehuttu kun olin kelkkaa laittamassa, että mielummin tuo 700. En kyllä tiedä että mikä siinä 800 on huonoa..
     
  6. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Vs: ProX 800

    Eikös se ollu kampura vähän heikko. 800 Sixpäkistä on juttua tällä palstalla, sillä kaverilla mennyt kampiakseli.
     
  7. Jampax

    Jampax AC F8 snopro -10

    Vs: ProX 800

    Eikös nuo kasisatkut ole aika kovia imemään tuota polltoainetta ainaki, tai no kaikki kai ne syö mitä tankkiin laittaa koneen koosta riippumatta mutta mitä kuunnellu tuttuja joilla kyseinen kelkka on ni tuntuu kohtuuttomalta tuo 35-40l/100km...
     
  8. DSP

    DSP dragon

    Vs: ProX 800

    eipä tuo kone ainakaan omasta mielestä mikään heikko ole ollut. Viime talven olen saanut ajaa ilman vikoja. toivottavasti ens talvenkin pääsis.
     
  9. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Vs: ProX 800

    Joo, kyllä tuolle 700 menovesi kelpaa, ei pääse alle 20ltr/100km. Nooh eipähän leikkaa kiinni. ;D
     

Suosittele tätä sivua