Re: ST 550/600 runkovauriot???

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Hespe, 5/7/06.

  1. Hespe

    Hespe #103

    Ja ainahan voi kauppiaan kanssa neuvotella, että pääsis vahvistaan sen jo ennen kun se lyödään laatikosta kasaan ja luovutetaan. Yhden 14 000 ajetun tiedän, eikä siinä ainakaan ole sattunut vastaava silmään. 1 tukivarsi on mennyt mutkalle. Huoranahan se on, mutta aikapaljon sillä ite ajan niin koittanu pitää vähän huoltaki siitä. Voin tutkia tilanteen sen yksilön kohdalta tarkemmin, kunhan pääsen nokatuksin.
     
  2. Hespe

    Hespe #103

    Näkyypä tästäkin kadonneen muut kirjotukset. Mitenkäs, onko Nallella uutta tietoa asian tiimoilta?
     
  3. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Vai on otsakkeen mukainen aihe kadonnut bittien avaruuteen.. No HÖH ???

    Vaan.. Tuossa jutustelin yhden STn omistajan kanssa ja hää kertoi, että on omallaan (550) ajanut noin 6000km, eikä ole mitään tuon suuntaista havainnut.

    Myyjän kanssa tarinoin taannoin ja hän kertoi, etteivät ole BRPllä katsoneet ongelmaksi kyseistä "vikaa", vaikka sen tiedostavatkin. Myyjänkin mukaan muuan runko on antautunut, mutta niihin kertoi syyksi pitkittäisten tukivarsien vahvistamisen ja sitäkautta "sulakkeen" siirtymisen tukivarresta runkoon, tukivarren kiinnityskohtaan. Saa nähdä, millaista palautetta myyjä tehtaalle laittoi, sillä terveisiä pyysin välittämään. Kasausvaiheessahan tuon pienenpienen runkovahvikkeen laittaminen olisi vielä todella helppoa, eikä painoakaan luulis liikaa kertyvän. Valmiiseen kelkkaan en itse rupea vahviketta laittamaan, sillä nimenomaan siksi investoin uuteen, ettei sille tarvis alkaa tekemään mitään ylimääräistä. Mulla on noita romuja jo nimittäin siihenmalliin, että pulttaamisen ja vääntämisen tuskaa saa niihin purettua jo ihan kotitarpeiksi.

    Vaan täytyy myöntää, että hieman on hassua, että noinkin helposti korjattavaa ominaisuutta/vikaa ei ole tähänkään päivään mennessä korjattu, vaikka se tiedossa on varmasti ollut. Pikkuisen syö Lynxin työkelkkojen mainetta, ainakin meikäläisen silmissä.

    Vaan usko ei silti ole liikoja horjunut. Just kävin viemässä vanhan Enduroni liikkeeseen ja jäin uutta STtä odottelemaan. Tilaus ollut sisässä jo toukokuusta lähtien. Voipi melkein sanoa, että koskaan ei kelkkakuume vielä ole ollut näin kova.
     
  4. Hespe

    Hespe #103

    Onhan se mielenkiintoista että siihen ei sen suuremmin reagoida ???. Anyway hyvä vehje sieltä tulee, ainaski minä oon tykänny siitä mikä on työmaalla ;D (=lempikelkki työkelkoista). Joku saa hyvän pelin siitä sinun enskasta, jos olis tarvetta niin hakisin sen pois.
     

Suosittele tätä sivua