RAVE 600R E-TEC -19...

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä rupsu, 13/8/18.

  1. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Tapsa huoltaa myös krossien kepit
     
  2. Musa

    Musa Lynx Rave Enduro 2022

    Rovaniemellä messuilla lynxsin edustajat kehuivat kovasti uusia iskareita ja niihin hierottuja simmityksiä. Uusista säädöistä toiset varmasti tykkää ja toiset ei. Hauska päästä ajamaan ja vertailemaan mitä kehitystä on tullut iskareihinkin.
     
  3. Bäri

    Bäri Polaris Matryx 650 XCR 136"

    Varmasti huoltaa ja huoltaa moni muukin, voihan ne huoltaa itsekin, mut simmaus on sit oma taiteenlajinsa ja siihen jokainen iskari toimii vielä eri tavalla ja kuskit haluu eri asioita. Varmasti sekä 7tech että 38 service molemmat hyviä. Ei vaan löydy Joensuusta riittävää ammattitaitoa suoraan oikeiden simmien saamiseen Hondan Showan iskareihin, ne piti laittaa TTM Factorylle Forssaan. Kukin käyttää iskarinsa kenellä haluaa, mie huollatan ja simmaan kelkkaiskarit Ernolla 38 Servicellä ja olen tyytyväinen asiakas.
     
  4. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Kuulostat tietävän niin tarkasti mitä kepeiltä haluat ni epäilen kyllä että molemmat näistä joensuun huoltajista ne simmiin saa. Vaikeempi semmoiselle niitä on simmata joka ei osaa selittää millaiset niistä haluaa mut se siitä
     
    Mika_R tykkää tästä.
  5. K.J.P

    K.J.P Xterrain 850 Re -23, Rave Re600r -19

    Tämmönen tuli tänään laitettua... Nyt vaan sitä lunta..
    Saapa nähdä mihin sitä kätensä laittoi...
     
    Bäri tykkää tästä.
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Oisko ideaa että 600 ja 850 radien reen topicit löytyis saman otsikon alta? Löytäis paremmin tarvittavaa tietoa kun kyseessä kuitenkin samat kamppeet eri koneilla. Ylläpito pystyis varmaan yhdistämään olemassaolevat topicit, siis jos aiheiden aloittajille vaan passaa.
     
  7. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Kannatetaan!
     
    M.E.A tykkää tästä.
  8. Kuluppi

    Kuluppi Lynx rave enduro 25

    Kannatetaan.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  9. HMK

    HMK Well-Known Member

    Niin 600 ja 850, siksi just kelkat on kuitenkin erit. Enempi sekoittaa vaan pakkaa jos yhdistää topicit. Ne on kuitenki nuista syistä eri kelkat ja huomattavasti helpompi/selkiämpi kuin ovat omassaan. Kuitenki 600 RE Lynx on kultti reitti pommitukseen, niin siihen tarvi muita sotkea.

    Turhaa kyselyä että kummasta nyt puhutaan.
     
    Viimeksi muokattu: 9/11/18
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Sitä tuolla topiccien yhistämisellä hain että aina ennenkin ollu iso ja pikkulohkot saman otsikon alla kun REEestä puhutaan ja hyvin on toiminu. Aika samanlaiseen käyttöön nämä on tarkotettu ja yleensä hankittukkin. Eikä se tehoero niin merkittävästi tässä tapauksessa kelkkaa muuta, molemmat kulkee vähintäänki riittävästi reittiajoon.

    Toki mielipiteitä on monia.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Onhan se varma jos tietää mitä hakee ja simmittäjällä on halua kehittää itseään kuten esimerkiksi Tapsalla kuulostaa olevan niin itse ainakin olen saanut "palvelua" niin pitkään kuin olen ollut tyytyväinen iskareihin ja täten itse ainakin pysyn KPM Techin asiakkaana, pitkä asiakassuhde takaa myös sitä että simmittäjä tietää jo valmiiksi mitä asiakas haluaa, enhän minäkään halua naapurin akkaa :D. Kyseisen firman Pekalla oli muuten 850 lyne viime talven ja oiskohan 600:n vaihtanut o_O
     
  12. Kuluppi

    Kuluppi Lynx rave enduro 25

    Itse meinaan kanssa pysyä Kmp tech:kin asiakkaana, sieltä saa palvelua ja alusta palaa aina kun iskarit on siellä käyttänyt. Nytkin on uutukaisen iskarit Pekalla simmissä.
     
  13. K.J.P

    K.J.P Xterrain 850 Re -23, Rave Re600r -19

    Hatustako ne isot pojat näitä jo Sääjättää ku kukaan lie ajanu uusien simmeillä metriäkään..
    Tietenkin jos olettaa lähtökohtasesti että ne on surkeat... ite ajattelin kyllä testata ainaki ensin..
     
    Aap, K.Pukarinen ja M.E.A tykkäävät tästä.
  14. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Taitaa olla nuilla isoilla pojilla niin paljon tiukemmat simmit et ei niiden tarvi edes kokeilla noita vakioita meille reitti rällääjille saattaa olla hyvinkin hyvä jo vakiona
     
  15. Ukko

    Ukko Ukki

    Vaatii kuulemma eri säädöt nämä kashimapinnotteiset kypit verrattuna normaaleihin. Eli voi mennä eurot hukkaan jos kokeilematta simmittää vanhan mallin mukaan.
     
    Arwid Käkivaara tykkää tästä.
  16. K.J.P

    K.J.P Xterrain 850 Re -23, Rave Re600r -19

    No se on kyllä tieten ihan tosi..
     
  17. KTM450

    KTM450 Lynx RE 600R -23

    Saattaa hyvin pitää paikkansa, mutta onko tietoa vai jonkun olettamusta? Vuosien hieromisen jälkeen sain -18 malliin mieleiseni simmin kit-version jäykemmille jousille, joten sen meinasin tähän uuteen heittä. Tämä on käynyt mielessä, vaikuttaako kashima pinnoitus simmeihin mitenkään, ainakin se vähentää alumiinimuljun syntyä ja pidentää huoltovälejä.
     
    Kuluppi tykkää tästä.
  18. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Suunnitellaan iskarin säätöjä ajamatta .
     
  19. Kuluppi

    Kuluppi Lynx rave enduro 25

    Viime talvena löyty 850 raveen sopivat säädöt itelle ja ne tulee tämänvuotiseen 600.
     
  20. Bäri

    Bäri Polaris Matryx 650 XCR 136"

    Itse aion ajaa iskarit sisään vakiona ja muutaman satkun karstan polttelun jälkeen tarvittaessa uutta simmiä sisälle. Huhut on huhuja mut kuhan nyt sarviin pääsis niin sais tietää totuuden vakiokepeistä.
     
    Ukko tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua