RAVE 600R E-TEC -19...

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä rupsu, 13/8/18.

  1. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    ...Mulla on lynxsejä ollu viimiset 4 vuoden aikanana 3kp l( ja joskus 90 luvulla pari lynxiä),minulla ei ole ollut, enkä ole ikinä kuullut ,et niissä olis ollut jotain käynnistin ongemia kautta koko historian, tiiä häntä ,jos oon jäänyt vailla infoa ja juoruja...
     
    Viimeksi muokattu: 20/12/18
  2. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Eikö tuo nyt o kuitenki vallan faktaa, että Rotaxeissa on ollut heikoimmat narukäynnistimet lähes tulkoon aina ? Suotta siittä innostua.
     
  3. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Rotaxin mosa ollut yli 30 vuoden aikana 14:sta kelkassa eikä yhdessäsään käynnistinlaite ole temppuillut:). Monella tyyli päästää naru kelautumaan sisään vapaasti kahva muoveihin rämpsähtäen, kun kelkka helähtää käyntiin. Veikkaan ettei se ainakaan paranna käynnistin laitteen kestoa..
     
    zzracing, teme-, vetkulilm ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  4. teme-

    teme- Well-Known Member

    10 vuotta itekki rotaxksilla ajanu ja ikinä ei ole ollut narun kanssa ongelmia, Tuo narun juoksuttaminen vapaana ei varmasti pitemmän päälle tee hyvää narulle tai käynnistimen käpälille,
     
  5. KTM450

    KTM450 Lynx RE 600R -23

    Itse sovin huoltoon tarkan ajan, meni vajaa tunti ja kelkka takaisin autoon. Eli onnistui odottaessa.
    Ei mulla mitään vikaa ilmennyt, kuten ei aikaisemmissakaan Brp:n kelkoissa joita ollut jo liki kymmenen. Ja vehkeillä ajettu ties kuinka paljon, olipahan hyvä käyttää päivityksessä ennen ruuhkasesonkia. Onhan näissä neljän vuoden takuu.
     
    Kuluppi tykkää tästä.
  6. Make76

    Make76 Khaos 146, 5900, SnoScoot 200

    Kyllä ne perustuu ihan omiin kokemuksiin. Eikö tämä ole keskustelupalsta vai saako täällä ylistää vain Brp:n ylivoimaista laatua? Aika monta brp:tä on ollut ja onneksi viimeisimmissä oli startti, joka ei sekään tehnyt autuaaksi, kun käsikäynnistin oli lisävaruste, ja taas nykittiin kytkimestä.

    Kyllähän tämä Lynxin uusi 600:nen on mielenkiintoinen kampe ja varmaan reitille parhaita kamppeita mitä saa. Joten mielenkiinnolla jään odottelemaan porukan kokemuksia kelkasta.
     
  7. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Ei oo ollu aiemmin ongelmia mut uudesta 600r:stä käynnistin hajos 26km kohalla. Lienenkö sit rämäyttäny liian pahasti :p

    Onkos kukaan perehtyny mitä sieltä hajoo ja onko uudet osat parempaa laatua?
     
  8. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Minä ymmärsin et siellä on alunperin jotain vääränlaista ja liian kireällä tms. Minusta käytöllä ei oo niinkään väliä. Lähtikö käyntiin kun jäähtyi? Vai ei toimi enää alkuunkaan?
     
  9. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Joo kyl se kun tallissa aikansa huilas niin taas nappaa. Ei vaan viittis viedä liikkeelle valohoitoon, vaan korjaa ennemmin ite. Jotakin tuolle nyt pitää kuitenkin tehä
     
  10. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19

    Kyllä tuo käynistinlaite alako heti temppuilee. 5km ajo ja ku sammutin ni tyhjää sai vetästä, vähä aikaa ku venaili ni taas toimi. Tänään 80km lenkillä sama homma 2 kertaa. Ja tosiaan aina ollu brb vehe ja ensimmäinen missä naru vittuilee iha kunnolla Muissa 5 edellisessä ollu erittäin harvinaista tällänen, joskus saattoi tyhjää vetästä vanhalla 440... Jos ei ala tokenee ni pakkoha se on takuu korjauksessa käyttää.

    Niin ja nuo valot on kyllä surkeimmat valot mitä on olluJollai tähän muutakin apuja kuin vain valojen suuntaus?

    Edit. Muuten kyllä on aivan saatanan makia vehe, sais vaa nopeest sisää ajon ajeltuu ni pääsis ihan huolella puottelee. Ei ole mittarissa kuin 100km vasta mut kyllähä sitä välil piti vähä painella kovempaa
     
    Viimeksi muokattu: 24/12/18
  11. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Miten ne valot nyt niin huonot on, mulla ainakin ovat ok ja paremmat ainakin kuin rex2 korissa? ?
    Suuntasitko ne uudestaan?? Mulla keula ruuvattu ylös niin valot kohdillaan.
     
  12. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19


    No en tiiä siinä ku kaverin kans vierekkäin vertailtiin sillä rex1 ni huonattavasti paremmat valot hänellä. Itellä ollu rex1 ja 2 myöski ja jotenki muistelin että olis nähny niitte valoilla paremmi.. Toki voi olla että muistan vain väärin. Kyl säädin sitä valoa ylöspäin mut en tiiä muuttunu juurikaan, pitääpä vielä säätää sitä jos auttais.
     
    zzracing tykkää tästä.
  13. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Millai oot ruuvannu keulaa ylös?
     
  14. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Siis ihan jousien esijännitystä lisäämällä ohjeen mukaan ja siihen vielä +10 mm niin keula lähtökohtaa 25mm korkeampi eikä makaa enää kun 20mm tyhjiltään.
     
  15. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Kyllä ei pitäs esaria olla nuin paljoo.. Laita jäsymmät jouset heti
     
  16. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Tuntuu vieläkin keräävän alipainetta tankkiin eli ilm. venttiili sökö. Ei ole jäässsä.
    Onko muut huomannu samaa?

    Alustaa nyt ei vielä ole muuten päässyt säätämään, mutta telaston rajoitinremmi asennossa 2 tuntuu itelle sopivammalta kuin std 1.
     
  17. Kuluppi

    Kuluppi Lynx rave re 24

    Pistähän Pekalle iskarit simmiin rupiaa pääsee..
     
  18. Kuluppi

    Kuluppi Lynx rave re 24

    Hyvät valothan tuossa on..
     

    Lisätyt liitteet:

    Hemikoo tykkää tästä.
  19. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Huomannut saman korkki suorastaan hyppää ilmaan kun aukaisee :D liekkö tuossakin joku vika tosiaan..
     
  20. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Eihän se sillon alipainetta kerää, jos ilmaan pyrkii avatessa... Mut haittaako se mitään, vaikka aavistus yli/alipainetta joskus onkin, se on erilaisia...
     

Suosittele tätä sivua